Forum: eerlijke en serieuse meid voor chat nu bestaat niet

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: eerlijke en serieuse meid voor chat nu bestaat niet
Fairy_Du.. (21)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 03 juni 2011 20:06:14
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Gulshen-- zei:
Fairy_Dust zei:
Gulshen-- zei:
Ten eerste is het heel lachwekkend dat mensen hier op zoek gaan naar hun ware liefde maar wat nog grappiger is dat mensen hier op het forum volhouden dat dit geen datingsite is.
Je kunt het wel zo gaan noemen van blablabalaaaaa dit is geen datenu, maar 9 van de 10 mensen hier maken een profiel hieraan omdat ze iemand wilen *scoren*.
Chatnu heeft nou eenmaal die imago dus een slechte naam dus je kan niemand her wijsmaken dat het een *leuke site is waar mensen speciaal op komen om te forummen.
Want zeg nou eerlijk ik ben hier al een paar weken en het forum is gewoon lachwekkend.
Word niet eens op gedisscuseerd ofzo een beetje ja nee vragen beantwoord door een paar leden.
Anyway leuk dat sommige mensen er een plezier aan beleven maar je kan de rest hier niet wijsmaken dat dit geen DATENU is.
idd tis zelfs erger dat DATENU het is POOIERNU :/

Dus jij bent hier om een date te scoren?
confused.gif

Dus uit heel dat verhaal haal jij er zoiets uit?
Hahahahahha

Anyway leuk dat sommige mensen er een plezier aan beleven maar je kan de rest hier niet wijsmaken dat dit geen DATENU is.

dat zijn anders jouw woorden
Chantall.. (31)
Gebruiker
Chantalles avatar
Geplaatst op: 03 juni 2011 21:26:26

laughing.gif
Gulshen-.. (24)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 03 juni 2011 22:30:07

Leuk dat jullie nog hoop hebben in chatnu. laughing.gif
vip555 (39)
Gebruiker
vip555s avatar
Geplaatst op: 04 juni 2011 18:30:01

totaal mee eens happy.gif
KarsRize (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 03 juli 2011 22:10:18

waarom zouden hier geen eerlijke en serieuze meiden zijn/?? rare discussie
Bnegatie.. (44)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 27 augustus 2011 23:42:25

Xabio-20 zei:
Ik moet je helaas gelijk geven. Er is inderdaad altijd wel een groot mankement aanwezig bij alle dames. Daarom zitten ze ook op chatnu en hebben geen relatie. Ze zijn vaak of te dik, lelijk, ontmaagd, hebben kinderen, of zijn getrouwd geweest. Of ze zijn gewoon ziek in hun hoofd. Sommigen hebben gewoon een kut-karakter waar ze niets aan kunnen doen. Die kom je ook vaak tegen. Ik zit nu ook al een lange tijd op chatnu, met wel jaren ertussen dat ik niet actief was. Maar ik ben nog niemand tegengekomen waarmee ik heb afgesproken. Het zijn vaak vrouwen die heel complex zijn. Dit zijn mijn observaties, mijn mening…. Voel je a.u.b. niet aangevallen ofzo.
beverwaard zei:
rond 5 jaar geleden had ik eerste profiel laten geactieveerd , na al me ervaring kan ik zeggen ,elke meisje hier(chatnu) wel 'iets' heeft..of ze zijn ontmaagd of gescheiden of ziek..kortomer is altijd wel iets met hun anders zitten ze hier nie...toch?? , i
welke persoon heeft serieuse partner gevonden ,
ozzy01 (28)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 augustus 2011 16:07:03

ikke 4 jaar geleden getrouwd en daarna gescheiden vrienden van haar zittten hier op chatnu zoeken geen contact mt mij omdat ze weten dat ze fout is geweest of niet broer
Bnegatief zei:
Xabio-20 zei:
Ik moet je helaas gelijk geven. Er is inderdaad altijd wel een groot mankement aanwezig bij alle dames. Daarom zitten ze ook op chatnu en hebben geen relatie. Ze zijn vaak of te dik, lelijk, ontmaagd, hebben kinderen, of zijn getrouwd geweest. Of ze zijn gewoon ziek in hun hoofd. Sommigen hebben gewoon een kut-karakter waar ze niets aan kunnen doen. Die kom je ook vaak tegen. Ik zit nu ook al een lange tijd op chatnu, met wel jaren ertussen dat ik niet actief was. Maar ik ben nog niemand tegengekomen waarmee ik heb afgesproken. Het zijn vaak vrouwen die heel complex zijn. Dit zijn mijn observaties, mijn mening…. Voel je a.u.b. niet aangevallen ofzo.
beverwaard zei:
rond 5 jaar geleden had ik eerste profiel laten geactieveerd , na al me ervaring kan ik zeggen ,elke meisje hier(chatnu) wel 'iets' heeft..of ze zijn ontmaagd of gescheiden of ziek..kortomer is altijd wel iets met hun anders zitten ze hier nie...toch?? , i
welke persoon heeft serieuse partner gevonden ,
foei-jon.. (25)
Moderator
foei-jong-haais avatar
Geplaatst op: 30 augustus 2011 16:43:14

