TikeMyso.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 maart 2010 17:07:20
[quote=LUCKLUCKY][quote=TikeMyson][quote=LUCKLUCKY][quote=Jatoch-][quote=Chaos][quote=TikeMyson]Deze vraag stel ik omdat er nu weer een stuk in de krant staat over eerwraak.
Een Irakese asielzoeker heeft zijn 20-jarige zuster verminkt. [Gewijzigd op 13 maart 2010 16:43:59]
|
Mike5044 (34)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 12 maart 2010 17:12:08
TikeMyson zei:LUCKLUCKY zei:TikeMyson zei:LUCKLUCKY zei:Jatoch- zei:Chaos zei:TikeMyson zei:Deze vraag stel ik omdat er nu weer een stuk in de krant staat over eerwraak.
Een Irakese asielzoeker heeft zijn 20-jarige zuster verminkt.
Volgens mij heb ik nooit eerder gelezen dat een zuster haar broer, of een vrouw
haar man vermoord cq verminkt heeft. Leven die mannen dan volgens de Koran?
Kijk verder dan je neus lang is en zoek eens op 'gezinsdrama'. Daarvan vinden er meer plaats dan eerwraak. Hoeveel mannen moorden wel niet hun hele gezin af om vervolgens de hand aan zichzelf te leggen? Krijg toch de piep gozer, jij altijd met je uitlokkertjes.
Overigens, eerwraak is niet gerelateerd aan geloof maar aan cultuur. Dus laat dat maar uit je hoofd 
jezus.. je kan ook gewoon een beetje normaal reageren? 
Ik denk zelf dat hij wel degelijk normaal reageerd. Ik zie zelf van Tike dat hij altijd met zijn artikeltjes komt wat te maken heeft met buitenlanders of geloof. Ik begin het ook een beetje zat te worden.
Ik ben het overigens 100% mee eens met Chaos.
*typefoutje.
Ik reageer hier op het nieuws. Dan zou je de leiding moeten vragen geen nieuws over buitenlanders of religie te plaatsen. Ik reageer ook op ander nieuws. Ook op autochtonen. Ja, dat mijn reacties de meesten niet aanstaan, daar kan ik niets aan doen. Merk dat Nederlanders die naar de mond praten, of zwijgen bij bepaalde berichten geen strobreed in de weg wordt gelegd. Ik heb dit nog nooit op een site meegemaakt, dat er wordt gezegd dat ze de reacties zat werden. Dit is intimideren, en nu snap ik ook hoe het kan gebeuren dat alle Nederlanders van deze site vertrokken zijn. Want Chatnu was in het begin gewoon een Nederlandse site. En net als met een kennis van mijn moeder(Nederlandse vrouw. 63 jaar) van mijn buren, die al 12 jaar in haar huis woont, kreeg Turkse buren.(gezin met 6 kinderen) Wat gebeurt er? Ze werd gewoon weggepest. Eieren tegen haar deur gegooid, bananenschillen in de brievenbus, ect, ect. Maar zij laat zich onder geen enkele voorwaarde het huis uit zieken. En zo ben ik ook. Ik laat mij niet intimideren of wegzieken. Ik ken die tactiek van sommigen
Dus mensen als de leiding mij niet verband, doe geen moeite. Ik vertrek pas, als ik geen zin meer heb in deze site. Eerder niet.
En misschien kan je de leiding zover krijgen dat zij geen nieuws plaatsen dat jullie niet aanstaat.
Het gaat er niet om dat je buren weggepest worden of dat jij hier niet gaat vertrekken, of dat jij die tactieken kent van sommigen.
Het valt mij gewoon op dat je alleen maar met nieuwsberichten en artikeltjes komt.
Ik heb ook Nederlandse en Turkse buren die mij niet mogen en die allerlei troep in mijn tuin gooien. Ja ben ook een Turkse. Niet iedere Turk en niet iedere Nederlander is 100%. Alleen wordt er meer gezeikt over Turken, omdat wij buitenlanders zijn.
Ik heb nergens gezegt dat jou reacties mij niet aanstaan. Ik heb gezegt dat ik het een beetje zat wordt. En waarom zou ik in godsnaam naar een leiding stappen, haha te gek voor woorden!
En ik laat mij ook niet intimideren, vandaar mijn reactie.
