Forum: Dermal Anchor piercings

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Dermal Anchor piercings
xpaulax (19)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 december 2009 01:51:55
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

ik heb hem gister laten zetten.
tegen mij zei die vent is de piercingshop dat ik eerste 24 de pleister moest laten zitten. de eerste 48 uur mocht ik niet douchen.
en verder de eerste 3 maanden dat bolletje niet vervangen door een ander, en zo weinig mogelijk aan zitten.
nou, de 24 uur zijn voorbij dus had de pleister eraf gehaald. uiteraard heb ik steeds de neiging om eraan te zitten, dus heb er toch maar weer een nieuwe pleister over de piercing heen gedaan..
ik heb de verhalen van hierboven gelezen. ik hoop dat die van mij er niet na 2 dagen uitvalt.
en over de pijn.. tjaa. ik heb tijdens het zetten van me dermal niet eens gevoeld dat ie werd gezet .. alleen toen de piercer me huid vastpakte. en heb er tot nu toe nog steeds geen last van.

groetjes, paulaa
Alaattin.. (105)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 december 2009 02:12:41

mensen komen met de gekste dingen vind het niet mooi zoietslaughing.gif
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 december 2009 10:31:16

er zijn altijd mensen die hele negatieve verhalen hebben over alles.
als je googled op tongpiercing zie je ook een paar van die mensen.
"het doet pijn, ik kon een week niet eten, het is ontstoken"
dat soort dingen kunnen gebeuren, net als dat die piercing er snel uit kan gaan, maar dat is een risico wat je neemt als je iets graag genoeg wil.
ik heb ook 2 kleine littekens zitten in mijn gezicht waar ooit piercings hebben gezeten en die zijn misschien over een aantal jaren pas goed genoeg weggetrokken.
dat zijn gewoon dingen die je weet en waar je schijt aan moet hebben als je het graag wil.
jannekee.. (16)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 08 januari 2010 20:13:09

ik wil graag een Dermal Anchor op het op mijn buik, maar ik had een vraagje, zie je deze piercing als je het bolletje er af draait?
-YouKnow.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 08 januari 2010 20:34:26

ik vind het er echt lelijk uitzientongue.gif
snowflak.. (6)
Gebruiker
snowflakes avatar
Geplaatst op: 08 januari 2010 21:54:45

jannekee123 zei:
ik wil graag een Dermal Anchor op het op mijn buik, maar ik had een vraagje, zie je deze piercing als je het bolletje er af draait?

ik neem aan dat er wel iets naar buiten toe steekt, een pinnetje ofzo? anders zou het een beetje moeilijk zijn om van bolletje te verwisselentongue.gif het moet trouwens wel ver uitsteken denk ik, net als een normale piercing, als die niet ver genoeg uit het gaatje steekt en je draait er een bolletje op dan staat er teveel spanning op de huid als het staafje maar net uitsteekt en blijft er veel rommel tussen vast zitten?
snowflak.. (6)
Gebruiker
snowflakes avatar
Geplaatst op: 08 januari 2010 21:59:16

hier staat meer

het lijkt mij dus echt niks:x
rijwielh.. (57)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 08 januari 2010 22:49:41

ik heb gezien hoe ze 'm erin zetten confused.gif echt ieeeeeew crying.gif Gatverdamme
Drien (23)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 31 juli 2010 14:33:06

snowflake zei:
jannekee123 zei:

ik neem aan dat er wel iets naar buiten toe steekt, een pinnetje ofzo? anders zou het een beetje moeilijk zijn om van bolletje te verwisselentongue.gif het moet trouwens wel ver uitsteken denk ik, net als een normale piercing, als die niet ver genoeg uit het gaatje steekt en je draait er een bolletje op dan staat er teveel spanning op de huid als het staafje maar net uitsteekt en blijft er veel rommel tussen vast zitten?

Ik heb mijn dermal 2 weken en alles is goed verlopen. Ik er geen last/pijn van.
Het plaatsen doet wel zeer maar dat hangt van je pijngrens af happy.gif
Als je het bolletje van de piercing er af draait zie je alleen een gaatje, het staafje zit namelijk aan het bolletje vast dat je dan in je "huid" moet draaien.
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op