Forum: Turkse voetbaldivisie 2009/2010

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Turkse voetbaldivisie 2009/2010
_EyeOfTh.. (106)
Gebruiker
_EyeOfTheTiger_s avatar
Geplaatst op: 04 augustus 2009 21:17:28
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Quote:
JULLIE spelers hebben basis in nationale team door JULLIE mannetje,.
En JULLIE spelers en mannetjes hebben ONZE Turkije na klote geholpen.

Kijk maar of we met WK mee gaan doen, door die geweldige FATIH IPNE TERIM.

HAHAHA Onze Turkije naar klote geholpen je zet je zelf voor schut.

Quote:
Egemen is een van de beste laatste mannen die turkije nu heeft, naast servet.
En die laat die thuis.. gs mannetje...

Hier heb je gelijk in.

Quote:
Fatih Tekke heeft zich bewezen, die roept die niet op...

Gokdeniz vlamt in Ruslan...roept die niet op...

LOL bewezen ? Hij moest nog paar weken terug met de PAF Spelen&Traininen, Gokdeniz? Hoor ik niks meer over.

Quote:

Memleketsiz Kopekler Istanbulu destekler is nog steeds geldig

hahaha frustraties ?

Quote:
Ot kafa, Trabzon heeft in verhouding betere prestaties als GS of FB. we bestaan nog maar 41 jaar. O kisa donemde, bukadar basari elde edildi.
Laat staan als we 100 jaar in deze competitie meedoen. En unutma Trabzon is eerste Turkse club die in Europa die zich heeft laten horen. Barcelona 1-0 Liverpool 1-0. O zamanlar was dit grote prestaties. En dit met alleen TURKSE spelers.

Ot kafa, de Turkse competitie bestaat 50 jaar dus die 100 jaar slaat nergens op. Met één wedstrijd winnen behaal je niks en dan nog uit 7-2 verliezen probeer eerst maar te overwinteren kom dan praten kiss.gif.
T61 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 05 augustus 2009 05:01:38

_EyeOfTheTiger_ zei:
Quote:
JULLIE spelers hebben basis in nationale team door JULLIE mannetje,.
En JULLIE spelers en mannetjes hebben ONZE Turkije na klote geholpen.

Kijk maar of we met WK mee gaan doen, door die geweldige FATIH IPNE TERIM.

HAHAHA Onze Turkije naar klote geholpen je zet je zelf voor schut.

Quote:
Egemen is een van de beste laatste mannen die turkije nu heeft, naast servet.
En die laat die thuis.. gs mannetje...

Hier heb je gelijk in.

Quote:
Fatih Tekke heeft zich bewezen, die roept die niet op...

Gokdeniz vlamt in Ruslan...roept die niet op...

LOL bewezen ? Hij moest nog paar weken terug met de PAF Spelen&Traininen, Gokdeniz? Hoor ik niks meer over.

Quote:

Memleketsiz Kopekler Istanbulu destekler is nog steeds geldig

hahaha frustraties ?

Quote:
Ot kafa, Trabzon heeft in verhouding betere prestaties als GS of FB. we bestaan nog maar 41 jaar. O kisa donemde, bukadar basari elde edildi.
Laat staan als we 100 jaar in deze competitie meedoen. En unutma Trabzon is eerste Turkse club die in Europa die zich heeft laten horen. Barcelona 1-0 Liverpool 1-0. O zamanlar was dit grote prestaties. En dit met alleen TURKSE spelers.

Ot kafa, de Turkse competitie bestaat 50 jaar dus die 100 jaar slaat nergens op. Met één wedstrijd winnen behaal je niks en dan nog uit 7-2 verliezen probeer eerst maar te overwinteren kom dan praten kiss.gif.

OT KAFA ik heb over een ervaring die een club kan opbouwen in 100 jaar laughing.gif
T61 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 05 augustus 2009 05:03:09

* Dünyada kendi evinde en uzun süre yenilmeyen tek takım. 99 maç üst üste galibiyet elde etti. AVRUPA kupalarında bir italyan takımını eleyen ilk Türk kulübü. Trabzon, Peruiga'yı elemişti.

* F.Bahçe , 7 sene 4 ay boyunca tam 22 maç Avni Aker Stadı'nda Trabzonspor'u yenemedi. ALİ Sami Yen'de G.Saray'a Avrupa dahil Trabzon dışında hiçbir takım
6 gol birden atamadı.

* Trabzon , Liverpool'u yendiği sene İngiliz ekibi 2 kez mağlup olmuş ve tüm kupaları toplamıştı.

* İlginç bir rekor... Trabzonspor, Süper Lig tarihinin en az gol atıp şampiyonluğa ulaşan takımı oldu.

* Yurt dışına en yüksek bedelle yerli futbolcu satan (Gökdeniz ve Fatih Tekke) tek kulüp. TÜM şampiyonlukları Türk teknik adamlarla alan (A. Suat Özyazıcı ve Özkan Sümer) tek takım.

* Elde edilen şampiyonlukların hepsinde kadrosundaki oyuncuların tamamı yerli olan tek takım.

