RunningD.. (66)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 december 2011 14:10:42
Snap sowieso niet waarom mensen een maagd willen.. Je gaat toch ook niet een contract tekenen bij de Burger King om je hele leven whoppers te eten terwijl je geen flauw idee hebt hoe die dingen smaken.. #daargaatjeleven
|
ozgur_01 (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 december 2011 17:58:27
maagd of ontmaagdt wat maakt het tegenwoordig uit mekaar vertrouwen is belangrijker
|
 Communis.. (91)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 december 2011 13:45:16
 CommunisT. zei: D.Lugano zei:NEE!!!
|
 hitroadj.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 december 2011 22:05:42
Ik ben zelf maagd en wil ook wel zo blijven tot op mijn huwelijksnacht.
De man van mijn leven waar ik dan op verliefd ben hoeft zelf niet maagd te zijn.
Ik denk dat ik tegenwoordig ook geen man kan vinden die maagd is dussja..
|
  saat7 (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 december 2011 23:18:09
ozgur_01 zei:maagd of ontmaagdt wat maakt het tegenwoordig uit mekaar vertrouwen is belangrijker
ben jij top lan zeker moet ie maagd zijn
|
canolan (30)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 december 2011 01:37:30
liefst iemand die maagd is
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 december 2011 12:50:32
Een man vinden die maagd is net zoals zoeken naar een speld in een hooiberg ter grootte van Nederland.
Mijn man hoeft geen maagd te zijn maar ook geen afgelikte bammie. Dat hij een ex heeft, who gives a damn. Zolang hij geen harem heeft afgewerkt waar mening sjeik jaloers op kan zijn is niets mis met een beetje ervaring. Beetje ja...zoals ik al zei...geen afgelikte bammie...er moet nog wel smaak aan zitten.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 december 2011 12:59:18
Tussen zeggen dat je maagd bent en het ook zijn zit een groot verschil
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 18 december 2011 15:42:25
hitroadjack zei:Ik ben zelf maagd en wil ook wel zo blijven tot op mijn huwelijksnacht.
De man van mijn leven waar ik dan op verliefd ben hoeft zelf niet maagd te zijn.
Met deze zin moedigen veel vrouwen 'onbewust' mannen aan om NIET meer maagd te zijn. Ze maken het naar hun zin door te zeggen dat het 'tegenwoordig' meer dan normaal is dat mannen geen maagd meer zijn.
Natuurlijk zijn er genoeg mannen die maagd zijn. Je zoekt misschien in de verkeerde doelgroep. [Gewijzigd op 18 december 2011 15:45:16]
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 18 december 2011 15:52:01
Islamitische mannen doen het met elkaar totdat ze een (maagd)vrouw gevonden hebben, daarom hebben ze later ook een hekel aan homo's
|
 hitroadj.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 december 2011 16:39:31
-Capuccino zei:hitroadjack zei:Ik ben zelf maagd en wil ook wel zo blijven tot op mijn huwelijksnacht.
Met deze zin moedigen veel vrouwen 'onbewust' mannen aan om NIET meer maagd te zijn. Ze maken het naar hun zin door te zeggen dat het 'tegenwoordig' meer dan normaal is dat mannen geen maagd meer zijn.
Natuurlijk zijn er genoeg mannen die maagd zijn. Je zoekt misschien in de verkeerde doelgroep.
Dat zou kunnen.
Ik schat dat er wel ongeveer 70 % van de mannen niet maagd is.
|
 Barbie12 (16)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 december 2011 15:43:15
ja
|
 Christan (30)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 29 januari 2012 15:42:14
Waarom zou je dat niet doen? Ontmaagd of niet... Het is en blijft dezelfde vrouw. En iedereen maakt weleens een misstap in het leven.
Wat ik wel vind dat ik erbij moet zeggen.. er is wel een verschil tussen gewoon ontmaagd zijn door een echte relatie te hebben gehad... of ontmaagd zijn en een slet zijn.
|
 lochemse.. (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 februari 2012 13:51:40
Mij maakt niks uit maagd of geen maagd
Als je maar gelukkig bent en elkaar vertrouwd
|
IzmirliS.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 februari 2012 17:27:13
-viXie- zei:Islamitische mannen doen het met elkaar totdat ze een (maagd)vrouw gevonden hebben, daarom hebben ze later ook een hekel aan homo's 
sowww ben je niet lekker of zo? je praat nu als nonnen die hun hele leven lang met elkaar doe omdat ze geen man mogen
|
 sugardad.. (49)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 februari 2012 20:56:58
ja maagd zyn nvb t gaat om in eerlekheid
|
 Tekkay91 (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 februari 2012 13:50:27
snowflake zei:Alaattin- zei:snowflake zei:tertip.61 zei:snowflake zei:ik zal nooit trouwen met een maagd.