Nee, er zit duidelijk verschil tussen Hollanders en Turken. Ik ben geen van tweeën, dus kan het objectief bekijken. Nederlanders vertrekken meestal gewoon uit een wijk.Heb het in verschillende plaatsen meegemaakt.
In mijn woonplaats zijn uit een winkelstraat, alle Nederlandse winkeliers vertrokken, nadat er `s nachts tegen hun winkeldeur gepist werd. Maar dat terzijde. Het ging mij over tactiek.
Waar haal jij het nieuws dan vandaan? En ik haal niet alles uit krant, tijdschrift, of internet. Ik plaats hier ook mijn eigen mening.
En het zat worden, niet aanstaan, komt dat niet zo`n beetje op hetzelfde neer?
Ik ben de laatste die gaat intimideren, dus maak je niet ongerusy
Ga eens in Amsterdam kijken Joh, wie pist er niet tegen je deur daar.
Als ze allemaal zat de kroeg uit komen.
|
  LUCKLUCK.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 maart 2010 17:17:18
TikeMyson zei:
Deze vraag stel ik omdat er nu weer een stuk in de krant staat over eerwraak.
^ dit is jou reactie,
dit maar één klein voorbeeldje !
En nog iets, heb jij met je eigen ogen gezien dat Turken tegen de deuren gingen pissen?
En ik geloof al helemaaaaaaaaal niet dat alle Nederlandse winkeliers gingen vertrekken, haha wat een onzin. Dan alsnog, als Turken tegen je deur gaan pissen ga je toch niet vertrekken? Kom op jo! Ik zou me zelf niet laten wegjagen, ik zou er juist wat aan gaan doen.
|
 Chaos (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 maart 2010 18:27:48
Jatoch- zei:Chaos zei:TikeMyson zei:Deze vraag stel ik omdat er nu weer een stuk in de krant staat over eerwraak.
Kijk verder dan je neus lang is en zoek eens op 'gezinsdrama'. Daarvan vinden er meer plaats dan eerwraak. Hoeveel mannen moorden wel niet hun hele gezin af om vervolgens de hand aan zichzelf te leggen? Krijg toch de piep gozer, jij altijd met je uitlokkertjes.
Overigens, eerwraak is niet gerelateerd aan geloof maar aan cultuur. Dus laat dat maar uit je hoofd 
Jezus is hier niet aanwezig. Als antwoord op je vraag, ik reageer kennelijk normaal aangezien mn reactie er nog staat. Ga jij nou maar verder tuttelen en huppelen in je eigen topic.
|
 Chaos (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 maart 2010 18:29:01
TikeMyson zei:LUCKLUCKY zei:TikeMyson zei:LUCKLUCKY zei:Jatoch- zei:Chaos zei:TikeMyson zei:Deze vraag stel ik omdat er nu weer een stuk in de krant staat over eerwraak.
Ik denk zelf dat hij wel degelijk normaal reageerd. Ik zie zelf van Tike dat hij altijd met zijn artikeltjes komt wat te maken heeft met buitenlanders of geloof. Ik begin het ook een beetje zat te worden.
*typefoutje.
Ik reageer hier op het nieuws. Dan zou je de leiding moeten vragen geen nieuws over buitenlanders of religie te plaatsen. Ik reageer ook op ander nieuws. Ook op autochtonen. Ja, dat mijn reacties de meesten niet aanstaan, daar kan ik niets aan doen. Merk dat Nederlanders die naar de mond praten, of zwijgen bij bepaalde berichten geen strobreed in de weg wordt gelegd. Ik heb dit nog nooit op een site meegemaakt, dat er wordt gezegd dat ze de reacties zat werden. Dit is intimideren, en nu snap ik ook hoe het kan gebeuren dat alle Nederlanders van deze site vertrokken zijn. Want Chatnu was in het begin gewoon een Nederlandse site. En net als met een kennis van mijn moeder(Nederlandse vrouw. 63 jaar) van mijn buren, die al 12 jaar in haar huis woont, kreeg Turkse buren.(gezin met 6 kinderen) Wat gebeurt er? Ze werd gewoon weggepest. Eieren tegen haar deur gegooid, bananenschillen in de brievenbus, ect, ect. Maar zij laat zich onder geen enkele voorwaarde het huis uit zieken. En zo ben ik ook. Ik laat mij niet intimideren of wegzieken. Ik ken die tactiek van sommigen
Dus mensen als de leiding mij niet verband, doe geen moeite. Ik vertrek pas, als ik geen zin meer heb in deze site. Eerder niet.
