-Aapies_.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 december 2011 21:16:40
Wat denk je zelf?.
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 december 2011 16:59:15
Kirameki zei:Sprankeling. (Kirameki/Japans)
Vanwege het feit dat mijn ogen apart sprankelend kleurtje krijgt in natuurlijk fel zonlicht.
QQ
|
 STI (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 december 2011 23:19:49
Wat een onzinnige gasten zijn er toch met dr verkrompte ideen om iemand zwart te maken. Kiramekli wat is dat voor een naam??? Zo kan ik wel bij iedere naam wel iets verzinnen!!!! Dat je commentaar heb op het inloggen ziet er als volt uit. Je word soms tot wel 3 a 4 x dr afgegooit voor je normaal in kan loggen, heb je daar wel eens bij stilgestaan???? Ja wij hebben 4 pc's wat is daar verkeerd aan als je neef en nicht hier ook op deze site surfen??? Ik kan hier een waslijst aan verkrompte ideen en denkwijze's vermelden over jou en je zogenaamde vriendjes maar ik vind het okay Succes met het zwart maken van bepaalde personen 
Kijk eerst eens in de spiegel voor je commmentaar leverd!!!
Ik zit hier voor de lol, dat 2 a 3 maanden lang en jij???
Jij bent echt perfect meid, verbeter de wereld eerst bij jezelf
|
  -Aapies_.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 01 januari 2012 17:22:49
^^ Er is iemand zwaar gefrustreerd
|
 STI (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 januari 2012 08:30:54
-Aapies_kijken zei:^^ Er is iemand zwaar gefrustreerd 
De waarheid is hard!!!
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 03 januari 2012 08:48:25
James 007 zei:Wat een onzinnige gasten zijn er toch met dr verkrompte ideen om iemand zwart te maken. Kiramekli wat is dat voor een naam??? Zo kan ik wel bij iedere naam wel iets verzinnen!!!! Dat je commentaar heb op het inloggen ziet er als volt uit. Je word soms tot wel 3 a 4 x dr afgegooit voor je normaal in kan loggen, heb je daar wel eens bij stilgestaan???? Ja wij hebben 4 pc's wat is daar verkeerd aan als je neef en nicht hier ook op deze site surfen??? Ik kan hier een waslijst aan verkrompte ideen en denkwijze's vermelden over jou en je zogenaamde vriendjes maar ik vind het okay  Succes met het zwart maken van bepaalde personen
En dat is de reden waarom je voor jouw nickname gekozen hebt? Apart zeg. Of je gaat vreselijk offtopic.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 januari 2012 12:58:53
James 007 zei:
Nou dat is te merken
|
 STI (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 januari 2012 14:15:33
-Wicked- zei:James 007 zei:Wat een onzinnige gasten zijn er toch met dr verkrompte ideen om iemand zwart te maken. Kiramekli wat is dat voor een naam??? Zo kan ik wel bij iedere naam wel iets verzinnen!!!! Dat je commentaar heb op het inloggen ziet er als volt uit. Je word soms tot wel 3 a 4 x dr afgegooit voor je normaal in kan loggen, heb je daar wel eens bij stilgestaan???? Ja wij hebben 4 pc's wat is daar verkeerd aan als je neef en nicht hier ook op deze site surfen??? Ik kan hier een waslijst aan verkrompte ideen en denkwijze's vermelden over jou en je zogenaamde vriendjes maar ik vind het okay  Succes met het zwart maken van bepaalde personen
En dat is de reden waarom je voor jouw nickname gekozen hebt? Apart zeg. Of je gaat vreselijk offtopic.
Sorry voor de offtopic, maar er staat een hoop larie bij vermeld!!!! Spreek je die gasten ook aan als er iets niet klopt???
|
Jabadaba.. (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 26 maart 2012 23:49:00
Ik heb er niet zelf voor gekozen, helaas.
|
 Xaavy (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 april 2012 16:05:20
is mijn naam...
|