Oh My Lo.. (44)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 18 juli 2010 13:02:36
Zo eenvoudig is de gedachtegang bij mannen. Eigenlijk is het hen ook niet te verwijten; het zijn simpele wezens en ze denken maar aan een ding. Uit onderzoek is gebleken dat circa 55% gedurende de dag meerdere malen aan seks denkt. En om hun seksuele behoeftes te bevredigen, zullen ze dan ook alles doen voor een vrouw. Wat dacht je van een groot deel van de literatuur, muziek, films, poëzie en kunst die geëerd is aan de vrouw, of hele beschavingen die zijn opgericht (en vernietigd) om een vrouw te imponeren? Je kunt het zo gek niet bedenken, of mannen doen het.
Niets aan toevoegen. Houden zo. Het is toch waar?
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 18 juli 2010 18:23:37
jij hebt vast een nare ervaring achter de rug met een ex..
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 16:41:49
Zolang vrouwen zijn zoals vrouwen zijn, zullen mannen zijn zoals mannen zijn.
Niet met je vingertje wijzen naar de mannen die hun zin krijgen, wanneer het de vrouwen zijn die hen hun zin geven.
Zolang die mannen krijgen wat ze willen, zullen ze zich ernaar gedragen.
Mijn advies;
Wees verstandiger, niet zo naïef zijn, ga met de juiste mannen om de juiste redenen om en realiseer je achteraf als het mis is gegaan, dat je het waarschijnlijk heus wel had kunnen zien aankomen.
Sorry hoor, maar het is 2010 nota bene, en vrouwen klagen nog steeds over het millennia oude feitje over mannen, terwijl er net zo veel, zo niet meer mannen rondlopen die totaal niet zo zijn.
|
 -StarStr.. (69)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 17:04:25
wat een onzin.
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 17:05:08
-StarStruck zei:wat een onzin.
Wat ik of de topic-starter schreef?
|
 -StarStr.. (69)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 17:09:20
Green_eyed_truth zei:-StarStruck zei:wat een onzin.
Wat ik of de topic-starter schreef?  topicstarter
|
 ..POISON.. (101)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 17:42:45
vind je t erg?....
Oh My Love My Darling zei:Zo eenvoudig is de gedachtegang bij mannen. Eigenlijk is het hen ook niet te verwijten; het zijn simpele wezens en ze denken maar aan een ding. Uit onderzoek is gebleken dat circa 55% gedurende de dag meerdere malen aan seks denkt. En om hun seksuele behoeftes te bevredigen, zullen ze dan ook alles doen voor een vrouw. Wat dacht je van een groot deel van de literatuur, muziek, films, poëzie en kunst die geëerd is aan de vrouw, of hele beschavingen die zijn opgericht (en vernietigd) om een vrouw te imponeren? Je kunt het zo gek niet bedenken, of mannen doen het.
Niets aan toevoegen. Houden zo. Het is toch waar?
|
 WonderWo.. (28)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 22:19:55
Zo te merken heb je inderdaad vervelende ervaringen met mannen.
Dat is niet fijn, ik ken het, heb zelf ook heel veel meegemaakt en dat was ook niet allemaal rozengeur en manenschijn.
Natuurlijk ben ik ook stukken voorzichtiger geworden met wie ik omga en heel soms ga ook ik nog wel eens op mijn bek. Gelukkig heb ik dat meestal op tijd door zodat de schade beperkt blijft.
Het beschuldigende vingertje wijzen naar mannen werkt niet, al ben ik het er mee eens dat sommige mannen (en echt niet alle!) zich voordoen als prins op het witte paard om bepaalde dingen gedaan te krijgen. Maar ook jij kan er iets aan doen. Je minder naief opstellen tegenover de heren die je tegenkomt. Je hoeft niet gelijk elke man te wantrouwen maar je mag in het begin best kritisch zijn en niet zomaar iedereen toelaten in je leven. Er zijn heus wel goede mensen!
Als we allemaal zouden denken zoals jij doet in je verhaal, zou het heel triest gesteld zijn met ons.
