Forum: kanker.. dood...moord... dood..

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: kanker.. dood...moord... dood..
koekietj.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 december 2008 12:59:29
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Ik raak de controle kwijt over mezelf .. steeds een beetje meer .. kan niet meer denken.. de wereld staat stil voor mij .. iedereen gaat door .. ik sterf van binnen beetje bij beetje.

Mijn moeder heeft kanker .. bloedkanker of te wel leukemie .. ze is zieker als dat ze zelf toe wilt geven .. ze is boos, boos op haar lichaam .. boos op zichzelf omdat ze beetje bij beetje achteruit gaat ..moeilijk voor mij om me moeder zo kwetsbaar te zien, ze houdt zich groot voor mij, ik kan mezelf bijna niet groot houden .. gelukkig is de buurvrouw er ook om de sfeer een beetje gezellig te houden..

4 jaar geleden had ik een relatie, zijn broer heeft toen iemand vermoord, heel pijnlijk veel politie invallen etc etc.. dat heeft mij veranderd, van een warm persoon tot iemand die iedereen wantrouwd. met veel woede aanvallen, nu nog 4 jaar later droom ik over deze gebeurtenis .. nachtmerries .. de raam van mij deur wordt ingeslagen ik wordt wakker ik kijk staat die broer daar met een mes in zijn handen .. hij is ontsnapt van de gevangenis, mijn hart gaat sneller kloppen ik ben bang echt bang, hij rent naar me toe en steekt me in me arm .. ik ren naar buiten en roep om de buurvrouw .. mee dat ik haar roep schiet hij mij in me knie .. ik klap dubbel van de pijn en angst .. de buurvrouw komt eraan gerend en roept mijn naam .. hij schrikt ervan en ik zie kans om zijn pistool af te pakken en schiet hem door zijn hoofd .. dan val ik zelf neer en zie ik de buurvrouw mij reanimeren .. dan wordt ik wakker .. huilend keelpijn van het gillen .. het lijkt net of me keel dichtgeknepen wordt .. ik, heb al 2 weken diezelfde droom ..

het wordt me teveel even .. even rust zou fijn zijn .. even een knuffel zou fijn zijn .. mijn moeder is net terug gegaan naar huis .. ik hou van je dotje riep ze .. hoe vaak zou ze dat nog zeggen tegen me? ...
-StarStr.. (69)
Gebruiker
-StarStrucks avatar
Geplaatst op: 07 december 2008 13:03:24

heb je al wel eens met iemand gepraat over deze dingen..?
zou misschien verstandig zijn
koekietj.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 december 2008 13:05:22

-StarStruck zei:
heb je al wel eens met iemand gepraat over deze dingen..?
zou misschien verstandig zijn

te vaak teveel .. het zijn periodes dat het opkomt .. ik heb met mijn moeder gesproken en wil toch die confrontatie weer aan met die broer van me ex .. ik ben heel vaak op bezoek geweest .. toendertijd. daarna heb ik het afgekapt omdat ik bedre3igd werd door hem .. ik kan het niet afsluiten .. ik moet hem gewoon nog een keer zien ..
Studi0_9 (7)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 december 2008 13:07:38

Echt heftig... Moedig van je om het te delen. Ik kan helaas niet meer doen dan je sterkte wensen en een digitale knuffel geven...

koekietj.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 december 2008 13:10:48

dank je wel .. als ik op de bank zit 's avonds en ik hoor een geluid dan kijk ik gelijk uit het raam .. ik heb een lamp bij me deur hangen die aanspringt als er iemand voorbij loopt .. iedereen keer als die aangaat ga ik kijken confused.gif
OM-WILLE.. (3)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 december 2008 13:11:42

Ik wou dat ik met woorden je verdriet kon wegvegen,
en over de pijn heb ik dan nog gezwegen.
Als je me nodig hebt ik sta voor je klaar,
heb je het mooilijk je weet ik sta daar.
Sommige dingen zijn moeilijk te verwerken,
dat heb ik heel goed in mijn leven kunnen merken.
Verdriet is iets wat hoord bij het leven,
liever heb ik je heel veel bliijheid gegeven.
Weet mopje... bij mij kan je terecht
in dit zware en moeilijke gevecht

kiss.gif
-StarStr.. (69)
Gebruiker
-StarStrucks avatar
Geplaatst op: 07 december 2008 13:17:53

WannaBee-Toerk zei:
Ik wou dat ik met woorden je verdriet kon wegvegen,
en over de pijn heb ik dan nog gezwegen.
Als je me nodig hebt ik sta voor je klaar,
heb je het mooilijk je weet ik sta daar.
Sommige dingen zijn moeilijk te verwerken,
dat heb ik heel goed in mijn leven kunnen merken.
Verdriet is iets wat hoord bij het leven,
liever heb ik je heel veel bliijheid gegeven.
Weet mopje... bij mij kan je terecht
in dit zware en moeilijke gevecht

kiss.gif

same here couple.gif
koekietj.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 december 2008 13:47:33

couple.gif
didi (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 december 2008 17:40:20

Heftig..
Meerdere dingen die je nog moet verwerken. Het 1 is nog niet vor je afgesloten, maar daar komt het volgende al aan wat een nieuwe klap geeft.
Geef jezelf de tijd. Het is normaal dat het nog veel leeft voor je, dat het veel tijd in je gedachtes inneemt. Neem ook tijd van anderen. Wil jij erover praten, dan is dat jouw goed recht. Al hebben ze het misschien al 100 keer gehoord. Daar zijn vrienden en familie voor.

