Forum: Turkse voetbaldivisie 2009/2010

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Turkse voetbaldivisie 2009/2010
nakaH (3)
Gebruiker
nakaHs avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 02:54:33
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Wie wordt er dit jaar kampioen?

• Fenerbahce
  • Galatasaray
  • Besiktas
  • Trabzonspor
  • Een ander club
*De stand en programma v komende week* [Gewijzigd op 24 april 2010 04:52:33]
T61 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 03:31:24

Ik ben fanatiek TS.

Maar ook een voetbal lief hebber.
Met neutrale ogen kijkend, denk ik dat Fener dit jaar Kampioen wordt.

Ik heb het al 3 jaar achter elkaar goed. Kijken of dit jaar weer goed is
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 09:37:21

We zullen dit jaar zien wat de o zo grote 3 clubs,Besiktas, Sivas en Trabzon gaan kunnen doen..laughing.gif Vorig jaar kregen we ze niet met 2 benen op de grond na de slechte prestaties van GS en Fb..
GS en Fb zullen dit jaar zwaar heersen en zoals gewoonlijk de enige 2 worden die gaan strijden voor de kampioenschap..

Elano,Keita,Baros,Arda,Kewell..dit wordt zeer mooi dit jaar met ook nog eens Frenkie Reykart als leider inlove.gif
T61 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 13:16:41

Reykart zei:
We zullen dit jaar zien wat de o zo grote 3 clubs,Besiktas, Sivas en Trabzon gaan kunnen doen..laughing.gif Vorig jaar kregen we ze niet met 2 benen op de grond na de slechte prestaties van GS en Fb..
GS en Fb zullen dit jaar zwaar heersen en zoals gewoonlijk de enige 2 worden die gaan strijden voor de kampioenschap..

Elano,Keita,Baros,Arda,Kewell..dit wordt zeer mooi dit jaar met ook nog eens Frenkie Reykart als leider inlove.gif

Typisch GS mentaliteit.

Als je verstand van voetbal hebt, dan weet je dat grote namen n iks uitmaken. Real Madrid is hier een voorbeeld van.
Turkse voetbal is hard, kei hard. Je moet goed na je reservebank kijken./ En ik vind dat van 4 grote clubs ( ik reken sivas niet mee met een grote club want dat zijn ze niet) GS slechtste reserve bank heeft.

Ik geef toch Fener meer kans, maar hoop het niet, Alles is goed als fener

Elano is de beste aankoop van het hele superlig vind ik. yes.gif [Gewijzigd op 01 augustus 2009 13:17:51]
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 14:09:33

T61 zei:

Typisch GS mentaliteit.

Als je verstand van voetbal hebt, dan weet je dat grote namen n iks uitmaken. Real Madrid is hier een voorbeeld van.
Turkse voetbal is hard, kei hard. Je moet goed na je reservebank kijken./ En ik vind dat van 4 grote clubs ( ik reken sivas niet mee met een grote club want dat zijn ze niet) GS slechtste reserve bank heeft.

Elano is de beste aankoop van het hele superlig vind ik. yes.gif

Grote namen maken niets uit? Grote namen zijn niet voor niets grote namen wink.gif Alleen grote,goeie spelers hebben grote goeie namen wink.gif

En je zegt dat GS de slechtste reservebank heeft?
-Emre Asik
-Emre Güngör
-Mustafa Sarp
-Baris Özbek
-Linderoth
-S.Nonda

Zelfs spelers als Ayhan Akman,Mehmet Topal,Harry Kewell kunnen op de bank zitten bij Galatasaray na de nieuwe aankopen zoals Keita en Elano.. Galatasaray heeft dus echt alles behalve de slechtste bank vriend,,sterker nog we hebben de beste team in Turkije..als je dit ontkent ben je dik jaloerslaughing.gif

En dat moet vooral een TS supporter zeggen..team wat vlede jaar een hele competitie met 13 man gespeeld heeft laughing.gif Wie zijn jullie betere reserve spelers dan die van ons dan? Giray,Ceyhun,Tjikuzu,Ferhat Öztorun etc etc?

Dat jij Trabzonspor al in de zelfde categorie met FB,GS zet is al fout vriend..
Besiktas die 7 kampioenschappen meer dan jullie heeft mag zich niet eens op de zelfde tree als GS.FB zetten,,laat staan Trabzonspor laughing.gif
T61 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 18:18:18

Reykart zei:
T61 zei:

Typisch GS mentaliteit.

