Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 14:26:09
Hmm vooruit; ik doe ook even mee. 
Ik heet Ömer; yep ook al zou je het wellicht niet zeggen, maar mijn afkomst is Turks . Ik ben 23 jaartjes jong. Ik studeer Informatica aan de Vrije Universiteit (in Amsterdam). Ik woon ook gewoon in Amsterdam.
Ik heb een hamster van iets over 8 weekjes oud (Snow), die mij de hele nacht heeft wakker gehouden door een marathon te rennen, grrr. Dus ben een beetje moe en verveeld nu. 
Ehm. Tja. Vraag maar raak (of mis) als je wilt.
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 14:37:27
Gaat het goed op school, is het moeilijk ?
Wat vind je van chatnu, hoe ben je hier terechtgekomen &wat vind je van de leden .
|
 WannaLov.. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 14:38:04
Hey EuwMEr
Ieuwww Hamsterss
Ik had ook een hamster en weet je wat ik ermee deed maar toen was ik nog wel kleiner hea
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 14:49:34
Gaat (cok sukur) wel goed op school. Het is redelijk moeilijk, maar zolang ik gewoon mijn best doe, komt het automatisch wel goed. 
Er zijn natuurlijk momenten dat ik geen zin heb of andere dingen belangrijker vindt, tja das vragen om problemen. 
Heb van chatnu gehoord van een vriend, die zelf niet lid is overigens. Ik heb er nog niet een al te volledige beeld van, want ben redelijk nieuw. Ik merk wel dat er veel gedrag is, van zowel meisjes als jongens, die me echt niet bevalt. Maar daartegenover ben ik ook weer heel veel leuke en interessante mensen tegengekomen. 
Neee mijn hamster is niet iiieeeuw. 
Hij is superlief en schattig en vervelend haha. 
Wat heb je met jouw hamster gedaan?
|
 WannaLov.. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 14:55:18
Nou ik was een Keer met me Vriendin ..
En toen hadden we een beker met water
Toen ginene we die hamster van zijn nek pakken en van zijn Huid ..
helemaal de lucht in en hebben hem zo in het bekertje met water laten vallen ..
Maar hij kon niet zwemmen
maar we waren toen nog Klein dus nu zou ik zoiets niet meer doen ..
Ik zou geen eens meer een huisdier nemen 
En nu komt het ergste .. wil je dat ook horen  ??
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 15:11:15
Arme hamster. 
Gemene monsters dat jullie zijn. 
Daarom horen kleine kinderen ook nooit de verantwoordelijkheid over dieren te krijgen. 
Wat gebeurde er toen? 
Oh wacht even hoor... *houdt de oren van Snow gesloten*... oké nu kan mijn hamster het niet horen, vertel.
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 15:42:40
Green_eyed_truth zei:Gaat (cok sukur) wel goed op school. Het is redelijk moeilijk, maar zolang ik gewoon mijn best doe, komt het automatisch wel goed. 
Er zijn natuurlijk momenten dat ik geen zin heb of andere dingen belangrijker vindt, tja das vragen om problemen.
Heb van chatnu gehoord van een vriend, die zelf niet lid is overigens. Ik heb er nog niet een al te volledige beeld van, want ben redelijk nieuw. Ik merk wel dat er veel gedrag is, van zowel meisjes als jongens, die me echt niet bevalt. Maar daartegenover ben ik ook weer heel veel leuke en interessante mensen tegengekomen. 
Hehe oke, fijn om te horen Allah yardimcin olsun.
Achja het kan niet altijd makkelijk zijn he..
Oh zo vandaar.. ja klopt er zijn veel verschillende mensen aanwezig hier ahahaha, maarja dat maakt het juist leuk..
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:05:45
Dank je en amin. 
Nee inderdaad, gelukkig maar, anders was het leven veels te saai. 
Haha inderdaad, het maakt het wel stukken interessanter.
Ik kan er ook allemaal wel mee leven hoor... behalve al die mensen die voor Fener zijn.. dat kan gewoon niet hoor... bwahaha
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:20:43
Green_eyed_truth zei:Dank je en amin. 
Nee inderdaad, gelukkig maar, anders was het leven veels te saai.
Haha inderdaad, het maakt het wel stukken interessanter.