En misschien kan je de leiding zover krijgen dat zij geen nieuws plaatsen dat jullie niet aanstaat.
Het gaat er niet om dat je buren weggepest worden of dat jij hier niet gaat vertrekken, of dat jij die tactieken kent van sommigen.
Het valt mij gewoon op dat je alleen maar met nieuwsberichten en artikeltjes komt.
Ik heb ook Nederlandse en Turkse buren die mij niet mogen en die allerlei troep in mijn tuin gooien. Ja ben ook een Turkse. Niet iedere Turk en niet iedere Nederlander is 100%. Alleen wordt er meer gezeikt over Turken, omdat wij buitenlanders zijn.
Ik heb nergens gezegt dat jou reacties mij niet aanstaan. Ik heb gezegt dat ik het een beetje zat wordt. En waarom zou ik in godsnaam naar een leiding stappen, haha te gek voor woorden!
Nee, er zit duidelijk verschil tussen Hollanders en Turken. Ik ben geen van tweeën, dus kan het objectief bekijken. Nederlanders vertrekken meestal gewoon uit een wijk.Heb het in verschillende plaatsen meegemaakt.
In mijn woonplaats zijn uit een winkelstraat, alle Nederlandse winkeliers vertrokken, nadat er `s nachts tegen hun winkeldeur gepist werd. Maar dat terzijde. Het ging mij over tactiek.
Waar haal jij het nieuws dan vandaan? En ik haal niet alles uit krant, tijdschrift, of internet. Ik plaats hier ook mijn eigen mening.
Jij hebt ook daadwerkelijk álles meegemaakt wat met allochtonen en moslims te maken heeft. Ga lekker naar je naaktstrandje joh
|
 TikeMyso.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 maart 2010 11:43:19
[quote=Chaos][quote=TikeMyson][quote=LUCKLUCKY][quote=TikeMyson][quote=LUCKLUCKY][quote=Jatoch-][quote=Chaos][quote=TikeMyson]Deze vraag stel ik omdat er nu weer een stuk in de krant staat over eerwraak.
Is dat zo raar? We leven met zijn allen, allochtonen en autochtonen, naast. boven en achter elkaar. Dan valt je toch elkaars gewoontes op?
Hallo...De Belgen en de Nederlanders doen dat al ik weet niet hoelang van elkaar. Zelfspot is dan niet verkeerd. En kritiek kunnen ontvangen is dan ook niet weg. En alsof de allochtonen niets tegen elkaar zeggen over de Nederlanders... ik kom openlijk over dingen uit, vind dat alles , nou ja,bijna
alles bespreekbaar moet zijn.
Ik weet echt niet wat ik lees: Ga lekker naar je naakstrandje... Ongelofelijk! [Gewijzigd op 13 maart 2010 16:43:10]
|
fallenan.. (32)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 maart 2010 11:46:50
Jatoch- zei:hoe kan je zo iets doen
dan ben je toch faaacking ziek in je hoofd.. en dat is nog zachtjes uitgedrukt
zulke mensen mogen van mij een zeer langzame en uiterst pijnlijke dood beleven 
Dat zullen ze ook wel beleven. What goes around comes around!!
|
Mike5044 (34)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 maart 2010 12:40:58
TikeMyson zei:Chaos zei:TikeMyson zei:LUCKLUCKY zei:TikeMyson zei:LUCKLUCKY zei:Jatoch- zei:Chaos zei:TikeMyson zei:Deze vraag stel ik omdat er nu weer een stuk in de krant staat over eerwraak.
*typefoutje.
Jij hebt ook daadwerkelijk álles meegemaakt wat met allochtonen en moslims te maken heeft. Ga lekker naar je naaktstrandje joh 
Is dat zo raar? We leven met zijn allen, allochtonen en autochtonen, naast. boven en achter elkaar. Dan valt je toch elkaars gewoontes op?