Elano is de beste aankoop van het hele superlig vind ik. yes.gif

Grote namen maken niets uit? Grote namen zijn niet voor niets grote namen wink.gif Alleen grote,goeie spelers hebben grote goeie namen wink.gif

-Emre Asik
-Emre Güngör
-Mustafa Sarp
-Baris Özbek
-Linderoth
-S.Nonda

Zelfs spelers als Ayhan Akman,Mehmet Topal,Harry Kewell kunnen op de bank zitten bij Galatasaray na de nieuwe aankopen zoals Keita en Elano.. Galatasaray heeft dus echt alles behalve de slechtste bank vriend,,sterker nog we hebben de beste team in Turkije..als je dit ontkent ben je dik jaloerslaughing.gif

En dat moet vooral een TS supporter zeggen..team wat vlede jaar een hele competitie met 13 man gespeeld heeft laughing.gif Wie zijn jullie betere reserve spelers dan die van ons dan? Giray,Ceyhun,Tjikuzu,Ferhat Öztorun etc etc?

Dat jij Trabzonspor al in de zelfde categorie met FB,GS zet is al fout vriend..
Besiktas die 7 kampioenschappen meer dan jullie heeft mag zich niet eens op de zelfde tree als GS.FB zetten,,laat staan Trabzonspor laughing.gif

Ot kafa, Trabzon heeft in verhouding betere prestaties als GS of FB. we bestaan nog maar 41 jaar. O kisa donemde, bukadar basari elde edildi.
Laat staan als we 100 jaar in deze competitie meedoen. En unutma Trabzon is eerste Turkse club die in Europa die zich heeft laten horen. Barcelona 1-0 Liverpool 1-0. O zamanlar was dit grote prestaties. En dit met alleen TURKSE spelers.

We hadden het hier over GS en FB reservebank. Fener heeft gewoon betere team. Echte voetbal is zelf spelers ontdekken en groot maken. Niet met maffia geld spelers kopen wink.gif

Welke spelers zijn uit jeugd groot geworden? allemaal ergens weggekocht. Trabzon heeft Gokdeniz en Fatih Tekke groot gebracht.

MEMLEKETSIZ KOPEKLER ISTANBULU DESTEKLER wink.gif
-YouKnow.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 18:22:49

ot kafacrying.gif
T61 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 18:24:26

-YouKnowMe zei:
ot kafacrying.gif

Is geen gewoont van me, maar dit keer moest het ff..
T61 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 18:26:09

-Emre Asik
-Emre Güngör
-Mustafa Sarp
-Baris Özbek
-Linderoth
-S.Nonda

trouwens ff voor jouw, speciaal toelichting.

Emre asik, bijna met pensioen, traag en oud. Veel rode kaarten.
Emre gungor. 364 dagen sakat 1 dag verlof
Mustafa Sarp, door reserve bank wordt die nog slechter
Baris Ozbek, Drama speler die nie eens turks kan laughing.gif
Linderoth? Gehandicapt toch? sakat
S. Nonda, Afgeschreven speler die de bank droog houdt laughing.gif

Trouwens ik kan met TROTS zeggen.
Ik ben Trabzonlu, mijn voorouders hebben in MIJN memleket een TURKSE team opgericht.

Zoek maar eens goed uit hoe de historie van GS inelkaar zit. Ermeni College heeft GS opgericht. wees er trots op Ermenici laughing.giflaughing.gif [Gewijzigd op 01 augustus 2009 18:27:41]
UmitShak.. (52)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 19:03:16

sorry reykartlaughing.gif mishien volgend seizoen blush.gif
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 21:57:02

T61 zei:

Ot kafa, Trabzon heeft in verhouding betere prestaties als GS of FB. we bestaan nog maar 41 jaar. O kisa donemde, bukadar basari elde edildi.
Laat staan als we 100 jaar in deze competitie meedoen.

-Jullie bestaan nog maar 41 jaar ja,maar nu een kleine verbetering voor jou..de Turkse competitie(1.c super ligi) bestaat maar 51 jaar..dus al werd jouw team in de 10 jaar dat ze ontbraken kampioen(wat me sterk lijkt voor een team wat al 25 jaar naar lucht hapt) kwamen jullie nog niet op het totale van GS en FB.