* Türkiye'de en uzun süre gol yemeyen kaleci unvanı, Trabzon'un eski kalecisi Şenol Güneş'e ait.

* Türkiye Ligi'nde 9 sezon boyunca ilk iki sırada yer alan tek takım. 6 şampiyonluk, 3 ikincilik...

* 1. Lig'e çıktıktan 1 yıl sonra şampiyonluğa ulaşan ve en az gol yeyip (7) şampiyon olan tek kulüp.

* Avrupa'da yer alan Türk ekipleri arasında galibiyet sayısı, mağlubiyetten fazla olan tek takım. TÜRK takımlarının Avrupa kupalarında elde ettiği en farklı galibiyet: Trabzonspor- Vllaznia: 6-0.

BRON: FOTOMAC.COM.TR

We zijn de wereldrecord houder met meest thuiswedstrijden op rij gewonnen wink.gif
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 05 augustus 2009 09:34:45

Trabzonspor Avrupa karnesi

* Hier voor jou ff een snelle bron..meer overwinninen dan nederlagen? de bron van ligtv zegt van niet..je zou kunnen zeggen dit is een oude bron,,ja zou kunnen maar na deze bron is TS ook niet meer voorgekomen in Europa denk ik..laughing.gif

Maargoed weer reageer je niet op mijn antwoorden die ik geef op jou reacties,ik krijg telkens weer wat anders te horen..Misschien wel een teken van oke ik ben uitgelult,ff wat anders zoeken waar we wel beter in zijn..

Weetje als er een ''Dünyanin en az gol yiyip sampiyon olan takimi kupasi'' of ''Evinde en fazla yenilmeme unvanini koruyan takimlar kupasi'' etc etc bestond waren jullie ongetwijfeld de beste club van de wereld,echt waar :x

Maarja aangezien dit maar details zijn,schieten jullie er niet verder mee op.. Je hoort mensen niet zo snel zeggen sooow Trabzonspor is de club wat met alleen Turkse spelers kampioen is geworden surprised.gif Het gaat om resultaat,en de details zijn simpelweg de versieringen voor de behaalde resultaten..en ja als je geen resultaten behaald ben je ook niet zo belangrijk in de voetbalwereld,behalve voor je eigensupporters laughing.gif Het verschil tussen Barcelona/Real Madrid en Real Zaragoza is het verschil tussen kwaliteit,resultaten die zijn behaald.. Hetzelfde geldt ook in Turkije inlove.gif

Trouwens wat ik niet eerlijk vind,Trabzonspor heeft een beker gekregen omdat Fener 7 jaar niet van ze heeft kunnen winnen..waarom hebben wij die niet gekregen? Wij hadden tot 2 jaar terug ook 9 jaar lang niet verloren in Avni Aker van Trabzon sad.gif wij verdienen ook een ''The European wij hebben 9 jaar niet verloren cup'' sad.gif
Guizaaa (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 05 augustus 2009 10:51:53

Ugur Yildirim:

Van Galatasaray wordt elk jaar een kampioenschap geëist. Maar de selectie waarmee hij moet werken, is lang niet de beste van Turkije.
[Gewijzigd op 05 augustus 2009 10:53:12]
-YouKnow.. (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 05 augustus 2009 11:11:24

_EyeOfTheTiger_ zei:
Waar is fanatiq eigenlijk heen ?
hij is toch getrouwd ofzo en is daarom weg van CN? voor zover ik het begrepen heb

m.a.w; hij heeft een levencrying.gif
Guizaaa (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 05 augustus 2009 12:14:36

^ nu wij nog blush.gif
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 05 augustus 2009 12:24:14

Check it out laughing.gif

Ik wil niet gemeen doen ofzo maar:

22. Galatasaray

310. Trabzonspor

crying.gif

ik denk dat dit wel echt de DOP moet zijn laughing.gif
Guizaaa (61)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 05 augustus 2009 12:30:00

eigenlijk is dat wel gemeen happy.gif
_EyeOfTh.. (106)
Gebruiker
_EyeOfTheTiger_s avatar
Geplaatst op: 05 augustus 2009 19:08:32

T61 zei:

* Avrupa'da yer alan Türk ekipleri arasında galibiyet sayısı, mağlubiyetten fazla olan tek takım. TÜRK takımlarının Avrupa kupalarında elde ettiği en farklı galibiyet: Trabzonspor- Vllaznia: 6-0.

BRON: FOTOMAC.COM.TR

We zijn de wereldrecord houder met meest thuiswedstrijden op rij gewonnen wink.gif

Niet waar !

1. Trabzonspor heeft 31x gewonnen en 31x verloren.
2. Als TS meer gewonnen had dan verloren alsnog was het niet waar want Kayserispor+Gaziantepspor heeft meer gewonnen dan verloren dus niet 'Tek Takim'.

Bron: UEFA
wink.gif
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 05 augustus 2009 19:46:58

Wanneer is finale van ''Yerli oyuncularla sampiyon olan takimlarin Kupasi'' ?
T61 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 06 augustus 2009 01:36:20

Raar iedereen pikt net de onbelangrijke dingen eruit...

