Forum: Wat zegt jouw haarkleur over jou?

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Wat zegt jouw haarkleur over jou?
-Capucci.. (12)
Moderator
-Capuccinos avatar
Geplaatst op: 29 juni 2009 17:12:54
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Blond haar:
Blond haar heeft altijd een grote sex-appeal gehad. Vrouwen met blonde haren zijn meer ‘party girls’. De haarkleur zegt dat je glamoureus bent. Blond is levendig en een plezierige kleur om te zien. Vrouwen met blond haar zijn zich vaak bewust van hun uiterlijk en vrouwelijke kracht. Ze zijn vaak het zonnetje van de omgeving: door het prettige karakter krijgt iedereen in de buurt van de blondine een plezierig gevoel.

Brunette:
Brunettes worden beschouwd als een van de stabielere types. Het soort vrouw waar een man sneller een vaste relatie mee zou beginnen. Maar schijn kan bedriegen: een brunette kent haar vrouwelijke kracht en krijgt vaak ongemerkt haar zinnetje. Een brunette heeft net een tikkeltje meer vrouwelijkheid en is romantisch ingesteld.

Zwart haar:
Bohemian is het woord voor de vrouw met het zwarte haar. Ze is donker en mysterieus met veel geheimen. Vrouwen met zwart haar kunnen vaak geweldig koken. Een vrouw met zwart haar verbergt vaak een grote passie waardoor ze een grote aantrekkingskracht heeft bij mannen. Tegenover vriendinnen en familie is een vrouw met zwart haar meestal een grote steun in moeilijke tijden.

Rood haar
Brutale meiden met rood haar schreeuwen vuur en plezier. Hartstocht en passie. Deze vrouwen kunnen temperamentvol zijn. Mannen kijken vaak twee keer als een vrouw met rood haar voorbij loopt. En een vrouw met rood haar is meestal degene die een uitgaansavond nieuw leven inblaast.

Grijs haar
Een vrouw met grijs haar is vaak stabiel en trots op haarzelf. Het staat prachtig bij de meeste vrouwen en het straalt uit dat je veel hebt gezien en er trots op bent. Vrouwen met grijs haar worden vaak gerespecteerd door hun omgeving vanwege hun prettige karakter.

ter info. Vind jij dit kloppend met jouw karakter? angel.gif [Gewijzigd op 29 juni 2009 17:13:19]
Kirameki (31)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 29 juni 2009 17:36:37

Nee. Vandaag dat ik het ook zwart heb geverfd. Ben een natuurlijke blondine maar absoluut niet vergelijkbaar met de meeste blonde gevallen. Ben meestal juist stil ipv van het zonnetje in de omgeving.
-StarStr.. (69)
Gebruiker
-StarStrucks avatar
Geplaatst op: 29 juni 2009 20:44:02

Brunette:
Brunettes worden beschouwd als een van de stabielere types. Het soort vrouw waar een man sneller een vaste relatie mee zou beginnen. Maar schijn kan bedriegen: een brunette kent haar vrouwelijke kracht en krijgt vaak ongemerkt haar zinnetje. Een brunette heeft net een tikkeltje meer vrouwelijkheid en is romantisch ingesteld.

wel een beetje,maar meer een mix van alles.
-StarStr.. (69)
Gebruiker
-StarStrucks avatar
Geplaatst op: 29 juni 2009 20:45:08

Zwart zou geloof ik mn echte haarkleur moeten zijn confused.gif
Stargaze.. (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 29 juni 2009 21:08:30

Mijn haar is rood (geverfd)
wil er verder niks over kwijttongue.gifblush.gifdrunk.gifsleep.gif

van nature heb ik best donker haar.. (geen zwart)

zoals starstruck al zei 'meer een mix van alles'
YanarA (104)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 03:17:26

Zwart haar:
Bohemian is het woord voor de vrouw met het zwarte haar. Ze is donker en mysterieus met veel geheimen. Vrouwen met zwart haar kunnen vaak geweldig koken. Een vrouw met zwart haar verbergt vaak een grote passie waardoor ze een grote aantrekkingskracht heeft bij mannen. Tegenover vriendinnen en familie is een vrouw met zwart haar meestal een grote steun in moeilijke tijden.

en ik verf het al jaren henna rood
zwart staat zo streng
maar dat koken klopt idd wel wink.gif
---Hlya (20)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 juni 2009 13:20:42

Brunette:

zalwel
MICHAELJ.. (22)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 juli 2009 22:09:30

Zwart haar:

UHUH. tongue.gif
-ZoetZal.. (81)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 juli 2009 21:27:21

bruin haar en HIJ zegt dat ik me haar nog nooit heb geverfd surprised.gif
-HeartBr.. (73)
Gebruiker
-HeartBreakers avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 21:52:23

blond haar vind ik altijd al lelijk geweest, tis zo dun en pff en slierterig sad.gif

zelf ben ik een brunette tongue.gif
Obsesion (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:11:42

zelf heb ik zwart haar en t klopt wel...
maar wil het binnekort rood vervenangel.gif en dat klopt ook wellaughing.gif
WonderWo.. (28)
Moderator
WonderWomans avatar
Geplaatst op: 21 maart 2010 22:11:51

Ja klopt wel bij mij happy.gif
Al heb ik ook trekjes van dames met zwart haar...
Celebrit.. (22)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 06 april 2010 19:51:24

Ik ben echt wel een zwartharige.. tongue.gif
Elektra (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 april 2010 01:52:53

Mijn haar is eigenlijk heel donkerbruin maar ik verf het meestal een paar tinten lichter, soms met highlights happy.gif wat dit over mij zegt zou ik eigenlijk niet zo 123 weten shocked.gif
-Capucci.. (12)
Moderator
-Capuccinos avatar
Geplaatst op: 10 april 2010 13:50:00

-HeartBreaker zei:
blond haar vind ik altijd al lelijk geweest, tis zo dun en pff en slierterig sad.gif

zelf ben ik een brunette tongue.gif
niet altijd hoortongue.gif

Doutzen Kroes heeft bijvoorbeeld prachtig blond haar .
Bosniert.. (22)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 april 2010 14:49:52

Zwart haar:

klopt wel happy.gif
-Capucci.. (12)
Moderator
-Capuccinos avatar
Geplaatst op: 16 september 2010 23:21:35

Ik heb donkerblond haar (zo heet het officieel), ik zit dus tussen een blondine en een brunette in.. de kenmerken kloppen redelijk. [Gewijzigd op 16 september 2010 23:22:19]
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op