Sterkte.
koekietj.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 08 december 2008 19:36:52

hmzz dat zeker .. zoiets de tijd geven is moeilijk aangezien ik er al vanaf 2004 mee bezig ben happy.gif het moet eens een keer afgelopen zijn ..

vandaag moest ik werken en zat op de fiets .. ik reed netjes op het fietspad steken er 3 mensen over zonder te kijken ... dus ik bel netjes en rem wat af .. ze keken niet eens om .. dus ik riep hey uitkijken! maar moest vol op me remmen .. (van me fiets tongue.gif) dus ik zeg tegen dat meisje beetje uitkijken aub .. ik ben nog maar een fietser hier rijden ook auto's! zegt ze heel dodelijk .. jah nou moet je maar remmen kuthoer ... zoooooooooooo ik werd pissig .. echt pissig .. het werd helemaal zwart voor me ogen .. wat ik gezegt heb weet ik niet .. maar ze waren zo weg ..

btw .. het waren 3 mensen van buitenlandse afkomst .. dus ik heb nog wel geroepen fijn offerfeest laughing.gif

zie je ben weleens lief inlove.gif ook al ben ik boos..
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 december 2008 14:25:07

hey meid!

ik ken je al wat langer en we hebben toendertijd ook wat gepraat over een aantal dingetjes.
dus vanuit wat ik weet van je kan ik je maar 1 ding zeggen eigenlijk... trek snel genoeg aan de bel, jij weet zelf het beste wanneer je rust nodig hebt, als je dat "slechte gevoel" te lang laat zitten komen daar alleen maar grotere problemen van.
heel erg veel sterkte met alles!
koekietj.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 14 december 2008 15:10:21

Insomnia zei:
hey meid!

ik ken je al wat langer en we hebben toendertijd ook wat gepraat over een aantal dingetjes.
dus vanuit wat ik weet van je kan ik je maar 1 ding zeggen eigenlijk... trek snel genoeg aan de bel, jij weet zelf het beste wanneer je rust nodig hebt, als je dat "slechte gevoel" te lang laat zitten komen daar alleen maar grotere problemen van.
heel erg veel sterkte met alles!

je hebt gelijk ik moet ook weer aan de bel gaan trekken.. alleen heb ik dan het gevoel dat ik gefaald heb.. ik raak gewoon weer ff het overzicht kwijt .. jij begrijpt wel waarom ..

verder veel spanningen voor morgen happy.gif

inlove.gif
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 15 december 2008 13:00:45

koekietjuh zei:
[quote=Insomnia]hey meid!

je hebt gelijk ik moet ook weer aan de bel gaan trekken.. alleen heb ik dan het gevoel dat ik gefaald heb.. ik raak gewoon weer ff het overzicht kwijt .. jij begrijpt wel waarom ..

verder veel spanningen voor morgen happy.gif

inlove.gif

snap heel goed wat je met dat falen bedoelt, maar je faalt eigenlijk pas als je iets voelt aankomen en daar niet op reageert.
je doet het goed wanneer je actie onderneemt!
-Jelibon (4)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 18 december 2008 01:55:06

Jemig.. je bent dan wel erg sterk hoor. yes.gif
koekietj.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 18 december 2008 07:23:26

jah dat zeggen veel mensen tegen me .. maar dit is nog niet alles me oma is in die tijd overleden een paar maanden later me opa etc etc .. het hield echt niet op sad.gif

maar ik vind dat het niets heeft te maken met sterk zijn .. het is vooral doorgaan .. je gevoel negeren .. eigenlijk jezelf kapot maken is het.. want het was echt een klote tijdhappy.gif
mel-c3 (23)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 04 januari 2009 21:37:24

het is echt zo gemene kut ziekte een goeie vriendin heeft het een vriendin heb ik aan kanker verloren en me ook heeft nu ook kanker maar weet je bij die vriendin van me is het helemaal uitgezaait maar probeer van elkaar te genieten zolang het nog kan ik weet het klink vreemd en het is moeilijk maar het is wel een manier om een betere afscheid te kunnen nemen en veel praten met die persoon helpt ook

maar in ieder geval heel veel sterkte
koekietj.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 januari 2009 10:02:12

uhh .. ik ben een vrijdag naar de gevangenis geweest, naar de broer van me ex, puur omdat ik met veel vragen zat en om het een plekje te kunnen geven,

het was 2 jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest, normaal ging ik altijd met iemand samen, dit keer alleen, toen ik van den haag centraal in de bus naar scheveningen zat .. sloeg de paniek toe , waar ben ik mee bezig? ik kan nog terug, waarom doe je dit, dit waren de vragen die door me hoofd spookten.

uhh eenmaal binnen werd het nog erger, zelf de beveiligings beambte vroegen of ik dit door wilde zetten, ik ben gebleven , werd geplaatst in een kamer apart, ik hoorde me ex zwager aankomen .. hij riep me naam en vroeg is ze er echt? toen hij me zag tilde hij me een halve meter van de grond af omdat hij zo blij was om mij te zien, die beveiligers keken of het goed was en ik knikte van ja.

dat was een hele aparte ervaring, we hebben veel gesproken , over het verleden, etc etc het was echt apart, ik kan dat niet beschrijven. sommige momenten waren ook erg emotioneel. wel zei hij , dat hij trots op me is .. ik ben van een afhankelijk meisje naar een onafhankelijke vrouw gegroeid die het ook alleen kan .

het is allemaal net een droom, alof ik niet daar geweest ben ..
samantha.. (29)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 24 januari 2009 19:29:56

zie nog steeds niksconfused.gif
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op