En unutma Trabzon is eerste Turkse club die in Europa die zich heeft laten horen. Barcelona 1-0 Liverpool 1-0. O zamanlar was dit grote prestaties. En dit met alleen TURKSE spelers.
-Goztepe heeft ook ooit een halve finale bereikt in de Europa cup..maargoed ze zwerven nu ergens n de amateur competitie..Jullie laatste succes was hoelang terug? 25 jaar? en de europese succes was ook zo een 20 jaar terug en daar blijft het bij.. ff een simpele vergelijking..K ben 19 jaar jong en heb al minimaal 5 kampioenschappen en 2 europa bekers meegemaakt..en dan tel k de Turkse bekers niet eens mee..Jij moet minimaal 30 jaar zijn om een kampioenschap te kunnen herinneren,en als je dat niet bnt wens k je veel geluk om het toch ooit te mogen zienlaughing.gif

We hadden het hier over GS en FB reservebank. Fener heeft gewoon betere team. Echte voetbal is zelf spelers ontdekken en groot maken. Niet met maffia geld spelers kopen
-Dat is jouw mening..Maargoed Galatasaray is anders niet zomaar het meest waardevolle club in turkije met zn selectie helaughing.gif wink.gif

Welke spelers zijn uit jeugd groot geworden? allemaal ergens weggekocht. Trabzon heeft Gokdeniz en Fatih Tekke groot gebracht.

-Sorry maar met deze uitspraak heb je bewezen wie de otkafa hier is..Wij geen spelers uit de jeugd?
*Bulent Korkmaz,Emre Belozoglu en Arda Turan zijn simpel 3 voorbeelden voor jou..En de spelers die jij opnoemt zijn niet verder bekend in een ander land dan Turkije..ow ja wel in het land waar ze oorspronkeljk vandaan komen..Ruslandlaughing.gif

MEMLEKETSIZ KOPEKLER ISTANBULU DESTEKLER wink.gif
- Jongen k zou zeggn blijf hopen dat je in de buurt van GS,Fb mag komen..maar een spreekwoord luidt als volgt '' Kopeklerin duasi kabul olsa,,gokten kemik yagardi''wink.giflaughing.gif

*En als toevoeging..mijn reservespelers zijn bijna allemaal internationals..die van jullie komen het stad niet eens uit laughing.giflaughing.gif zegt genoeg laughing.gif [Gewijzigd op 01 augustus 2009 21:58:41]
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 22:01:19

UmitShakeit zei:

Jij ook voor TS? Zo ja ik mag als GS supporter 1 x in de 10 jaar een slecht seizoen meemaken..maar Trabzonspor maakt die al 25 x in de 25 jaar meelaughing.gif en k denk dat dat nog wel een paar kwarte eeuwen zal durenlaughing.gif
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 01 augustus 2009 22:06:24

Voorzitter van jullie wist wel hardop te blaffen op TV door te beloven een wereld trainer en wereld spelers aan te kopen..

-Wereld trainer = Hugo Broos? laughing.gif
-Wereld spelers = Tjikuzu,Zafer Yelen.... laughing.gif

En dan lopen blaffen tegen onze aankopen door te zeggen wij halen ze uit de jeugd..''Kedi uzanamadigi ete mindar dermis'' laughing.gif
nou uit de jeugd zie k ook nog niks verschijnen hoor bij jullielaughing.gif

,,Rijkaard,Keita,Elano,Leo Franco,Baros,Kewell..dit zijn sterren waar jullie niet eens over kunnen dromen laughing.gif
UmitShak.. (52)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 augustus 2009 00:36:21

Reykart zei:
UmitShakeit zei:

Jij ook voor TS? Zo ja ik mag als GS supporter 1 x in de 10 jaar een slecht seizoen meemaken..maar Trabzonspor maakt die al 25 x in de 25 jaar meelaughing.gif en k denk dat dat nog wel een paar kwarte eeuwen zal durenlaughing.gif
ben fenerli laughing.gif
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 02 augustus 2009 11:45:31

Hier de selecties van de 'grote' clubs in Turkije.. Het verschil qwa spelers met kwaliteit is duidelijk te zien neem ik aan..

Galatasaray
Fenerbahce
Besiktas
Trabzonspor

*Welke clubs de grote clubs zijn is ondertussen al bekend..Er wordt niet voor niets '3groten' gezegt ipv '4groten' (behalve in de stad waar ze zich nog groot voelen'wink.gif

Trabzonspor is zonder twijfels een club om te waarderen met hun prestaties,maar dat geeft hen nog steeds niet het recht om zich te gaan vergelijken met Galatasaray of Fenerbahce..Want zo groot zijn ze zeker niet..
Guizaaa (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 augustus 2009 15:39:11

Fenerbahçe wordt kampioen jongeee sunglasses.gif
T61 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 augustus 2009 18:14:31

JULLIE spelers hebben basis in nationale team door JULLIE mannetje,.
En JULLIE spelers en mannetjes hebben ONZE Turkije na klote geholpen.