@ Green: het beschuldigende vingertje wijzen naar de vrouwen werkt ook niet Waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld. Dus het goedpraten dat de mannen het blijven doen omdat de vrouwen het er zelf naar maken is ook niet erg realistisch in mijn ogen. Beiden zijn dan net zo schuldig.
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 22:26:29
WonderWoman zei:@ Green: het beschuldigende vingertje wijzen naar de vrouwen werkt ook niet  Waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld. Dus het goedpraten dat de mannen het blijven doen omdat de vrouwen het er zelf naar maken is ook niet erg realistisch in mijn ogen. Beiden zijn dan net zo schuldig.
Sorry, ik heb het wellicht gemist hoor, maare zou je mij kunnen quoten waar ik het "goedpraat" dat mannen zich zo gedragen?
Ik geef alleen maar aan waarom zij zich zo gedragen en daarmee maak ik juist duidelijk dat beide partijen er schuld aan hebben. Dat heet geen vingertje wijzen, want ik bevestig dat die mannen zo zijn, maar ik geef er een verklaring voor en die verklaring ligt bij de vrouwen die hen hun zin geven.
Dus ik zou graag willen zien, waar jij mij dit ziet goedpraten.
|
 WonderWo.. (28)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 22:28:53
Green_eyed_truth zei:WonderWoman zei:@ Green: het beschuldigende vingertje wijzen naar de vrouwen werkt ook niet  Waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld. Dus het goedpraten dat de mannen het blijven doen omdat de vrouwen het er zelf naar maken is ook niet erg realistisch in mijn ogen. Beiden zijn dan net zo schuldig.
Sorry, ik heb het wellicht gemist hoor, maare zou je mij kunnen quoten waar ik het "goedpraat" dat mannen zich zo gedragen?
Ik geef alleen maar aan waarom zij zich zo gedragen en daarmee maak ik juist duidelijk dat beide partijen er schuld aan hebben. Dat heet geen vingertje wijzen, want ik bevestig dat die mannen zo zijn, maar ik geef er een verklaring voor en die verklaring ligt bij de vrouwen die hen hun zin geven.
Niet met je vingertje wijzen naar de mannen die hun zin krijgen, wanneer het de vrouwen zijn die hen hun zin geven.
dit komt bij mij zo over van "je moet de mannen niet de schuld geven dat ze zo doen, want vrouwen geven altijd toe en vragen erom"
Kan zijn dat je het anders bedoelt, ik zeg alleen hoe het op MIJ overkomt.
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 22:38:23
WonderWoman zei:Green_eyed_truth zei:WonderWoman zei:@ Green: het beschuldigende vingertje wijzen naar de vrouwen werkt ook niet  Waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld. Dus het goedpraten dat de mannen het blijven doen omdat de vrouwen het er zelf naar maken is ook niet erg realistisch in mijn ogen. Beiden zijn dan net zo schuldig.
dit komt bij mij zo over van "je moet de mannen niet de schuld geven dat ze zo doen, want vrouwen geven altijd toe en vragen erom"
Dus jij neemt het die mannen kwalijk dat ze steeds seks willen, wanneer er vrouwen zijn die hen steeds seks geven? Het is toch hun goed recht om zo te leven. Hetzelfde geldt voor de vrouwen die zo willen leven. Ik ben het er zeker niet mee eens en vind het walgelijk, maar dat is mijn mening.
Wat ik zeg, klopt gewoon. Actie is reactie. Zolang er vrouwen zijn, die deze mannen hun zin geven, zullen die mannen blijven leven zoals ze doen.
Ik vind dat iedereen het recht heeft om zowel naar die mannen te wijzen als die vrouwen. Maar mijn boodschap is aan de topic-starter die alleen maar naar de mannen wijst. Dan ben je krom bezig. En wanneer je niet ook naar de vrouwen gaat wijzen, dan moet je zeker ook niet alleen naar de mannen wijzen.