heeft de topicstarter zeker niet in de gaten wat voor rare gasten hier zitten die rare berichten sturen naar de meiden ( ook voor seks en weet ik al niet meer )

je moet niet allee naar de meiden kijken ..
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 30 augustus 2011 19:59:07

foei-jong-haai zei:
heeft de topicstarter zeker niet in de gaten wat voor rare gasten hier zitten die rare berichten sturen naar de meiden ( ook voor seks en weet ik al niet meer )

je moet niet allee naar de meiden kijken ..

vandaar dat de vrouwen hier niet al te serieus meer reageren op berichten van mannen, als ik soms eens kijk in mijn postvak van mannen die denken dat ik een vrouw ben.. Daarnaast staat nergens op chatnu dat het een dating site is, het is een website om leuke mensen te ontmoeten ( ontmoeten is iets heel anders dan daten, voor de goede orde ). niet elke forum / chat is gelijk een dating site.
Usta2011 (30)
Gebruiker
Usta2011s avatar
Geplaatst op: 13 november 2011 15:07:25

Je kan het zien als een site waarop je mensen leert kennen zoals je dat doet in een discotheek, in de stad of ergens anders..Je heb normale mensen, zieke mensen, mensen die opzoek zijn naar keiharde sex, mensen die graag een goed gesprek willen ( 10 % procent), mensen die willen daten..Verschilt heel erg hier..Wat wel zeker is; 70% procent spoort echt niet, dit valt hier wel op..sunglasses.gif
echte_yu.. (3)
Gebruiker
echte_yusufs avatar
Geplaatst op: 18 november 2011 10:21:09

Ten eerste elke persoon is een probleem. In het echte leven is het erger daarom proberen mensen te ontsnappen van de feiten dat iedereen wel een beetje hoerig is , mensen die hun behoeftes alleen maar hier kunnen kwijt raken en in het echte leven niet zo gek ,lef of spontaan tegen anderen kunnen gedragen wegens hun uiterlijke complex. misschien klopt het een beetje dat je alleen op het internet beetje jezelf kan zijn maar ik denk juist dat je daar meer voordeel aan hebt. internet is gewoon een middel iom veel vrijer en opener met je medemens om te gaan en sneller duidelijk maken wie je bent en waar je van houdt en of je intresses beter nadrukken. Eerlijk gezegd kom ik chatten voor de mooie meisjes en als meisjes eerlijk zouden zeggen dat ze voor de knappe jongens kwamen dan stonden we NU kiet! maar scheinheilig speelt een groot rol in de vrouwelijke hormonen.
OTTOMAN (105)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 21 november 2011 16:04:12

Je kan niet iedereen over 1 kam scheren, er zijn zat eerlijke meiden....Helaas kan ik dat over de jongens niet zeggenhappy.gif
Martyy_ (21)
Gebruiker
Martyy_s avatar
Geplaatst op: 25 november 2011 18:01:36

OTTOMAN zei:
Je kan niet iedereen over 1 kam scheren, er zijn zat eerlijke meiden....Helaas kan ik dat over de jongens niet zeggenhappy.gif

AMEN. Net zoals ik me bij veel van bovenstaande aansluit.
Hoeveel mannen bewust op zoek zijn naar seks en de dame
in kwestie maar voor hoer, ontmaagd, gescheiden etc. etc. etc.
uitmaken omdat ze geen interesse toont... Triest.
Jamiroqu.. (27)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 06 april 2012 17:15:53

klopt... allemaal sletjes hiersow... of ze zijn onzeker, of ze hebben bindingsangst.... allemaal complexe , gestoorde meiden hier.... bah..
Jabadaba.. (24)
Gebruiker
Jabadabadoos avatar
Geplaatst op: 06 april 2012 20:17:05

Stelletje idioten allemaal :/..
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 06 april 2012 21:04:51

Jamiroquai zei:
klopt... allemaal sletjes hiersow... of ze zijn onzeker, of ze hebben bindingsangst.... allemaal complexe , gestoorde meiden hier.... bah..

door ze te bestempelen als " allemaal sletjes " vind ik het niet gek dat ze moeilijk doen bij je.. blush.gif
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op