Hallo...De Belgen en de Nederlanders doen dat al ik weet niet hoelang van elkaar. Zelfspot is dan niet verkeerd. En kritiek kunnen ontvangen is dan ook niet weg. En alsof de allochtonen niets tegen elkaar zeggen over de Nederlanders... ik kom openlijk over dingen uit, vind dat alles , nou ja,bijna
alles bespreekbaar moet zijn.
Ik weet echt niet wat ik lees: Ga lekker naar je naakstrandje... Ongelofelijk!
Ik vond het wel een goeie anders
|
Beheerde.. (98)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 maart 2010 12:44:22
Hou de quotes wat korter.
Danku U. [Gewijzigd op 13 maart 2010 12:44:37]
|
 TikeMyso.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 maart 2010 16:18:57
Mike5044 zei:TikeMyson zei:[quote=Chaos][quote=TikeMyson][quote=LUCKLUCKY][quote=TikeMyson][quote=LUCKLUCKY][quote=Jatoch-][quote=Chaos][quote=TikeMyson]Deze vraag stel ik omdat er nu weer een stuk in de krant staat over eerwraak.
Ik weet echt niet wat ik lees: Ga lekker naar je naakstrandje... Ongelofelijk!
Ik vond het wel een goeie anders 
Ja, maar jij bent een dhimmy. Ga jij nu maar Allah Akbar roepen, namaak moslim. [Gewijzigd op 13 maart 2010 16:42:07]
|
Mike5044 (34)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 maart 2010 17:38:42
Raar he een Nederlander die ook geloofd?
Denk jij nu maar lekker dat jou ouders afstammen van apen dan.
gezien jou IQ begin ik dat nu ook steeds meer te geloven.
Wat eerwraak betreft vind ik dat een verkeerde vorm van eer. Maar een beetje eer zou jou ook geen kwaad doen denk ik. Wie gaat er nu naar een naakstrand? Toch alleen iemand die er op kickt om zijn vriendin te laten bekijken alsof het de normaalste zaak van de wereld is?
Topic gaat over eerwraak, vertel me dan eens, wat is voor jou eer?
|
 TikeMyso.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 maart 2010 18:09:34
Mike5044 zei:Raar he een Nederlander die ook geloofd?
Denk jij nu maar lekker dat jou ouders afstammen van apen dan.
gezien jou IQ begin ik dat nu ook steeds meer te geloven.
Wat eerwraak betreft vind ik dat een verkeerde vorm van eer. Maar een beetje eer zou jou ook geen kwaad doen denk ik. Wie gaat er nu naar een naakstrand? Toch alleen iemand die er op kickt om zijn vriendin te laten bekijken alsof het de normaalste zaak van de wereld is?
Topic gaat over eerwraak, vertel me dan eens, wat is voor jou eer?
Nou, nou...jij durft. Over IQ gesproken. Ik heb nog nooit zulk dom geklets meegemaakt, sorry, maar zal je even uitleggen hoe de zaak in elkaar steekt:
Mijn woonplaats ligt aan de rivier. Daar heb je een heel natuurgebied. Je hebt daar een sportschool, een wandelgebied, een strandje langs de rivier,
Speelattributen voor kinderen, voetbalveld en restaurant. Alles bij elkaar.
Misschien dat je het een beetje voor de geest kan halen.
Op het strandje zelf liggen sommige dames topless. De bewuste struiken liggen een stukje verder van het strand af, naast het wandelpad wat naar het haventje gaat. Dus wie zegt dat ik er op kick om mijn vriendin daar naakt te laten bewonderen. (Ik weet echt niet wat ik hier allemaal lees, hoor)
Maar al zóu ik met mijn vriendin over het strand lopen? So what? Mijn vriendin loopt niet topless. Wat is je punt? Werkelijk ongelofelijk. Ben jij zo`n hypocriet die ook in de bosjes ligt? Onvoorstelbaar. Ben ik soms in een tijdmachine gestapt, die ik op een eeuw terug heb ingesteld, en toevallig op deze site ben beland?
Omg, je spreekt ook al over eer. En ik geloof in de evolutie...Je reageert op alles wat ik hier plaats, maar dan zeker zonder iets te lezen? Anders had je geweten dat ik het nooit over de evolutietheorie heb gehad.
Sorry hoor, maar ik ga hier niet eens op in. Mijn hemel ik stap snel in de tijdsmachine, en vlieg weer snel terug naar 2010.
|
Mike5044 (34)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 maart 2010 18:43:20
Evolutie of zo is voor mij nog steeds geen teken van vooruitgang hoor.
