_tolgAsl.. (19)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 mei 2009 19:34:24
Hallo, ik vroeg me gewoon af of jullie goed slapen of juist slecht slapen.
Daar kan je min of meer achter komen door de Slaaptest.
Doe de slaaptest en kijk of je goed slaapt of middelmatig of juist slecht slaapt .
Het zijn maar 7 vragen:
http://www.ikwilslapen.be/nl/pages/slaaptest.html
Volgens de slaaptest ben ik:
In de wolken
Zzz... Als de avond valt, word je moe, kruip je je bed in... en val je in slaap. Jij hebt duidelijk geen slaapprobleem, ook al kan je af en toe de slaap niet vatten. Maak je geen zorgen, dat overkomt iedereen wel eens. Slaap lekker!
|
  Nerdd_ (16)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 mei 2009 19:39:49
SLECHTTTT ,,
ik slaap heel laat maar wordt weer vroeg wakker en dan loop ik jaren lang met me lelijke wallen 
|
 _tolgAsl.. (19)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 mei 2009 19:53:48
Nerdd_ zei:SLECHTTTT ,,
ik slaap heel laat maar wordt weer vroeg wakker en dan loop ik jaren lang met me lelijke wallen 
Kan wel eens gebeuren....dat heb ik ook vaak , maar ik krijg geen wallen omdat ik dat eenmaal gewend ben
Ik heb nu examens, kijk wat ik doe..ik leer tot 2 uur ofzo..en dan moet ik 7 uur opstaan.. om het ff nog een keer te herhalen voordat ik om half 9 op school moet zijn.
Maar ik doe dat al jaren joh als ik naar schol ga laat slapen vroeg wakker worden..maar als ik vroeg van school ben ff middagdutje .
|
  Avsuma (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 mei 2009 20:25:53
Volgens de slaaptest ben jij:
Tussen hemel en hel
Uren liggen turen, het is jou niet vreemd. Maar heb je nu een chronisch slaapprobleem? Moeilijk te zeggen. Probeer alvast de tien slaapgeboden te respecteren, want goed slapen kan je leren. Een slaapdagboek bijhouden, geeft je een beeld over je slaapgedrag. Consulteer veiligheidshalve ook een arts, want slapeloze nachten kunnen zwaar op je levenskwaliteit wegen.
|
  Stargaze.. (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 mei 2009 21:24:50
Tussen hemel en hel
Uren liggen turen, het is jou niet vreemd. Maar heb je nu een chronisch slaapprobleem? Moeilijk te zeggen. Probeer alvast de tien slaapgeboden te respecteren, want goed slapen kan je leren. Een slaapdagboek bijhouden, geeft je een beeld over je slaapgedrag. Consulteer veiligheidshalve ook een arts, want slapeloze nachten kunnen zwaar op je levenskwaliteit wegen.
|
  --DEVILB.. (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 mei 2009 21:33:44
^die dus
|
 foei-jon.. (22)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 mei 2009 21:54:32
In de wolken
Zzz... Als de avond valt, word je moe, kruip je je bed in... en val je in slaap. Jij hebt duidelijk geen slaapprobleem, ook al kan je af en toe de slaap niet vatten. Maak je geen zorgen, dat overkomt iedereen wel eens. Slaap lekker!
|
 -YouKnow.. (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 mei 2009 22:17:01
In de wolken
Als ik eenmaal slaap dan wil ik niet opstaan , 's nachts heb ik sowieso geen slaap, wil het liefst tot 1 à 2 uur wakker blijven, maar wil 's morgens uitslapen.. Ik haat vroeg opstaan..
|
  276-- (102)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 mei 2009 22:21:52
In de wolken
|
  Gorgeous (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 mei 2009 22:42:55
In de wolken
|
 snowflak.. (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 mei 2009 22:46:22
Tussen hemel en hel
Uren liggen turen, het is jou niet vreemd. Maar heb je nu een chronisch slaapprobleem? Moeilijk te zeggen. Probeer alvast de tien slaapgeboden te respecteren, want goed slapen kan je leren. Een slaapdagboek bijhouden, geeft je een beeld over je slaapgedrag. Consulteer veiligheidshalve ook een arts, want slapeloze nachten kunnen zwaar op je levenskwaliteit wegen
|
  FaNaTiQq (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 mei 2009 00:02:56
In de wolken
ik heb wel een klein probleem, tijdens de weekends of vrije dagen, word ik altijd rond 7-8 uur wakker en moet ik uitslagen op OSM kijken, anders kan ik niet verder slapen:/:/:/:/
|
 _tolgAsl.. (19)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 mei 2009 00:12:51
FaNaTiQq zei:In de wolken
ik heb wel een klein probleem, tijdens de weekends of vrije dagen, word ik altijd rond 7-8 uur wakker en moet ik uitslagen op OSM kijken, anders kan ik niet verder slapen:/:/:/:/
Jij met je osm ... Ik kijk gewoon wanneer ik kan kijken of het nou vroeg is als ik naar school moet of in de middag . Huahahha.
Achja...meeste mensen hebben of Tusse hemel en hel of in de wolken .
Meeste mensen slapen dus min of meer goed..
|
 _tolgAsl.. (19)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 mei 2009 00:16:12
Bij mij is gewoon dat ik niet vroeg kan slapen , dat is echt alleen als ik echt doodmoe ben en als ik ff lig gelijk na paar minuutjes in slaap val en ik moet echt persé uitslapen, dan ben ik weer lekker fit.. zo niet dan in de middag als ik klaar ben met school of nu met examens
|
  didi (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 mei 2009 00:39:00
Ik slaap over het algemeen goed.
Heb periodes dat ik moeilijk in slaap kom en vervolgens meerdere keren in de nacht wakker wordt. Erg dodend, ben dan overdag ook niets meer waard. Maar dat is gelukkig niet vaak.
|
 _Sunshin.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 mei 2009 12:41:04
In de wolken
|
 _Eylem (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 mei 2009 11:14:29
In de wolken
Geloof er geen bal van, want zo goed slaap ik niet..
|
  hypocrie.. (10)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 mei 2009 21:12:33
waarom jij vraguh? wil je me soms masseren voor het slapen ?,
|
 enjewait.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 mei 2009 01:46:14
heel slecht..
n de uitslag luidt:
Tussen hemel en hel
|
  _MiracLe.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 mei 2009 01:47:16
enjewaitut zei:heel slecht..
n de uitslag luidt:
Tussen hemel en hel
zelfde hier
|