Forum: Turks voetbal 2010/11 [Algemeen topic]

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Turks voetbal 2010/11 [Algemeen topic]
Beautifu.. (18)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 november 2010 21:41:47
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

Alex heeft zijn 100e goal gescoord.. inlove.gif

Klik voor een vergroting van: 1593922_medium.jpeg

En verder zeg ik maar niks over de wedstrijd.
FeNeRbaH.. (28)
Gebruiker
FeNeRbaHCeLis avatar
Geplaatst op: 15 november 2010 21:15:09

hmm lang niet gereageerd, wat een stilte hierzo, lange na geen oude sfeer hierzo, jammelijk..

Maarjah zowiezo is alles veranderd met de tijd.. de stilte hier en de slechtheid van de top 3 uit Istanbul... wat een afgang..

waar ligt het aan?? Jaja,, LIGTV!!! dankjewel Ligtv, je hebt je best gedaan, Anadolu anadolu werd steeds geroepen en jaa Anadolu is op komst, maar of dat goed zal zijn voor de turkse voetbal betwijfel ik, maarjah wie ben ik..

niet alleen ligtv hoor, het ligt ook aan de spelers en het bestuur! grote namen halen en miljoenen uitgeven, maar als je geen teamspiriti hebt en nonchalant denkwijze hebt, kan je de bestye spelers halen, maar je schiet er niks mee op!

Groot voorbeeld is te noemen: Antep-Fenerbahce... een eerste kwartier van hoog niveau waarbij Antpe de alle hoeken van het veld ziet en Fener op 1-0 komt, maar daarna denkt van ach ja, wedstrijd in de pocket.. Antep net als vorig seizoen in de laatste kwartier voorbij Fener met weer 2-1 door 2 doelpunten in 7 minuten tijd.. tjah wat zal ik zeggen.. spelers die denken, ach spelen of geen spelen, winnen of geen winnen , ik krijg mijn geld toch wel!!

Christian, Bekir en Caner, die miljoenen wat jullie verdienen, zijn jullie het wel waard???!

Tot snel..ik kom over 2 weken wel weer terug na de wedstrijd tegen IBB..

hoe kan zo een team zonder supporters en zonder geld en zonder 1 of 2 echte toppers elke keer weer winnen van Fener, terwijl Fener voor 20000 man speelt..

Juist ja zie boven wink.gif..
umut50 (29)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 20 november 2010 22:42:33

FeNeRbaHCeLi zei:
hmm lang niet gereageerd, wat een stilte hierzo, lange na geen oude sfeer hierzo, jammelijk..

Maarjah zowiezo is alles veranderd met de tijd.. de stilte hier en de slechtheid van de top 3 uit Istanbul... wat een afgang..

waar ligt het aan?? Jaja,, LIGTV!!! dankjewel Ligtv, je hebt je best gedaan, Anadolu anadolu werd steeds geroepen en jaa Anadolu is op komst, maar of dat goed zal zijn voor de turkse voetbal betwijfel ik, maarjah wie ben ik..

niet alleen ligtv hoor, het ligt ook aan de spelers en het bestuur! grote namen halen en miljoenen uitgeven, maar als je geen teamspiriti hebt en nonchalant denkwijze hebt, kan je de bestye spelers halen, maar je schiet er niks mee op!

Groot voorbeeld is te noemen: Antep-Fenerbahce... een eerste kwartier van hoog niveau waarbij Antpe de alle hoeken van het veld ziet en Fener op 1-0 komt, maar daarna denkt van ach ja, wedstrijd in de pocket.. Antep net als vorig seizoen in de laatste kwartier voorbij Fener met weer 2-1 door 2 doelpunten in 7 minuten tijd.. tjah wat zal ik zeggen.. spelers die denken, ach spelen of geen spelen, winnen of geen winnen , ik krijg mijn geld toch wel!!

Christian, Bekir en Caner, die miljoenen wat jullie verdienen, zijn jullie het wel waard???!

Tot snel..ik kom over 2 weken wel weer terug na de wedstrijd tegen IBB..

hoe kan zo een team zonder supporters en zonder geld en zonder 1 of 2 echte toppers elke keer weer winnen van Fener, terwijl Fener voor 20000 man speelt..

Juist ja zie boven wink.gif..

Ligtv is juist goed voor de grote 3. De kampioenen krijgen meer geld van live tv, dus zij gaan er juist op vooruit.