de rede hiervan is dat als ik met iemand trouw,ik die persoon eerst voor 200% wil kennen en daar hoort dus ook samenwonen bij, en seks.
moet er niet aan denken om eerst met iemand te trouwen en er later pas achterkomen dat blijkt dat je niet 24/7 met elkaar overweg kan 
nu moet ik er ook bij zeggen dat ik het ook erg vreemd vind dat er soms mensen zijn die a na 2jaar met elkaar trouwen ofzo.. ik ga voor de 5plus 
Jouw redenering kan ik niet begrijpen, wat heeft seks met mekaar leren kennen te maken?
seks is een onderdeel van een relatie.
ik trouw alleen met iemand als we heel serieus zijn, samenwonen,plannen voor het heden en de toekomst,
ik heb alleen seks met iemand als we zo serieus zijn.
trouwen vind ik ook geen verplichting, misschien trouw ik nieteens.. dan zou ik eeuwig maagd blijven beetje jammer 
als het aan jouw ligt neuk je een lekkere modelletje als je kan zonder dat je vriendin het weet, echte liefde heeft wat over voor elkaar, je respecteerd elkaars normen en waarden, je hoeft niet te wachten, maar iemand die wacht voor jouw speciaal tot op de dag dat het mag, moet wel wat betekenen 
ik schaam me voor de turkse jongens die letterlijk achter de kont zijn van turkse meisjes om ze te ontmaagden en dan opflikkeren zulke flikkers zijn geen mannen. een echte man houdt alleen van 1 vrouw
hahahah 
ik ben geen turk, ik ben geen man, ik ben geen rondneuker, ik ga niet vreemd en de rest van wat je zegt is ook poep.
over normen en waarden gesproken, je opent een topic en zodra iemand ergens anders over denkt dan jij geef je zulke reacties.
nee.. je relatie laten leiden door regeltjes op papier is lekker realistisch wil je zeggen.
ik heb seks voor het huwelijk ja, we slapen elke nacht naast elkaar, we wonen samen, en al krijgen we kinderen voordat we getrouwd zijn lekker boeiend!
ik weet tenminste wat ik aan mijn man heb, beter dan trouwen met elkaar en binnen no time weer scheiden omdat je elkaar kortweg niet kent.
dus doe jij nou maar lekker braaf en blijf maagd tot het huwelijk.. de mensen met de grootste mond liegen vaak het hardst  Ik ben het totaal met je eens. Ik ben ook een turk weetje. Mijn geloofsovertuiging is ook islam. Maar ik denk precies zoals snowflake erover denkt. En kom niet met die opmerkingen van wat voor moslim ben jij? Want net zoals ik mijn dingen doe wat zondes levert qua geloof heeft bijna iedereen zijn zondes ben jij dan ook geen echte moslim? Dat nou mannen van tegenwoordig voor een one night stand gaan betekent niet dat mannen die niet maagd voor het huwelijk zijn dat zij een eenmalige sexervaring zoeken met een vrouw. Ik ben ook een man weetje maar vergelijk niet iedereen met elkaar.
|
lovedr (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 23 februari 2012 20:19:14
zeker wel
|
 henk32 (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 februari 2012 16:15:17
Om een duurzame relatie met iemand te hebben hoef je in mijn visie niet te trouwen. Het huwelijk staat voor mij dan ook niet gelijk aan trouw.
Indien je een duurzame relatie opbouwt met een levenspartner hoeft dat niet uit te lopen op een huwelijk en kun je in mijn visie dan ook gewoon sex hebben voor het huwelijk en niet alleen voor de ervaring, Maar om dat je principieel niet in het huwelijksbootje wilt stappen.
Of de partner in kwestie ervaring heeft, wat maakt het uit je kiest voor iemand om dat je er diepgaande gevoelens voor koestert. Niet alleen voor de sexuele kant. Trouw in een relatie is wel belanrijk maar trouwen vindt ik niet belangrijk
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 25 februari 2012 11:59:16
^ Goed verwoord
|