Bosniert.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 14:09:02
Wat voor bruiloft zou je later willen hebben?
een traditionele met heel veel familie en kennisen drbij, of iets unieks, zoals een bruiloft aan zee met z''n tweetjes...
of totaal iets anders. [Gewijzigd op 16 maart 2010 14:09:22]
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 14:26:03
Twijfel heel erg.
Wij willen met zijn tweetjes in het buitenland trouwen.
Mijn vader zegt dat we moeten doen wat ons gelukkig maakt en mijn moeder wil er perse bij zijn.
Als mijn moeder erbij wil zijn moet zijn familie mee en daarom ook weer mijn familie en dat wordt dus een dure grap.
Denk dat we het advies van mijn vader opvolgen en gewoon lekker met zijn tweetjes trouwen en daarna een feest geven voor familie en vrienden.
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 15:05:31
wel iets unieks denk ik, met wat leuke verrassingen erin ofzo. verder heb ik mn bruiloft niet uitgestippeld, moet ik eerst iemand vinden die zo gek is om überhaubt met me te gaan trouwen
|
  -YouKnow.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 maart 2010 15:52:31
Gewoon een normale standaard Turkse bruiloft met heel veel familie en kennissen .
|
 Hope-Fai.. (84)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 maart 2010 14:45:56
Addicted-to-bass zei:wel iets unieks denk ik, met wat leuke verrassingen erin ofzo. verder heb ik mn bruiloft niet uitgestippeld, moet ik eerst iemand vinden die zo gek is om überhaubt met me te gaan trouwen 
Ben je onze bruiloft nou al vergeten 
ot: Veel familie/vrienden/kenissen, maar niet de mensen die ik niet mag en t liefst geen kleine vervelende rotkinderen =/
Verder een supermooie jurk, mijn Antilliaanse en Turkse beste vriendinnen en zusje als bruidsmeisje
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 17 maart 2010 15:28:41
ik ben blij daar niet over na te hoeven denken, want ik wil nooit trouwen en mijn vriend vind het gelukkig prima
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 maart 2010 15:51:51
Bruiloft hmm,
let me think .
Boven aan een berg of aan een dal van een berg .. Luxe Restaurant boven, en beneden een grote ''teras''.
Tafels rond groot en wit, versierd met witte mooie tafelkleed, stoelen met een grote witte strik achterop.
Luxe etentje,
ongeveer 300 mensen. Alleen familie en goede kenissen! Geen buurvrouw en daar de schoonzoon en zijn familie ervan :/ Turken feest hoef ik niet.
Leuke band, rustieke muziek .. Zon gaat onder, wij geven elkaar het ja-woord. Zonnetje gaat onder tussen de bergen, overal is het groen, er wordt gegeten, 6 gangen diner ..
Daarna wordt er taart gegeten Vuurwerk afgestoken en laat de cadeautjes maar binnenstromen en natuurlijk al het goud .
|
 BoysAreS.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 maart 2010 17:05:03
ik ga voorlopig toch niet trouwen, dus hoef er nog niet over na te denken .
|
 cikolata.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 maart 2010 18:11:47
groot zaal. mijn familie zijn familie. veel dansen en veel roddelen D:
|
Resurrec.. (21)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 maart 2010 15:28:29
LUCKLUCKY zei:Bruiloft hmm,
let me think  .
Boven aan een berg of aan een dal van een berg .. Luxe Restaurant boven, en beneden een grote ''teras''.
Tafels rond groot en wit, versierd met witte mooie tafelkleed, stoelen met een grote witte strik achterop.
Luxe etentje,
ongeveer 300 mensen. Alleen familie en goede kenissen! Geen buurvrouw en daar de schoonzoon en zijn familie ervan :/ Turken feest hoef ik niet.
Leuke band, rustieke muziek .. Zon gaat onder, wij geven elkaar het ja-woord. Zonnetje gaat onder tussen de bergen, overal is het groen, er wordt gegeten, 6 gangen diner ..
Daarna wordt er taart gegeten  Vuurwerk afgestoken en laat de cadeautjes maar binnenstromen  en natuurlijk al het goud  .
Ondertussen gebeurt het minst verwachte: het gaat regenen!
|
 maaviss (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 maart 2010 15:47:56
op een boot
|
 serdaro1 (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 maart 2010 15:58:15
Standaard trouwerij in Zaandam sade natuurlijk
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 maart 2010 16:42:29
Resurrecti0n zei:LUCKLUCKY zei:Bruiloft hmm,
let me think  .
Luxe etentje,
Daarna wordt er taart gegeten  Vuurwerk afgestoken en laat de cadeautjes maar binnenstromen  en natuurlijk al het goud  .
Ondertussen gebeurt het minst verwachte: het gaat regenen!
Turkije, midden in de zomer Binnenland regent het bijna niet
|
  Kirameki (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 maart 2010 16:55:50
Geen grote bruiloft, alleen naaste familie en vrienden.
|
 cikolata.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 maart 2010 22:56:05
groot bruiloft in een groot zaal. hoe meer zielen hoe meer vreugde.
familie en vrienden iedereen welkom van beide kanten.
onbekende die via via komen niet welkom.
genoeg drinken en eten voor iedereen.
goed muziek en veel dansen dus.
geen schermen aan alle muren zodat men kan meekijken wat de cameraman aan het opnemen is.
foto's tussen door met bruid-bruidegom niet toegestaan !
taki merasim gewoon in een mandje doen en niet aan een lint die de bruid en bruidegom om hun nek hangen.
|
 cikolata.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 maart 2010 00:32:22
Ow wat er nog bij moet aan me vorige berichtje = opname kamera en het opnoemen van wie er wat heeft gegeven ABSOLUUT NIET !
|
  Blauw (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 30 maart 2010 21:51:27
traditionele Turkse bruiloft maar dan ook echt op z'n turks in me dorp in TR
|
  LUCKLUCK.. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 maart 2010 00:05:24
Blauw zei:traditionele Turkse bruiloft maar dan ook echt op z'n turks in me dorp in TR 
dat is dan niet veel,
echt traditioneel is dat ze meisje van huis ophalen in de middag en naar het huis brengen van je schoonouders waar ze de bruidegom slaan..
ze verwachten dan een dekentje met bloed, die ze vervolgens door het hele dorp zwaaien als een vlag.
zo ging het heel vroeger.
|
  Gicikkiz (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 maart 2010 02:37:30
wil geen bruiloft
gewoon naar stadhuis een handtekening en klaar hoef niet eens een trouwjurk aan
|
 Royem- (26)
Verwijderd
|