Verwijde.. (2012)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 november 2007 22:42:01
En ik dacht dat ik moeite had met die fokking lidwoorden..
|
AmazingA.. (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 november 2007 12:33:14
Verhaalt rammelt aan alle kanten.. Schrijver mocht zn huiswerk wel doen.. Spreekt Arabisch terwijl meer dan 80% van de Marokkanen hier uit het Rifgebergte komt en Thamazight spreekt.
Als de schrijver Islamitisch is zijn er nog wel wat woorden die hij zelf zou moeten lezen;
O, gelovigen, laat een groep (van mensen) geen andere groep bespotten, het kan zijn dat de laatstgenoemden beter zijn dan de eerstgenoemden; Noch laat vrouwen andere vrouwen bespotten, het kan zijn dat de laatstgenoemden beter zijn dan de eerstgenoemden. Noch belaster elkaar, noch beledig elkaar door bijnamen. Hoe slecht is het om je broeder te beledigen, na aanvaarding van geloof en degenen die geen berouw (Tawbah) tonen, behoren waarlijk tot de onrechtvaardigen (Dhalimoon). (Soerat Al-Hujuraat staat in aya 11).
|
Verwijde.. (2012)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 november 2007 17:10:46
Hij is een ex moslim
|
 Moroccan.. (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 november 2007 19:04:11
Quote:
AmazingAmazigh schreef op 17 November 2007 12:33:14 :
Verhaalt rammelt aan alle kanten.. Schrijver mocht zn huiswerk wel doen.. Spreekt Arabisch terwijl meer dan 80% van de Marokkanen hier uit het Rifgebergte komt en Thamazight spreekt.
Als de schrijver Islamitisch is zijn er nog wel wat woorden die hij zelf zou moeten lezen;
O, gelovigen, laat een groep (van mensen) geen andere groep bespotten, het kan zijn dat de laatstgenoemden beter zijn dan de eerstgenoemden; Noch laat vrouwen andere vrouwen bespotten, het kan zijn dat de laatstgenoemden beter zijn dan de eerstgenoemden. Noch belaster elkaar, noch beledig elkaar door bijnamen. Hoe slecht is het om je broeder te beledigen, na aanvaarding van geloof en degenen die geen berouw (Tawbah) tonen, behoren waarlijk tot de onrechtvaardigen (Dhalimoon). (Soerat Al-Hujuraat staat in aya 11).
Wat wil je zeggen? Wat is er mis met Arabisch dan?
|
  zeeb (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 november 2007 00:06:05
Quote:
Moroccan_Lady schreef op 17 November 2007 19:04:11 :
Hij zegt niet dat er wat mis is met Arabisch, hij zegt dat 80% van de Mocro's hier in Nederland afkomstig zijn van het rif-gebergte en dat het dan een beetje onwaarschijnlijk is dat ze Arabisch spreken aangezien ze Thamazight spreken.
|
Verwijde.. (2012)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 november 2007 00:23:02
'' Echt, als het zo doorgaat, dan ga ik naar Tsjetsjenië of naar Saoedie-Arabië man. Want daar horen we thuis, toch? Ook al ben ik dan Berber. Ik wil gewoon weg uit deze land en ergens naar toe gaan waar ze wel de Sharia hebben. Daar is de leven minder hard, ik weet het, want de Sharia is echt rechtvaardig. Niet zoals hier, waar de blauw je om niets zomaar boetes geeft. ''
Haha.. grappig..
Daar is het leven minder hard? uhuu
Als hij dit alleen maar publiekelijk of whatever zou 'zeggen' hangt ie al..
|
 Moroccan.. (3)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 november 2007 15:01:51
Quote:
zeeb schreef op 18 November 2007 00:06:05 :
Quote:
Hij zegt niet dat er wat mis is met Arabisch, hij zegt dat 80% van de Mocro's hier in Nederland afkomstig zijn van het rif-gebergte en dat het dan een beetje onwaarschijnlijk is dat ze Arabisch spreken aangezien ze Thamazight spreken.
de woorden die hij gebruikt worden zowel in het Arabisch als in het Tamazight gebruikt. Ze zijn zelfs bekend bij niet-Marokkaanse mensen.
|
AmazingA.. (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 november 2007 20:07:55
Quote:
Moroccan_Lady schreef op 18 November 2007 15:01:51 :
Quote:
zeeb schreef op 18 November 2007 00:06:05 :
Quote:
de woorden die hij gebruikt worden zowel in het Arabisch als in het Tamazight gebruikt. Ze zijn zelfs bekend bij niet-Marokkaanse mensen.
Totale onzin meisje.. woorden als 'wahed' 'shie' 'zwammel' 'shekem' 'oela' etc.. Zijn Arabische/Darijia, geen Tarifit, Cleuh of Soes. Kan je voor elk van die woorden Thamazight vertaling geven, want Thamazight is het niet.
Lange tenen hebben is één ding, leugens verspreiden een ander.
|
Verwijde.. (2012)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 november 2007 01:47:35
Uhahahah, mensen die dit serieus nemen zijn grappig
|
Verwijde.. (2012)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 30 november 2007 06:08:25
JULLIE MOETEN EENS IN SLOTERVAART KOMEN KAN IK JULLIE FF RONDLEIDEN