Forum: Advertenties?

Sorteer aflopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Advertenties?
-Wicked- (33)
Admin
-Wicked-s avatar
Geplaatst op: 04 november 2010 08:00:42
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

^ Die had ik voor mijn moeder besteld toen tongue.gif Ding werkte echt niet......een deel van een komkommer had dat ding al moeite mee om in stukjes te krijgen
SanderQ (25)
Gebruiker
SanderQs avatar
Geplaatst op: 03 november 2010 16:59:10

Ik trap niet in zulke dingen en vind het jammer dat mensen zo beinvloedbaar zijn dat ze hierdoor nog in de maling genomen kunnen worden. Ik kan me niet voorstellen dat de eigenaren van zulke bedrijven 's nachts lekker kunnen slapen terwijl zij weten dat het bed is betaald van het geld wat zij hebben kunnen aftroggelen van mensen vanwege hun onzekerheid.

het enige product waar ik dit mee had was de Magic Bullet

Klik voor een vergroting van: the-magic-bullet.jpg

hehe maar toen blowde ik nog veel en dan had je 's nachts vette honger natuurlijk. En dan de hele nacht deze reclame......sunglasses.gif
Eylem. (2)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 03 november 2010 14:19:39

Echt niet..heb alles gelukkig nog op een rijtje.. tongue.gif
Noorwege.. (26)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 28 juli 2010 14:46:02

Maar als je in die reclames trapt ben je echt dom hoor, soms zie gwn dat het twee verschillende mensen zijn in de before and after...
Sidal (24)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 18 mei 2010 15:08:31

Blauw zei:
mensen moeten gewoon beter nadenken maar alsnog vindt ik het niet kunnen
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 30 april 2010 14:23:25

Hope-Faith zei:
Addicted-to-bass zei:
pinkblossom zei:
Ik moet altijd zo lachen bij die tell sell en andere reclames voor zgn slank makende apparatuur.
Die worden altijd gedemonstreerd door dames en heren,zo superstrak in hun velletje,dat komt dan zgn altijd door zo,n apparaat.
Yeah right sunglasses.gif

en om de zoveel maanden komen ze met iets nieuws, waardoor jouw buikspier train-apparaat alweer niet goed genoeg is.
Deed vroeger samen met een collega altijd die amerikaanse overdreven " whats in store " reclames ; " Hey ik ben Jim, en dat is Mike, en wij gaan vandaag iets AMAZING voor u showen ! " ( met zwaar amerikaans accent ).

Hebben jullie dat toevallig opgenomen ofzo? blush.gif

nee dat niet blush.gif tongue.gif
Blauw (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 29 april 2010 22:48:29

mensen moeten gewoon beter nadenken maar alsnog vindt ik het niet kunnen
WonderWo.. (28)
Moderator
WonderWomans avatar
Geplaatst op: 29 april 2010 21:55:51

^
hahaha jaaaa precies die dingen ook laughing.gif
xlouise (44)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 29 april 2010 21:40:21

WonderWoman zei:
Ik kan me eigenlijk heel goed voorstellen dat mensen verleid worden om zo'n product te kopen. Het wordt heel overtuigend overgebracht dat het product ECHT werkt...je ziet immers resultaat. Nouja dat willen ze je laten geloven uiteraard wink.gif

Dus om te zeggen dat mensen dom zijn die daarin trappen daar kan ik me niet bij aansluiten.

Als jij bijv. heel wanhopig bent en superongelukkig, alle dieten al geprobeerd hebt en je ziet zo'n buikspierding of total body workout geval en je ziet hoe het werkt dan kan ik me goed voorstellen dat je zoiets hebt van "proberen!" Maar je moet je wel realiseren dat ze juist op dat soort mensen in proberen te spelen....

Ik heb het zelf nooit met die afslankproducten, ookal ben ik wanhopig om af te vallen, ik WEET dat het niet zal werken en dat ik het zelf zal moeten doen.

Waar ik wel altijd zo over twijfel zijn die schoonheidsproducten, zo hebben ze nu zo'n haarroller waarvan ik denk "zou die echt zo goed zijn??" maar ga het niet uitproberen, zonde geld ben ik bang tongue.gif

hahahahaha jaaaaa en schoonmaak spullen doen het ook zo eenvoudig als je naar de advertentie kijkt
WonderWo.. (28)
Moderator
WonderWomans avatar
Geplaatst op: 29 april 2010 21:17:15

Ik kan me eigenlijk heel goed voorstellen dat mensen verleid worden om zo'n product te kopen. Het wordt heel overtuigend overgebracht dat het product ECHT werkt...je ziet immers resultaat. Nouja dat willen ze je laten geloven uiteraard wink.gif

Dus om te zeggen dat mensen dom zijn die daarin trappen daar kan ik me niet bij aansluiten.