Ik snap niet hoe jij hieruit kan concluderen dat ik beweer dat "vrouwen altijd toe geven en erom vragen". Ik vind dat echt ver gezocht van je. Ik spreek overduidelijk over een select groepje mannen, zonder specifiek te zijn. Waarom zou ik het dan anders bedoelen bij de vrouwen? [Gewijzigd op 21 juli 2010 22:39:19]
|
 WonderWo.. (28)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 22:44:27
Green_eyed_truth zei:WonderWoman zei:Green_eyed_truth zei:WonderWoman zei:@ Green: het beschuldigende vingertje wijzen naar de vrouwen werkt ook niet  Waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld. Dus het goedpraten dat de mannen het blijven doen omdat de vrouwen het er zelf naar maken is ook niet erg realistisch in mijn ogen. Beiden zijn dan net zo schuldig.
Dus jij neemt het die mannen kwalijk dat ze steeds seks willen, wanneer er vrouwen zijn die hen steeds seks geven? Het is toch hun goed recht om zo te leven. Hetzelfde geldt voor de vrouwen die zo willen leven. Ik ben het er zeker niet mee eens en vind het walgelijk, maar dat is mijn mening.
Wat ik zeg, klopt gewoon. Actie is reactie. Zolang er vrouwen zijn, die deze mannen hun zin geven, zullen die mannen blijven leven zoals ze doen.
Ik vind dat iedereen het recht heeft om zowel naar die mannen te wijzen als die vrouwen. Maar mijn boodschap is aan de topic-starter die alleen maar naar de mannen wijst. Dan ben je krom bezig. En wanneer je niet ook naar de vrouwen gaat wijzen, dan moet je zeker ook niet alleen naar de mannen wijzen.
Ik snap niet hoe jij hieruit kan concluderen dat ik beweer dat "vrouwen altijd toe geven en erom vragen". Ik vind dat echt ver gezocht van je. Ik spreek overduidelijk over een select groepje mannen, zonder specifiek te zijn. Waarom zou ik het dan anders bedoelen bij de vrouwen?
Oh ben het zeker met je eens dat over hoe de topicstarter spreekt erg krom is.
Zowel mannen als vrouwen zijn fout in zo'n situatie en als de man (of vrouw in dit geval) daarover komt klagen is het toch nodig de schuld ook bij jezelf te zoeken ipv het vingertje richting de ander te wijzen. Aangezien je het samen doet.
En hoe iemand dingen opvat en hoe ze bedoeld zijn komen nou eenmaal niet altijd overeen. zeker niet via internet. Dus je kan het vergezocht vinden, zo komen jouw geschreven (getikte ) woorden nou eenmaal op mij over. Hoef je niet gelijk in de aanval te gaan hoor want in deze zijn wij het gewoon eens.
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 22:48:54
WonderWoman zei:Green_eyed_truth zei:WonderWoman zei:Green_eyed_truth zei:WonderWoman zei:@ Green: het beschuldigende vingertje wijzen naar de vrouwen werkt ook niet  Waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld. Dus het goedpraten dat de mannen het blijven doen omdat de vrouwen het er zelf naar maken is ook niet erg realistisch in mijn ogen. Beiden zijn dan net zo schuldig.
Ik snap niet hoe jij hieruit kan concluderen dat ik beweer dat "vrouwen altijd toe geven en erom vragen". Ik vind dat echt ver gezocht van je. Ik spreek overduidelijk over een select groepje mannen, zonder specifiek te zijn. Waarom zou ik het dan anders bedoelen bij de vrouwen?
Oh ben het zeker met je eens dat over hoe de topicstarter spreekt erg krom is.
Zowel mannen als vrouwen zijn fout in zo'n situatie en als de man (of vrouw in dit geval) daarover komt klagen is het toch nodig de schuld ook bij jezelf te zoeken ipv het vingertje richting de ander te wijzen. Aangezien je het samen doet.