Het is mooi dat clubs uit Anadolu nu presteren. De afgelopen 40 jaar hebben we weinig vooruitgang gezien in het Turkse voetbal; alleen maar 1 x uefa cup winst en 1x derde in de wereld. Wat mij betreft raken we niet achteruit, want we hebben al weinig gepresteerd. Hopelijk zullen de clubs uit Anadolu beter presteren in de toekomst in Europa.

Maar goed. Voor de rest interesseert het Turkse leuguevoetbal mij niet, ik kijk alleen naar Europese wedstrijden.

Je kan geen hoge verwachting hebben van mensen die zelf weinig hebben gepresteerd op Europees niveau. Kijk maar naar Oguz Cetin en Aykut Kocaman. Met hun ga je weer terug naar de jaren 80 voetbal.

Ik adviseer iedereen om in de biografie van Guus Hiddink eens het stukje van Fenerbahce te lezen. Als je dat leest, snap je wel waarom het Turkse voetbal zich weinig ontwikkelt.
Beautifu.. (18)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 22 november 2010 19:30:21

ALEXinlove.gifinlove.gifinlove.gifinlove.gifinlove.gifinlove.gifinlove.gifinlove.gif
nakaH (3)
Gebruiker
nakaHs avatar
Geplaatst op: 28 november 2010 07:36:55

Alex de Souza... onze aanvoerder, onze levende legende..
Hij is bezig aan zijn 7e jaar bij Fenerbahçe, mogelijk ook zijn laatste als zijn contract niet verlengd wordt..
Nog steeds doet hij het heel goed.. dit seizoen heeft hij al 10 keer gescoord..
In totaal heeft hij meer dan 130 doelpunten gemaakt bij Fener, en ook nog 120 assists...
Laten we maar genieten van iedere wedstrijd dat hij nog speelt.. ik wil echt niet denken aan de dag dat hij afscheid van ons neemt
nakaH (3)
Gebruiker
nakaHs avatar
Geplaatst op: 29 november 2010 03:28:19

van een gelekte document op Wikileaks.......

"A fellow Trabzon contractor and Trabzonspor board member describes Ozak as coming from the Sufi (mystical) line of the Milli Gorus Islamist movement; he is a quiet‚ reserved‚ obedient Erdogan man. As part of Erdogan´s strategy to use sports to maintain AKP´s grassroots support‚ and in the wake of AKP´s defeat in the Trabzon mayoral race in March 2004‚ the Istanbul-Black Sea axis which forms Erdogan´s Istanbul power base reportedly subsequently succeeded in having Ozak appointed Trabzonspor chairman of the board. At the same time Erdogan reportedly agreed to transfer several million dollars from one of the Prime Ministry´s hidden reserves to permit Trabzonspor under Ozak to purchase better players. Our contacts expect Ozak to be relatively more upright than Ergezen was (not a high bar)."
Beautifu.. (18)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 05 december 2010 22:12:29

nakaH zei:
Alex de Souza... onze aanvoerder, onze levende legende..
Hij is bezig aan zijn 7e jaar bij Fenerbahçe, mogelijk ook zijn laatste als zijn contract niet verlengd wordt..
Nog steeds doet hij het heel goed.. dit seizoen heeft hij al 10 keer gescoord..
In totaal heeft hij meer dan 130 doelpunten gemaakt bij Fener, en ook nog 120 assists...
Laten we maar genieten van iedere wedstrijd dat hij nog speelt.. ik wil echt niet denken aan de dag dat hij afscheid van ons neemt
En hoeeeeeeeeeeee ..

Tijdje geleden hoorde ik iedereen klagen over hoe oud hij is en hoe traag hij is.. Ik snap niet hoe mensen niet kunnen zijn dat hij, ondanks zijn leeftijd etc, nog steeds zo'n geweldige speler is die je niet vaak tegen komt... My hero sad.gifinlove.gif
Brillian.. (6)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 09 december 2010 11:07:41

^
Alex is allang niet meer de speler die hij ooit was, zet een speler op Alex en je ziet hem de hele wedstrijd niet meer omdat hij niet meer ruimte voor zichzelf kan maken.. Echter heeft Fenerbahçe nu het geluk dat clubs Alex zo "onderschatten" en hem niet in de gaten houden en dan is hij weer die maestro op het middenveld van een aantal jaren geleden.
nakaH zei:
van een gelekte document op Wikileaks.......