Maar 99 op rij gewonnen en wereld record houders heeft niemand erover laughing.gif

Dat mijn club met alleen TURKEN heeft gewonnen is al mooie eer.

Ben te nationalistisch ervoor, dat zelf die gevoel, beter gevoel is als UEFA beker winnen.

En weet zeker dat al de GS supporters niet in de finale wedstrijd tegen arsenal op tribune zaten...Ik zat er wel wink.gif

UA avrupa baskani is goeie bekende wink.gif
sleutel (46)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 06 augustus 2009 09:09:34

CIM BOMUN SEVYESINE GELMEK ICIN FENER COK EKMEK YEMESI LAZIM...ook veel hamsi
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 06 augustus 2009 09:26:13

T61 zei:

Maar 99 op rij gewonnen en wereld record houders heeft niemand erover laughing.gif

Ben te nationalistisch ervoor, dat zelf die gevoel, beter gevoel is als UEFA beker winnen.

En weet zeker dat al de GS supporters niet in de finale wedstrijd tegen arsenal op tribune zaten...Ik zat er wel wink.gif

Waarom zet je onbelangrijke dingen in je rijtje dan?
En vertel me waar jij op de wereld hoort dat er wordt gezegt Trabzonspor is de club die 99 wedstrijden op rij heeft gewonnen?laughing.gif

En dan zeggen voor mij is dat beter gevoel dan UEFA beker winnen..sorry maar als ik me vergis ben jij een TS supporter toch? En een best fanatieke ook? Maar hoe is het mogelijk dat jij het gevoel van de UEFA beker en een simpele record kan vergelijken dan? Jullie hebben zo een gevoel niet eens meegemaakt? Ga eerst gevoel van Turkse competitie kampioenschap meemaken,,praat dan over UEFA man..laughing.gif

Nogmaals *Kedi uzanamadigi et'e mindar dermis'' laughing.gif

Net een junk die smult van een paar frietjes die al 10 dagen in een vuilnisbak liggen..En dan zeggen ik vind deze frietjes lekkerder dan een portie Iskender Kebab..laughing.gif
MrBunnY (21)
Gebruiker
MrBunnYs avatar
Geplaatst op: 06 augustus 2009 10:29:20

BESIKTASIMinlove.gif
T61 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 06 augustus 2009 22:47:41

Reykart zei:
T61 zei:

Waarom zet je onbelangrijke dingen in je rijtje dan?
En vertel me waar jij op de wereld hoort dat er wordt gezegt Trabzonspor is de club die 99 wedstrijden op rij heeft gewonnen?laughing.gif

En dan zeggen voor mij is dat beter gevoel dan UEFA beker winnen..sorry maar als ik me vergis ben jij een TS supporter toch? En een best fanatieke ook? Maar hoe is het mogelijk dat jij het gevoel van de UEFA beker en een simpele record kan vergelijken dan? Jullie hebben zo een gevoel niet eens meegemaakt? Ga eerst gevoel van Turkse competitie kampioenschap meemaken,,praat dan over UEFA man..laughing.gif

Nogmaals *Kedi uzanamadigi et'e mindar dermis'' laughing.gif

Net een junk die smult van een paar frietjes die al 10 dagen in een vuilnisbak liggen..En dan zeggen ik vind deze frietjes lekkerder dan een portie Iskender Kebab..laughing.gif

ERKEK ADAMIN TAKIMI NUFUS CUZDANINDA YAZAR.
MEMLEKETSIZ KOPEKLER ISTANBULLU DESTEKLER

worden toch mijn laatste zinnen voor jouw. Adios nerd laughing.gif
Reykart (3)
Gebruiker
Reykarts avatar
Geplaatst op: 06 augustus 2009 23:34:33

Uitegelult !!

Next laughing.gif
_tolgAsl.. (21)
Gebruiker
_tolgAslan01s avatar
Geplaatst op: 07 augustus 2009 04:18:23

crying.gif

Yes dit weekeinde begint hetinlove.gif

Eindelijk weer eens Turks voetbal te zien!
Vrijdag 1e wedstrijd: IBB - Besiktas, 20.00 uur
Zondag Antep - GS, 18.30 en Denizli-Fb 20.45

Bank Asya Ligi begint op 23 Augustus!
T61 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 augustus 2009 04:36:45

Reykart zei:
Uitegelult !!

Next laughing.gif

kom maar tegenover me kijken wie als eerst uitgelult wordt wink.gif
nakaH (3)
Gebruiker
nakaHs avatar
Geplaatst op: 07 augustus 2009 05:22:58

vanavond begint officieel de competitie
er wordt 1 wedstrijd gespeeld,

Istanbul Buyuksehir - Besiktas @ 20:00 uur

Istanbul heeft zich wel versterk met o.a Taner Gülleri en Herve Tum en ik zou het zeker niet erg vinden als ze punten pakken van BJK, maar ze maken geen kans. BJK wint wel.

edit: waaa 1-1 laughing.gif [Gewijzigd op 10 augustus 2009 15:00:00]
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op