Hadden sommige mensen nog maar een wat meer oude waarden en normen van vroeger. Zoals je ouders dat deden.
Als evolutie voor jou vooruitgang betekend dan laat maar zitten.
Wat brengt 2010 ons? Parenclubs, mensen kunnen clonen. homo die naar de kerk gaan om een hosty, Tbs-ers die vervroegd vrijkomen
meisjes van 14 die op stap gaan , en dat noem jij dan vooruitgang?
Stap jij nu maar lekker in je tijd machine en zap naar 2040.
Maar ondertussen heb je nog geen antwoord gegeven over wat voor jou eer is? Of ken je dat niet?
En nu geen antwoord geven, nou eer is voor mij zeker niet....
|
 TikeMyso.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 maart 2010 20:09:07
Mike5044 zei:Evolutie of zo is voor mij nog steeds geen teken van vooruitgang hoor.
Hadden sommige mensen nog maar een wat meer oude waarden en normen van vroeger. Zoals je ouders dat deden.
Als evolutie voor jou vooruitgang betekend dan laat maar zitten.
Wat brengt 2010 ons? Parenclubs, mensen kunnen clonen. homo die naar de kerk gaan om een hosty, Tbs-ers die vervroegd vrijkomen
meisjes van 14 die op stap gaan , en dat noem jij dan vooruitgang?
Stap jij nu maar lekker in je tijd machine en zap naar 2040.
Maar ondertussen heb je nog geen antwoord gegeven over wat voor jou eer is? Of ken je dat niet?
En nu geen antwoord geven, nou eer is voor mij zeker niet....
Sorry, had geen idee...
Ik denk dat ik niet duidelijk was, in mijn reactie. Ik geloof juist niet in de evolutietheorie. Ben religieus opgevoed. Ja, normen en waarden veranderen continu. Om daar wakker van te liggen, is zinloos in mijn ogen. Mijn motto is : Go with the flow. Wat ik niet kan veranderen, accepteer ik. En daarbij geloof ik dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn leven. Als iemand in een parenclub wil hangen, ja dan moet hij dat doen. Wie ben ik om daar over te oordelen? Hij doet er niemand kwaad mee.
Ik weet niet wat een Hollander met eer bedoeld. Van een Turk weet ik het wel. Maar ik heb geen goedkeuring van een ander nodig, als je dat bedoeld.
Als iemand mijn familie voor weet ik wat uitmaakt, sta ik daar ver boven. Die persoon neem ik toch niet seriéus. Als je dat met eer bedoeld...
|
 PPEELLII.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 maart 2010 20:27:47
ik heb nog nooit gehoord dat en man het dupe is geworden van iets.. het zijn meestal de meisjes.. maar het is wel zo dat als een jongen en een meisje samen weg zijn gelopen van huis dat ze 'soms' beide worden vermoord.. alhoewel dat niet meer vaak voorkomt xD ik denk dat eerwraak in Iran/Irak enzo erger zijn als in de andere landen..
|
 -Nika (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 maart 2010 09:48:19
Nou als er bij mij in de familie iemand door een man vermoord wordt gaat de familie ook zeker een klopjacht op een man maken 
Valt niet onder de eerwraak die jij bedoelt, maar het is wel een soort eerwraak.
|
 Ikzaljel.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 maart 2010 12:55:41
Vette reactie van chaos 
OT: Over het algemeen zijn vrouwen de dupe van eerwraak, maar er zijn landen waar de man ook wel de slachtoffer van eerwraak wordt!
|
Beheerde.. (98)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 maart 2010 14:43:51
Offtopic reacties verwijderd.
Geen persoonlijke aanvallen aub!
|
 esjeh-90 (19)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 maart 2010 19:41:08
Er is bij mij maar 1 eerwraak,en dat is als ze mijn family iets aan zouden doen verkrachting mishandeling ofzo dan gaat die eraan,Maar dat doen niet alleen moslims genoeg andere die dat ook doen en terecht.Met je poten van iemand afblijven.Maar er is ook eerwraak dat een meisje uitgehuwelijkt is en als ze weigert ,dat vind ik dus echt erg enzo zijn er meer dingen.Uitbannen moeten ze dat dat is mij mening
|