dedeyink.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 november 2008 17:04:45
Stargazer zei:ebeyinki_ zei:Ik ben al ~~~~4/5 jaar ofzo verhuisd
En ik heb geen contact met mijn buren, behalve groeten
Maar in mijn vorige straat kende ik gwn de hele straat en buurt omdat ik daar opgroeide enz...
idem 

|
  276-- (104)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 november 2008 17:12:41
De buren aan de linkerkant van ons, is het alleen hoi&dag. Dat komt ook omdat hun hier pas 1 jaar wonen. Maar met de andere buren(rechterkant) zijn we heel goed mee, we zijn de zelfde tijd hier komen wonen 6jaar geleden.
Doen jullie af en toe iets leuks met elkaar? wat?
Die met wie we goed zijn , jaa we zijn een paar keer samen naar pretparken gegaan.
Vind je dat je toch wel wat meer contact moet hebben met je buren?
nee
|
 BeterWet.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 06 november 2008 23:10:38
vroeger was mijn straat zo gezellig, zomers zetten we tafels buiten en gingen kletsen we wat met drankjes en hapjes, soms zelfs waterballonnengevecht met heel de straat.
maar nu haat ik me straat en ga ook binnenkort verhuizen, yesz
vol met illigale shitzooi nu!!!.
|
  didi (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 november 2008 18:42:31
Wat voor buurman en/of buurvrouw heb jij?
Links woont een Surinaams gezin. Er zit een steegje tussen ons in. Een oudere jongen en meisje die beiden al uit huis zijn. De jongen komt nog wel eens thuis langs met zijn vrouw en kindjes, erg schattig Maak ik altijd even een kort praatje met hem. Het meisje zie ik echter nooit hier in de straat. Dan is er nog een dochter van ongeveer mijn leeftijd. Wij groeten elkaar, meer niet. En een jongen van ongeveer 18. Ik mag hem wel, kom hem wel eens tegen met uitgaan. Maar dan ook altijd maar even kort groeten en een klein praatje.
Ouders groet ik alleen, meer niet.
Rechts woont er een Nederlands gezin met een dochter van 4. De dochter is irritant Ze bemoeit zich overal mee, kan geen nee accepteren en praat veels te veel. Maar de ouders zijn zó leuk Ze gaan ook veel met mijn ouders om, drinken koffie bij elkaar enzo. De mannen hebben zelfs samen onze dakterrassen gemaakt. Echt briljant. Samen met de buurman van onze buurman. Ook een erg aardige man en vrouw, met 2 hartstikke lieve kindjes. Heb ze ook aangeboden dat ik altijd wel wil oppassen, omdat al hun familie nog in Kroatie woont en ze hier niet heel veel contacten hebben.
Hoe is jouw contact met hen? Heb je weleens een burenruzie gehad, zo ja waar ging het over?
Met de buren links heb ik toen ik klein was wel eens ruzie gehad. Mijn buurjongen had toen een knikker gestolen van me en toen ik hem terugwou zei zijn vader dat we altijd hem moesten hebben. Ik werd toen boos en zei dat hij zijn zoon zin zakken maar eens goed moest legen. Toen deed hij de deur dicht Knikker nooit meer teruggezien.
Vroeger woonden er rechts van me andere buren. Daar hadden we ruzie mee, flink ook. Die liepen eerst de deur bij ons plat, binnenkomen zonder te kloppen, zomaar aan je spullen zitten, op je pc meekijken. Schijtirritant. Op een gegeven moment ruzie over een geldkwestie geloof ik. In ieder geval iets tussen mijn ouders en hun. Wouden ze opeens een megaschutting tussen onze tuinen bouwen. Zogenaamd omdat wij hun tuin inkeken. Terwijl hun 2 zoons mij altijd gingen begluren als ik aan het zonnen was Dus toen via de gemeente geregeld dat dat niet doorging, omdat de schutting te hoog was(2 meter). Gingen ze andere buren (overburen) tegen ons opzetten. Echt heel stupide.
Maar die zijn gelukkig dus verhuisd.
|
 delaBoes.. (95)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 december 2008 19:04:25
ik heb leuke buren. 1 ervan is mijn beste vriendin haha en de andere is ook een goeie vriendin!
heb 2 Turkse naast me wonen en ik vind ze in 1 woord geweldig.
We, tenminste mijn vader hadden met mijn buurman ''ruzie''. Wat eigenlijk een misverstand was hadden ze jarenlang ruzie.
Maar nu gaat alles goed A.s.
