Cile (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 oktober 2009 14:48:01
Hallo,
gisteren heb ik een krulset van philips gekocht, dus toen ik thuiskwam rende ik gelijk naar boven om hem uit te proberen, vol hoop en blijdschap zette ik het apparaat aan, wachtte tot het heet was, en zette toen de tang in mijn haar en al dat blije en hoopvolle veranderde snel in woede en teleurstelling toen ik er niet eens een slagje in kon krijgen.
Vandaag heb ik youtube afgespeurd en heel veel filmpjes bekeken over how to use die krultang, en ja, ik heb uiteindelijk een mooi slagje in kunnen krijgen die er na 5 minuten weer uit was.
Ik snap er heeeeeeelemaal niks van, die mensen op youtube krijgen prachtige krullen ennnn ik krijg er alleen een zielig-5-minuten-slagje in..
Ligt het aan mijn haar? Mijn haar zat al vol met producten toen ik de krultang ging gebruiken, moet je haar voor gebruik gewassen zijn?
Of is de krultang gewoon crappy en moet ik die weer terugbrengen?
Ik hoop dat jullie, of tenminste één van jullie, mij kan helpen.. 
Alvast bedankt.. [Gewijzigd op 16 oktober 2009 14:49:20]
|
zoutenpe.. (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 oktober 2009 15:02:06
hoi cile,
Ik had ook ooit een krulset gehaald van philips, maar die werken voor geen meter! je kan er niks mee. En als je je haar wilt krullen moet het inderdaad gwn gewassen zijn en niet zoveel spul erin doen, gwn een beetje schuim kan wel en daarna wat spray.. Maar een aanrader is Remington krultang, ik heb van mijn zelf heel stijl haar dus kreeg bijna nooit krullen, maar dankzij deze krultang heb ik perfecte krullen die tot 2 dagen heel goed blijven
|
 Spearmin.. (66)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 oktober 2009 16:29:03
Het kan ook aan je haar liggen. Probeer het is met een andere krultang bijv: van je vriendin ofz. Als het dan wel lukt, kan je je krultang weer terugbrengen. Of probeer maar met je eigen krultang bij iemand anders krullen te zetten. Dan weet je het waarschijnlijk ook wel. Veel succes!
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2009 09:59:24
er is speiale schuimgel die niet plakt en speciaal voor krullen is.
andere soorten schuimgel plakken aan je apparaat en dat is zonde!
zal wel de volgende keer proberen om alles uit je haar te wassen, maar opzich had je wel gewoon een krul erin moeten krijgen, alleen blijft dat door alle opgedroogde producten niet gelijk mooi zitten.
het kan zijn dat je band haar hebt (is altijd heel erg steil, dik haar) en dan wordt het wel wat lastiger om een krul erin te krijgen 
maargoed, ervan uitgaande dat je dat niet hebt zal ik de volgende keer gewoon douchen, je haar goed droog fohnen en kleine stukjes haar pakken iedere keer en dan zo je hele haar af gaan.
daarna wat haarlak erover spuiten en dan moet het eigenlijk wel goed zijn.
|
  Kirameki (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2009 12:19:12
Met een chi-tang zit je altijd goed.
|
 kiskanc_.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2009 14:24:01
Je hebt van l'oreal ook een speciale creme die je per lok moet in smeren en dan met de krultang de betreffende lok krullen en ong, 10 sec vast houden (niet langer),... bij een vriendin van me is het ook gelukt e die heeft stijl haar.
|
 ManBearP.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 oktober 2009 16:36:32
Pika-Pinku-Kira zei:Met een chi-tang zit je altijd goed. 
Niet iedereen is zo rijk om die aan te schaffen
|
Cile (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 oktober 2009 23:51:51
Allemaal heeeeeel erg bedankt  ,
het is gelukt nadat ik mijn haren had gewassen, het kwam dus door de producten die ik in mijn haren had zitten(gewoon glansserum en een klein beetje wax)..
