Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 14:26:09
Hmm vooruit; ik doe ook even mee. 
Ik heet Ömer; yep ook al zou je het wellicht niet zeggen, maar mijn afkomst is Turks . Ik ben 23 jaartjes jong. Ik studeer Informatica aan de Vrije Universiteit (in Amsterdam). Ik woon ook gewoon in Amsterdam.
Ik heb een hamster van iets over 8 weekjes oud (Snow), die mij de hele nacht heeft wakker gehouden door een marathon te rennen, grrr. Dus ben een beetje moe en verveeld nu. 
Ehm. Tja. Vraag maar raak (of mis) als je wilt.
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 14:37:27
Gaat het goed op school, is het moeilijk ?
Wat vind je van chatnu, hoe ben je hier terechtgekomen &wat vind je van de leden .
|
 WannaLov.. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 14:38:04
Hey EuwMEr
Ieuwww Hamsterss
Ik had ook een hamster en weet je wat ik ermee deed maar toen was ik nog wel kleiner hea
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 14:49:34
Gaat (cok sukur) wel goed op school. Het is redelijk moeilijk, maar zolang ik gewoon mijn best doe, komt het automatisch wel goed. 
Er zijn natuurlijk momenten dat ik geen zin heb of andere dingen belangrijker vindt, tja das vragen om problemen. 
Heb van chatnu gehoord van een vriend, die zelf niet lid is overigens. Ik heb er nog niet een al te volledige beeld van, want ben redelijk nieuw. Ik merk wel dat er veel gedrag is, van zowel meisjes als jongens, die me echt niet bevalt. Maar daartegenover ben ik ook weer heel veel leuke en interessante mensen tegengekomen. 
Neee mijn hamster is niet iiieeeuw. 
Hij is superlief en schattig en vervelend haha. 
Wat heb je met jouw hamster gedaan?
|
 WannaLov.. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 februari 2010 14:55:18
Nou ik was een Keer met me Vriendin ..
En toen hadden we een beker met water
Toen ginene we die hamster van zijn nek pakken en van zijn Huid ..
helemaal de lucht in en hebben hem zo in het bekertje met water laten vallen ..