Heb verder geen problemen met me buren, maar meestal irriteer ik me wel aan mijn Antilliaanse buren vooral die mannen altijd die psst hey en al die gebla hehe.
|
 LalaLya (10)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 december 2008 22:56:06
links zijn we wel goed mee maar hun waren 3jaar met bootreis ofzo dus niet meer gezien blabla .
rechts hebben er al 5 in 1jaar gewoont heb ze nooit gekent
onder zeggen we meestal hoi blabla me vader heeft ze wel vaak geholpen met dingen enzo verder niks.
overkant zij is me zus me alles ben bijna elke dag bij haar of zij bij ons me moeder heeft soortvan haar eerste zoontje opgevoed egt lief en de 3e zoontje is egt cute savonds wieg k hem meestal in slaap so cute.
|
 ultrAsla.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 december 2008 23:36:48
Ik heb 2 russische buurvrouwen oeffff
|
  Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 december 2008 23:49:46
Verhuisd naar lifestyle.
|
niyyah (78)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 december 2008 23:50:59
ik heb nauwelijks contact met mijn buren, en dat vind ik prima zo. Mn opdringerige ouwe buurmannen zouden dat graag anders zien, maar juist daarom..
|
  FaNaTiQq (28)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 december 2008 22:05:31
1 ken ik niet, andere deur komen er om de paar maanden nieuwe gasten:/.. die van nu woont er alweer een paar maandjes.. alleen hoi,doei.
die andere ken ik al jaren en daar heb ik wel goed contact mee, soms maken we wel een babbeltje over de gang van zaken e.d
|
  Celebrit.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 december 2008 17:38:25
Met de overburen zijn we wel goede buren aangezien zij vroeger mijn oppassers waren. Alleen mag ik ze niet meer zo echt door een paar dingen van vroeger. We sturen elkaar ook kerstkaarten en over kinderen. Mijn neefje en nichtje spelen met de kleindochters/zonen van hun.
Met de buren van mijn linkerkant is het echt een en al drama =/
Big momma Marokkaanse familie..als de ouders naar Marokka gaan en de jongens blijven hier omg echt erg Allemaal chickies mee naar hun huis, vroeger plaagde een van hun mij..beetje aandacht eisen 
Met de buurvrouw van mijn buren zijn we helemaaaaaaal geen buur, maar sturen we elkaar wel kerstkaarten.
Aan de rechterkant lekker rustiggg.
|
 AsmeVeji.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 januari 2010 12:26:03
We wonen hier nu ongeveer 3,5 jaar en ik heb nog nooit zulke rare mensen gezien.
Rechts naast ons woont een fysiotherapeut, heel apart mannetje maar is wel vriendelijk en praat tenminste nog af en toe. Zijn vrouw is ook wel aardig.
Links naast ons is echt een raar wijf 
We woonden hier nog maar 2 dagen en toen kwam ze al klagen dat ik te hard muziek draaide.
Toen mijn broer zei dat dat onmogelijk was omdat ik pas was geopereerd en al mijn spullen nog in dozen zaten, zei ze dat het dan misschien de andere buren waren :/
En in de zomer zit merouw om 7 uur 's ochtends al in de tuin met haar schijt Frans Bauer muziek, kleinkinderen (waarvan er 1 een echt monster is) en een stuk of 5 vrienden. Daar blijven ze dan meestal tot een uur of 2 's nachts zitten (vakantie & weekend) dus ja, heel gezellig schijtwijf.
En in die 3,5 jaar dat ik hier nu woon heb ik geen woord met haar gewisseld. Dus ook geen hoi,doei, enz 
Vorige straat waar ik woonde ben ik opgegroeid, en kende ik iedereen. We hadden ook met iedereen supergoed contact. Ik zag mijn buren toen meer als familie. Had het daarom ook heel moeilijk toen we gingen verhuizen [Gewijzigd op 19 januari 2010 12:27:38]
|
 Melon (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 januari 2010 01:53:19
ik woon i neen appartementencomplex dusi kheb heeeeel veeel buren
we hebben niet echt een hele goede band met elkaar ofzo..
alleen de kinderen die naast ons wonen komen af en toe bij ons spelen etc
daarnaast is het een ho idoeirelatie en een praatje inde lift
|
 DeliSinY.. (55)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 februari 2010 09:50:13
Mijn zus haar Huisgenoot gaat meedoen aan Bonje met de buren
en Ze vroegen of me zus ook mee wou doen en ze zei jah ..
Dus mijn Zus KOmt op TV 
Ok Boeiee
Ot ..
Hele Lieve Irakezen .. hele goede en aardige en vriendelijke mensen zijn het 
Goed .. We wonen hier pas en ze belt me meoderh eel vaak op , en zegt datze me moeder mist
We komen gezellig bij elkaar ,, zij heeft 4 kids en wij zijn 3 kids
Weet ik niet
|