Alleen, weet iemand misschien ook een middeltje tegen het gepluis die je krijgt nadat je het hebt doorgeborsteld ?
Moet je het überhaupt wel doorborstelen
|
Cile (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 oktober 2009 23:54:05
ManBearPig zei:Pika-Pinku-Kira zei:Met een chi-tang zit je altijd goed. 
Ik had een chi stijltang en toen ging iemand erop staan en toen was die kapot ik moest bijna huilen.. bijna he. Ja en toen dacht ik, waarom schaf ik niet gewoon goedkopere producten aan, uiteindelijk doen ze hetzelfde werk met ietsiepietsie verschil..
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 oktober 2009 12:06:44
doorborstelen is niet nodig, maar dat het kan wel.
is gewoon wat je zelf mooier vindt.
ik gebruik zelf een flesje van got2be (volgens mij)
dat is een roze/oranje gekleurd flesje en er hangen ook allemaal dingetjes aan.
na het steilen doe ik 2 pompjes van dat spul door mijn haar en dan pluist het niet en het ruikt echt super lekker!
|
100proce.. (105)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 oktober 2009 13:14:27
Waarom zo moeilijk, ga naar youtube, daarna vul in krultang genoeg filmpjes over de hoe en de wat, make up advies...
|
  -YouAreS.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 oktober 2009 13:27:34
100procent_geenstijl zei:Waarom zo moeilijk, ga naar youtube, daarna vul in krultang genoeg filmpjes over de hoe en de wat, make up advies...
ze heeft toch al geschreven dat ze dat allang gedaan heeft.
ot; ik zou het niet weten heb krullen van mezelf.
|
 KIMDI_BU.. (82)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 oktober 2009 17:06:22
Vraag het aan de kapper. Die heeft er voor geleerd.
|
Krullebo.. (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 oktober 2009 17:03:50
Gelukkig heb ik dat probleem niet.
ik heb al krullen van mijzelf.
maar misschien pak te grote plukken want dan lutk het ook niet
|
 -JamesBl.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 oktober 2009 01:23:45
met een krultang krijg je het zelfde resultaat dan als je het met een steil tang doet .
ik gebruik meestal papillotten of laat de kapper het doen wat ik je wel kan aanraden is papillotten.
liefs zusje van -JamesBlond
|
 Royem- (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 oktober 2009 02:40:36
krullen met de stijltang vind ik over het algemeen mooier dan krullen met de krultang.
maar ligt er ook aan hoe handig je erin bent. [Gewijzigd op 23 oktober 2009 02:40:47]
|
 Celebrit.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 november 2009 18:05:30
Er moet in je haar geen producten in zitten en je moet ook niet van te voren gaan stijlen. Dat zorgt ervoor dat je haren weer stijl vallen of als je perse producten wilt gebruiken, moet je na het gebruik van het krultang gebruiken !!
|
 Celebrit.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 november 2009 18:07:05
Cile zei:ManBearPig zei:Pika-Pinku-Kira zei:Met een chi-tang zit je altijd goed. 
Ik had een chi stijltang  en toen ging iemand erop staan  en toen was die kapot  ik moest bijna huilen.. bijna he. Ja en toen dacht ik, waarom schaf ik niet gewoon goedkopere producten aan, uiteindelijk doen ze hetzelfde werk met ietsiepietsie verschil..
Euhm, met de CHI-stijltang heb je levenslang garantie ?
|
 Tinkerbe.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 november 2009 18:14:15
Celebrity- zei:
Euhm, met de CHI-stijltang heb je levenslang garantie ?
Dat klopt niet helemaal.
Je hebt levenslange garantie op de keramische platen. Op de rest 2 jaar.
|
 Celebrit.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 november 2009 18:17:30
Alleen op de snoer heb je geen garantie. Maar als er iemand op de tang staat en hij gaat kapot, dan krijg je gewoon een nieuwe. Als er iemand op de snoer staat, gebeurt er toch niks.
|