"A fellow Trabzon contractor and Trabzonspor board member describes Ozak as coming from the Sufi (mystical) line of the Milli Gorus Islamist movement; he is a quiet‚ reserved‚ obedient Erdogan man. As part of Erdogan´s strategy to use sports to maintain AKP´s grassroots support‚ and in the wake of AKP´s defeat in the Trabzon mayoral race in March 2004‚ the Istanbul-Black Sea axis which forms Erdogan´s Istanbul power base reportedly subsequently succeeded in having Ozak appointed Trabzonspor chairman of the board. At the same time Erdogan reportedly agreed to transfer several million dollars from one of the Prime Ministry´s hidden reserves to permit Trabzonspor under Ozak to purchase better players. Our contacts expect Ozak to be relatively more upright than Ergezen was (not a high bar)."

Nja die miljoenen zouden niet echt helpen denk (echte toppers kiezen immers toch niet voor Trabzon), het zou erger zijn als Erdogan zich met de TFF gaat bemoeien.. Maar goed ik twijfel een beetje aan het waarheidsgehalte van dit document alhoewel het toch wel bewezen is dat je van Erdogan alles kan verwachten dus toch maar ff afwachten.
Beautifu.. (18)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 december 2010 19:21:00

Brilliant_Insanity zei:
^
Alex is allang niet meer de speler die hij ooit was, zet een speler op Alex en je ziet hem de hele wedstrijd niet meer omdat hij niet meer ruimte voor zichzelf kan maken.. Echter heeft Fenerbahçe nu het geluk dat clubs Alex zo "onderschatten" en hem niet in de gaten houden en dan is hij weer die maestro op het middenveld van een aantal jaren geleden.

Ik zeg ook nergens dat hij de oude is.. maar dat verwacht ik ook niet van hem..
Het geweldigste aan hem vind ik toch het feit dat je aan zijn manier van voetballen, hoe hij in het veld staat, kijkt, loopt, alles, kunt zien hoeveel hij van Fenerbahçe houdt.. inlove.gif
Beautifu.. (18)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 12 december 2010 20:06:05

2-1... No comment? :/
Brillian.. (6)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 15 december 2010 13:54:02

Dat is ook precies het gene wat Alex zo siert, hij is een topvoetballer en is het voetballen natuurlijk niet verleert alleen gaat het wat moeilijker nu. Voor het Turkse voetbal hoop ik wel dat Alex er na dit jaar mee stopt en later in een andere functie terug komt naar Fenerbahçe..

Die 2-1 heeft Fenerbahçe voolkomen aan zich zelf te danken, ze hadden het in de eerste helft zo af kunnen maken dus tja als jij niet scoort dan scoort de tegenpartij, eerste helft was trouwens wel mooi om te zien... happy.gif Ik blijf het trouwens jammer vinden dat een club als Fenerbahçe met zoveel potentie en geld het eigenlijk zo slecht doet de laatste tijd omdat bestuurleden die geen verstand van voetbal hebben zich met voetbal gaan bemoeien.

Maarja over Besiktas dan, die nu eindelijk bestuurleden heeft MET verstand van voetbal die Manuel Fernandes naar Turkije hebben gehaald en nu bezig zijn met Simao en Almeida heeft trouwens ook verloren.. sad.gif Alhoewel ik de toekomst nu wel helderder zie dan een aantal jaren geleden door de goede transfers en door de goede jeugdselectie die er aankomt. Over een aantal jaar kan de "Turkse Maradona" Muhammed Demirci die nu mee traint met de A2 zich aan het eerste eftal toevoegen, nu alleen maar hopen dat hij geen gevalletje Batuhan wordt. tongue.gif
nakaH (3)
Gebruiker
nakaHs avatar
Geplaatst op: 16 december 2010 05:44:17

