snowflak.. (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 23 september 2009 19:53:21
HeyIrritantKutkind zei:verf alsof je shampoo in je haar smeert  maar dan in kleine stukjes verdelen
en als verf op je hoofd komt moet je sigaretten as sparen en er een klein beetje water bij doen en dat op je hoofd smeren zodat die verf weggaat  dan kan je beter rondom je haargrens 1 a 2cm insmeren met vaseline... door de vette laag kan de verf je huidlaag niet bereiken en met verf uitwassen kan je meteen de vaseline weer wegwassen met shampoo..
zo doen ze het in kapsalons ook met donkere kleuren
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 september 2009 21:56:49
snowflake zei:Insomnia zei:
met donkere kleuren kan eigenlijk vrij weinig mis gaan.
ow jawel  hoe lichter je eigen haar is, hoe groener het kan uitslaan 
heb het werkelijk nog nooit gehad.
ben van de zomer echt blond geweest en heb toen donker bruin gehad en nu weer zwart... het is helemaal goed gegaan en dat terwijl ik in heel sterk chloorwater heb gezwommen en 14 dagen in de volle zon
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 september 2009 21:57:26
snowflake zei:HeyIrritantKutkind zei:verf alsof je shampoo in je haar smeert  maar dan in kleine stukjes verdelen
en als verf op je hoofd komt moet je sigaretten as sparen en er een klein beetje water bij doen en dat op je hoofd smeren zodat die verf weggaat  dan kan je beter rondom je haargrens 1 a 2cm insmeren met vaseline... door de vette laag kan de verf je huidlaag niet bereiken en met verf uitwassen kan je meteen de vaseline weer wegwassen met shampoo..
zo doen ze het in kapsalons ook met donkere kleuren 
probeer het alleen nooit met rode kleuren
|
 snowflak.. (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 23 september 2009 22:08:09
want?
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 september 2009 23:35:44
omdat het dwars door vaseline heen gaat.
Moest vorige maand snel mijn haar kleuren, omdat ik naar een verjaardag moest,dus heb een dikke laag vaseline op mn hoofd en oren gesmeerd.
Toen ik alles gine uitspoelen zag ik dat het gewoon door de vaseline heen was gegaan.
Heb toen gescrubt en uit wanhoop as van peuken erop gesmeer, maar niks hielp.
Uiteindelijk heb ik er maar make up opgesmeerd.
|
 snowflak.. (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 25 september 2009 01:42:29
nou, echt nog nooit gehad hoor
deze gebruik ik al jaaaaaaaren
|