Kijk maar of we met WK mee gaan doen, door die geweldige FATIH IPNE TERIM.

Egemen is een van de beste laatste mannen die turkije nu heeft, naast servet.
En die laat die thuis.. gs mannetje...

Fatih Tekke heeft zich bewezen, die roept die niet op...

Gokdeniz vlamt in Ruslan...roept die niet op...

Hij is gewoon bureucratisch mannetjes aan het pijpen in Istanbul.
Zo lang er terim is zullen wij nooit WK meemaken laughing.gif

Memleketsiz Kopekler Istanbulu destekler is nog steeds geldig
Guizaaa (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 02 augustus 2009 18:32:50

op welke zender wordt FB-bjk uitgezonden???
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 02 augustus 2009 19:25:53

T61 zei:
JULLIE spelers hebben basis in nationale team door JULLIE mannetje,.
En JULLIE spelers en mannetjes hebben ONZE Turkije na klote geholpen.

Kijk maar of we met WK mee gaan doen, door die geweldige FATIH IPNE TERIM.

Egemen is een van de beste laatste mannen die turkije nu heeft, naast servet.
En die laat die thuis.. gs mannetje...

Fatih Tekke heeft zich bewezen, die roept die niet op...

Gokdeniz vlamt in Ruslan...roept die niet op...

Hij is gewoon bureucratisch mannetjes aan het pijpen in Istanbul.
Zo lang er terim is zullen wij nooit WK meemaken laughing.gif

Memleketsiz Kopekler Istanbulu destekler is nog steeds geldig

Onze spelers door onze mannetje?

Waar waren JOUW spelers toen JULLIE mannetje Senol Günes hoofdtrainer was?

-Fatih Akyel
-Bülent Korkmaz
-Hakan Ünsal
-Ergün Penbe
-Emre Belözoglu
-Okan Buruk
-Hasan Sas
-Suat Kaya
-Ümit Davala
-Hakan Sükür
-Arif Erdem

Hier voor jou een lijstje van de spelers die onder andere speelden op het WK van 2002..toen Turkije 3e werd..Allemaal spelers van GS en allemaal opgeroepen door JULLIE clubvedette Senol Günes..

Wanneer Turkije 3e werd op het EK van 2008 waren het de spelers die de wilskracht hadden en had Terim geen rol..wanneer Turkije een slechte kwalificatie ronde draait is het wel zijn schuld..met DEZELFDE spelers..amehoela !laughing.gif

Ik vind het helemaal niet raar hoor dat spelers zoals Selçuk Inan,Hüseyin Cimsir,Umut Bulut niet op geroepen worden.. Arda Turan,Tuncay Sanli,Hamit Altintop etc zijn zeker geen spelers waar die spelers van jullie bovenuit kunnen steken..
Egemen,Selçuk,Umut zouden hele goeie helden kunnen zijn in Trabzon,maargoed dat is Ibrahim Akin ook voor Istanbul Belediye..dat betekent niet dat hij aan de kwaliteiten voldoet om voor het nationale elfal mag spelen..
Enige speler bij Trabzonspor is Gökhan Ünal die in mijn ogen een plek in de nationale team verdient,maargoed die wordt ook niet uitgesloten in het Nationale team dus komt dat goed uit..

Ook hier is de kwaliteit tussen de teams te zien.. Arda,Emre B. Kazim Kazim Mehmet Topal worden niet voor niets boven Selcuk,Umut en Hüseyin gekozen..
De 1 heeft kwaliteit en speelt voor GS/FB/BJK en de andere is wat minder en speelt zoals gewoonlijk in het basisteam van een 'rest' team laughing.gif

*Memleketsiz Kopekler Istanbulu destekler.. Dit is zo een typisch uitspraak voor een Trabzonspor supporter..Leuk voor jou dat jij je eigen stad aanmoedigt,maargoed nergens staat dat dat verplicht is..Een voetbalteam is er voor iedereen om te kunnen supporten..dat jouw team eenmaal een paar klassen lager is dan de Istanbul teams kan jij weinig aan doen,,maargoed het is natuurlijk altijd wel leuk om een team te supporten..wink.giflaughing.gif
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 02 augustus 2009 19:39:39

Guizaaa zei:
op welke zender wordt FB-bjk uitgezonden???

Fox TV..

Maar ik denk dat je die alleen kan ontvangen op Digiturk..
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op