Brilliant_Insanity zei:
^

Je zegt dat Alex allang niet meer de oude is maar je vindt wel dat de tegenpartij een wedstrijd lang een eigen speler moet opofferen met de taak de 33 jarige Alex te verdedigen? Maar je vindt wel dat Alex onderschat wordt?
Ik vind het allemaal een beetje tegenstrijdig.
"Niet meer de oude.." Zo'n uitspraak is wel heeeel makkelijk te doen over een 33 jarige speler niet? happy.gif
Maar kun je me ook vertellen wat er volgens jou zo veranderd is aan Alex? Want als je het mij vraagt is Alex nog steeds dezelfde Alex.
Hij was 6 jaar geleden al een sterspeler toen hij net naar Fener kwam, en momenteel is hij dat nog steeds. Na al de jaren dat hij bij Fenerbahçe speelt en de geweldige prestaties dat hij heeft geleverd in de competitie en in Europese duels weet heel Turkije nou wel hoe goed hij is.
Momenteel staat Alex weer bovenaan de lijst van topscorers en dit laat toch wel weer zien dat Alex nog steeds moeilijk te stoppen is.
Alex is volgens velen de beste aanvaller die Turkije ooit heeft gekend met zijn techniek, doelpunten, intelligentie, discipline, spelinzicht, assists.. en dat hij een goed karakter heeft is ook een reden dat hij ook door aanhangers van tegenstanders gerespecteerd wordt.. [Gewijzigd op 16 december 2010 06:07:53]
nakaH (3)
Gebruiker
nakaHs avatar
Geplaatst op: 16 december 2010 05:52:59

Brilliant_Insanity zei:
....omdat hij niet meer ruimte voor zichzelf kan maken

*kuch* tongue.gif 4 weken geleden

edit:

en deze van vorig jaar hoort er dan zeker bij, vooral vanwege datgene de commentator zegt over Alex, nét voordat de doelpunt valt

[Gewijzigd op 16 december 2010 06:06:58]
Brillian.. (6)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 16 december 2010 10:23:45

Een aantal jaar geleden maakte het niet uit hoeveel man je op Alex zette, ookal was het een heel eftal hij hield ze allemaal bezig. Nu echter volstaat 1 man om Alex uit de wedstrijd te houden. Tja "onderschatten" is misschien niet helemaal het juiste woord, maar trainers vertikken het om een speler op Alex te zetten en dan is die zoals ik al zei, weer de Maestro op het middenveld..

Ja tuurlijk heeft zijn leeftijd hiermee te maken, maar betekent dit dat je niet mag zeggen dat Alex niet meer zo goed als vroeger is? Alex is toch de persoon die ondanks het feit dat hij weet dat zijn statistieken van vorige seizoenen onmogelijk te verbeteren zijn doorgaat? Dit klinkt misschien ietwat "hard", maar geloof me ik heb Alex hoog zitten (nog net geen Fenerbahçe shirt van hem, wel een Braziliaans shirt) ookal heeft hij ons zo vaak de nederlaag bezorgt.

En juist omdat ik Alex zo hoog heb zitten hoop ik dat hij dit seizoen stopt met voetballen en een andere functie gaat bekleden of naar Brazilië gaat om te voetballen (geloof dat dat zijn wens was?) zodat Alex altijd herinnert wordt als een van de beste voetballers ooit in Turkije, want nu gaat het wel goed (imo met geluk) maar ik ben bang dat Alex dit volgend jaar niet meer kan opbrengen.

Over filmpje 1: Dit deed Alex vroeger dus meerdere keren in een wedstrijd, maar dat hoef ik jou waarschijnlijk niet te vertellen..

Over filmje 2: Tja, een typisch Alex doelpunt, geef hem ruimte en hij scoort maar dit kan dus in de meeste gevallen voorkomen worden door een man op hem te zetten.
Beautifu.. (18)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 18 december 2010 21:25:04

Alexxxxx deeeeee Souzaaaaaaaaaa!!inlove.gif
ForzaQ7 (23)
Gebruiker
ForzaQ7s avatar
Geplaatst op: 25 december 2010 09:25:41

Klik voor een vergroting van: 157023_485203963389_37161473389_5643191_6968293_n.jpg

Simao & Almeida happy.gif @BesiktasJK
19O7 (34)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 12 januari 2011 11:58:46

kijk ze hier dom praten over alex dan pfff, olm elke nieuwe speler die naar turkije komt word altijd vergeleken met alex.

toen die culio kwam zeiden heel veel gs fans ja hij is beter dan alex, dat nivo enzo, worden jullie niet ziek van jezelf? laughing.gif

eerst lincoln toen elano nu culio, wie komt daarna????????????

probeer over 23 jaar de zoon van alex maar ok?
Brillian.. (6)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 13 januari 2011 13:02:29

^
- Niemand vergelijkt Alex met een andere speler.
- Van de recente reacties is niemand voor Galatasaray.

Dus wat zit jij nou in het wildeweg te praten dan?
nakaH (3)
Gebruiker
nakaHs avatar
Geplaatst op: 30 januari 2011 17:23:54

Het is tijd om wraak te nemen op trabzon tongue.gif
Beautifu.. (18)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 30 januari 2011 19:21:30

2-0.. inlove.gif