En hoe iemand dingen opvat en hoe ze bedoeld zijn komen nou eenmaal niet altijd overeen. zeker niet via internet. Dus je kan het vergezocht vinden, zo komen jouw geschreven (getikte  ) woorden nou eenmaal op mij over. Hoef je niet gelijk in de aanval te gaan hoor want in deze zijn wij het gewoon eens.
Dat we het met elkaar eens zijn, had ik meteen wel begrepen hoor. Dat is dan ook wel prima.
Maar mijn reactie was meer verdedigend dan dat het aanvallend was. Ik begrijp dat mijn post op een andere manier bij jou over kan komen, maar jouw reactie op mij was er één waarbij jij in principe woorden in mijn mond legde, waar ik het absoluut niet mee eens ben. Want ik walg van dit soort gedrag, zowel bij mannen als vrouwen. Dus voelde me daar behoorlijk beledigd door. Vandaar dus.
Mijn excuses. 
Edit: I really need to stop quoting long walls of text like this. [Gewijzigd op 21 juli 2010 22:49:24]
|
 WonderWo.. (28)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 22:51:41
Hehehe ja daarom stop ik ook maar met quoten :
Straks krijgen we een tik op de vingers van zo'n moderator dat we te lang quoten 
Maar mijn opmerking was totaal niet aanvallend bedoeld hoor! Had het alleen verkeerd begrepen Excusez moi monsieur!
(shit nu moet ik mezelf een waarschuwing sturen dat er alleen NL en ENG in het forum mag )
Goed nu maar weer ontopic
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 22:53:21
Haha all is well in the end. 
(Ik ga vingertje wijzen naar jou hoor. )
Nee oké, back on topic.
|
 WonderWo.. (28)
Moderator
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 23:05:25
*hapt vinger eraf*
Maarre is de topicstarter er nog wel?
Zou graag commentaar van haar horen wat ze op ons te zeggen heeft...???
|
  Green_ey.. (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 juli 2010 23:07:19
Mijn speculatie is dat deze zekere jongedame een vervelende situatie heeft meegemaakt met een jongeman en ze het even helemaal gehad heeft.
Ik heb daar wel sympathie voor, aangezien ik heb ervaren hoe dat kan aanvoelen. Dus I feel sorry for her.
Maar als man zijnde, vind ik toch dat ik even mijn zegje moest doen.
|
 -StarStr.. (69)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 juli 2010 10:27:58
trouwens doet sowieso niet elke vent aardig met een achterliggende gedachte :
mn pappie en de rest van de familie doen ook wel eens lief,en ik hoop maar dat daar die achterliggende gedachte niet bij zit
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 juli 2010 10:36:24
Sommige mannen doen alleen zo als ze niks om je geven.
Dus wanneer er duidelijk wordt dat een man alleen sex wil hoor je genoeg te weten als vrouw.
Het punt is dat vrouwen altijd denken dat ze een man wel kunnen veranderen en dat hij op den duur vanzelf wel verliefd wordt... laat me je uit de droom helpen, want dat gaat niet gebeuren!
Een man die om je geeft zet zich 100% in om je gelukkig te maken, dus je bent waarschijnlijk nog niet zo'n man tegen gekomen.
|
2-oude-m.. (89)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 14 augustus 2010 00:25:40
Wat zonde dat zo'n kortzichtige gedachte in zo'n slechte, kort verpakte boodschap hier onder de noemer van Column staat.
Maar om er toch nog op te reageren. Dat mannen meerdere keren per dag aan sex denken, zegt niets over hun motieven richting vrouwen. Het is namelijk ook een feit dat vrouwen ook geregeld seksuele gedachtes hebben. Dit is immers natuurlijk.
Als je een psychiater als Freud zou geloven, valt zelfs vrijwel al het handelen van de mens terug te voeren op zijn seksuele driften, de behoefte om zich voort te planten. Al geloof ik hier persoonlijk niet zo in. Ik mag hopen dat we cognitief ver genoeg zijn om in de meeste gevallen onderscheid te kunnen maken tussen dierlijke driften en bewuste keuzes.
|