Als jij bijv. heel wanhopig bent en superongelukkig, alle dieten al geprobeerd hebt en je ziet zo'n buikspierding of total body workout geval en je ziet hoe het werkt dan kan ik me goed voorstellen dat je zoiets hebt van "proberen!" Maar je moet je wel realiseren dat ze juist op dat soort mensen in proberen te spelen....

Ik heb het zelf nooit met die afslankproducten, ookal ben ik wanhopig om af te vallen, ik WEET dat het niet zal werken en dat ik het zelf zal moeten doen.

Waar ik wel altijd zo over twijfel zijn die schoonheidsproducten, zo hebben ze nu zo'n haarroller waarvan ik denk "zou die echt zo goed zijn??" maar ga het niet uitproberen, zonde geld ben ik bang tongue.gif [Gewijzigd op 29 april 2010 21:17:37]
Hope-Fai.. (84)
Gebruiker
Hope-Faiths avatar
Geplaatst op: 29 april 2010 16:38:52

Yeah, ik weet t. Word er gek van als ik vroeg thuis ben en even ga zappen laughing.gif
pinkblos.. (33)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 29 april 2010 16:33:20

Haha nee Hope maar die shit zie je zo vaak dat je het op een gegeven moment wel uit je hoofd kent tongue.gif
Hope-Fai.. (84)
Gebruiker
Hope-Faiths avatar
Geplaatst op: 29 april 2010 16:28:01

Addicted-to-bass zei:
pinkblossom zei:
Ik moet altijd zo lachen bij die tell sell en andere reclames voor zgn slank makende apparatuur.
Die worden altijd gedemonstreerd door dames en heren,zo superstrak in hun velletje,dat komt dan zgn altijd door zo,n apparaat.

en om de zoveel maanden komen ze met iets nieuws, waardoor jouw buikspier train-apparaat alweer niet goed genoeg is.
Deed vroeger samen met een collega altijd die amerikaanse overdreven " whats in store " reclames ; " Hey ik ben Jim, en dat is Mike, en wij gaan vandaag iets AMAZING voor u showen ! " ( met zwaar amerikaans accent ).

Hebben jullie dat toevallig opgenomen ofzo? blush.gif
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 29 april 2010 14:25:01

pinkblossom zei:

Hope-Fai.. (84)
Gebruiker
Hope-Faiths avatar
Geplaatst op: 28 april 2010 14:20:35

When pigs can fly..
pinkblos.. (33)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 28 april 2010 14:01:47

-Capucci.. (12)
Moderator
-Capuccinos avatar
Geplaatst op: 28 april 2010 13:56:57

Ik moet toegeven dat er een tijd was dat ik er heilig in geloofde. Het zag er allemaal zo geloofwaardig uit, vooral de TellSell reclames! Die verkopers kunnen je zo inpakken met hun mooie praatjes, en ja daar trap ik dan weer in omdat ik te goedgelovig ben.
Nu zet ik wel mijn vraagtekens erbij. Heb zelf nooit een dergelijk product gekocht, omdat ik bang ben dat het toch geen resultaat oplevert. Allemaal weggegooid geld dus.
Soms check ik eerst de reacties op forums, maar dat geeft mij nog steeds niet de doorslag om het te kopen. Ik twijfel gewoon teveel bij dat soort dingen.

Om antwoord op je vraag te geven:
Ik denk dat het deels bij de verkoper en deels bij klant ligt.
Verkopers moeten de dingen niet mooier maken dan ze zijn, maar gewoon eerlijk zijn over hun product. Maar waar vind je dat nog? (bijna) Nergens dus en al helemaal niet bij dat soort reclames. Dat soort verkoopbedrijven zijn gewoon hartstikke goed in het verkopen van niet realistische producten.

Het andere deel ligt bij de klant zelf. Gewoon kritisch drbij na denken en misschien reacties van mensen lezen/horen. [Gewijzigd op 28 april 2010 14:06:04]
Guardian.. (22)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 28 april 2010 13:34:46

Ik geloof het niet, sommige dingen zijn gewoon onmogelijk

Als je dat gelooft, dan kan iemand je snel voor de gek houden [Gewijzigd op 28 april 2010 13:35:05]
pinkblos.. (33)
Co-admin
pinkblossoms avatar
Geplaatst op: 28 april 2010 13:33:25

Klinkklare onzin,als je zelf een beetje logisch nadenkt dan kun je nagaan dat er geen wondermiddeltjes bestaan.
Andersom wordt er in de media zo op ingehakt dat slank zijn het ideale schoonheidsbeeld is,dat ik me wel voor kan stellen dat vooral jonge meisjes er wel in trappen.
xlouise (44)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 28 april 2010 13:25:09

ik vindt het niet kunnen is gewoon oplichterij..mijn dochter van 15 gelooft ook altyd heilig in allerlei reclames ik zelf gelukkig niet..
Sorteer aflopendDatum
Sorteer op