Ik kan er ook allemaal wel mee leven hoor... behalve al die mensen die voor Fener zijn.. dat kan gewoon niet hoor... bwahaha 
Hahaha ja precies, zonder uitdagingen enz is het leven niks aan
Owh, gaan we zo doen .... oke nu hebben we ruzie
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:31:40
Huh? Oh.. ben jij toevallig ook voor Fener? 
Yapma yaa... had ik nooit verwacht. Ehm.. dinges.. erm.. go Fener go.. Helemaal top, vooral die kleuren, zwart en rood.. ofzo.. zoiets toch? Rood/zwart was Fener toch? 
Ja dus dat.
Go Fener go.. (ugh moet mijn tanden poetsen met chloor en mijn mond spoelen met shampoo nu).
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:38:14
Green_eyed_truth zei:Huh? Oh.. ben jij toevallig ook voor Fener?
Yapma yaa... had ik nooit verwacht. Ehm.. dinges.. erm.. go Fener go.. Helemaal top, vooral die kleuren, zwart en rood.. ofzo.. zoiets toch? Rood/zwart was Fener toch? 
Ja dus dat.
Go Fener go.. (ugh moet mijn tanden poetsen met chloor en mijn mond spoelen met shampoo nu).  HAHAAHAH
serieus jij bent gemeen Ja rood&zwart sowieso.. Je bent een hele grote fan van de club zie ik 
..
|
 Alev_24_.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:39:12
YouKnow en Green Eyes jullie samen zijn echt komedie ... hahahha... LOL... maar ff een vraagje ... Informatica is tch ICT/IT?
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:40:38
Alev_24_KBM zei:YouKnow en Green Eyes jullie samen zijn echt komedie  ... hahahha... LOL... maar ff een vraagje ... Informatica is tch ICT/IT? Het is nog altijd youknowME hoor :W
|
 Alev_24_.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:42:49
niet boos worden .. ... wilde alleen kort schrijven ...
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:43:49
oke het is je vergeven
|
 -StarStr.. (69)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:45:18
WannaLoveMe zei:Nou ik was een Keer met me Vriendin ..
En toen hadden we een beker met water
Toen ginene we die hamster van zijn nek pakken en van zijn Huid ..
helemaal de lucht in en hebben hem zo in het bekertje met water laten vallen ..
Maar hij kon niet zwemmen
maar we waren toen nog Klein dus nu zou ik zoiets niet meer doen ..
Ik zou geen eens meer een huisdier nemen
En nu komt het ergste .. wil je dat ook horen   ?? omg. arm dier
|
 Alev_24_.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:45:55
-YouKnowMe zei:oke het is je vergeven 
Dankje voor je vergiffenis, nu kan ik met opgeluchte hart verder
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:47:07
Alev_24_KBM zei: GoSsHHh overdrijven is ook een kunst he
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:48:16
-YouKnowMe zei:HAHAAHAH
serieus jij bent gemeen  Ja rood&zwart sowieso.. Je bent een hele grote fan van de club zie ik
 ..
Pfew, goed gegokt! 
Wou eerst blauw&geel gokken , maar toen dacht ik: "Bleh nee, wie gaat er nou weer blauw&geel als kleuren voor de team kiezen? Dat is toch gewoon onmenselijk?!".
Ben al sinds het begin ter tijden fan van Fener hoor. Nog toen Michael Jordan keeper was en Tiger Woods spits. (Hoop dat ik weer goed aan het gokken ben .)
Ik gemeen? Egge nie.
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 16:51:35
Alev_24_KBM zei:YouKnow en Green Eyes jullie samen zijn echt komedie  ... hahahha... LOL... maar ff een vraagje ... Informatica is tch ICT/IT?
Ja zoiets. 
Het is eigenlijk eerder andersom; Informatica is meer het geheel en ICT/IT vallen daaronder, als je het zo zou kunnen zeggen.
Daarmee bedoel ik dat als je ICT of IT studeert op bijvoorbeeld ROC, dan leer je specifiek een bepaald iets of bepaalde dingen. Zoals netwerkbeheer of weet ik veel wat. Bij Informatica leer je gewoon alles was je maar kan bedenken op dat gebied.
Hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
|