Janiya (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 oktober 2010 12:04:39
gitaaar zei:-Capuccino zei:Janiya zei:Ook een BIG no-no:
Coltrui
Omg, ze moeten verbrand worden..
En pantalons met bandplooien
SOMS kan je wel een model hebben die er goed uitziet maar voor de pure uitzondering.. De allemeeste zijn zo lelijk! Vraag me af wat jij in de winter aantrekt. Ik heb liever een coltrui die heerlijk warm is (voor mn nek), dan dunne truitjes...
Ja precies, 'n coltrui is hartstikke leuk en zit ook lekker warm.. In de winter heb ik altijd coltruitjes aan, ik koop gewoon alle kleuren van de zara, die zitten meestal heel leuk en lekker warm 
Ja maar ik bedoel die coltruien die zo strak om je nek zitten he..

Of bedoelen jullie die ook ?
Die coltruien met een wat bredere hals vind ik prima kunnen, heb er zelf ook eentje
Zoals die:

Maar dan langer ofcourse
|
  Janiya (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 oktober 2010 12:05:18
Maar het is alleen me eigen mening hoor
|
 gitaaar (1)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 11 oktober 2010 12:14:56
haha oke die is wel erg lelijk ja
Ik bedoel zoiets zit hartstikke leuk..

|
  Janiya (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 oktober 2010 12:43:39
Ja die kan ook wel ja
Die zit ook iets losser
Maar zelfs zou ik hem nog niet aandoen, zit me nog steeds te strak voor mij dan
|
SanderQ (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 11 oktober 2010 14:39:28
Tip: Draag gewoon allerlei gkke combinaties zolang je dat nog kan zonder er hinder van te ondervinden door bijvoorbeeld je werk. Je kunt het nu nog doen, maar later niet meer! Sneakers in alle kleuren, tweedehands kleding en casual gemixt met netjes enzo. [Gewijzigd op 02 november 2010 16:33:00]
|
  Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 11:06:36
SanderQ zei:Tip: Draag gewoon allerlei gkke combinaties zolang je dat nog kan zonder er hinder van te ondervinden door bijvoorbeeld je werk. Je kunt het nu nog doen, maar later niet meer!
Klopt! Maar het moet je ook wel passen. Kleuren, etc...
|
  Janiya (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 11:31:57
^ Maar als je weer op kleuren enzo gaat letten kun je niet meer allerlei gekke combinaties ect. gaan dragen
|
 tertip.6.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 11:37:25
Waar ik als man bij mezelf oplet is dat het ordelijk en net moet zijn, niet alleen je kleding, maar ook je uiterlijk, de haarlijn rond de oor en de bakkebaarden moeten goed afgewerkt zijn, geen haren op je nek hebben, enz... [Gewijzigd op 12 oktober 2010 11:37:41]
|
  Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 11:53:05
tertip.61 zei:Waar ik als man bij mezelf oplet is dat het ordelijk en net moet zijn, niet alleen je kleding, maar ook je uiterlijk, de haarlijn rond de oor en de bakkebaarden moeten goed afgewerkt zijn, geen haren op je nek hebben, enz...
Mee eens!
|
  Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 11:54:00
tertip.61 zei:Waar ik als man bij mezelf oplet is dat het ordelijk en net moet zijn, niet alleen je kleding, maar ook je uiterlijk, de haarlijn rond de oor en de bakkebaarden moeten goed afgewerkt zijn, geen haren op je nek hebben, enz...
je kan wel gekke combinaties aantrekken,maar niet alle kleuren passen vaak bij iemand, dus je zult eerst na moeten welke kleuren het beste bij je past.
|
  Janiya (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 12:25:36
Deli_Dolu Hayat zei:tertip.61 zei:Waar ik als man bij mezelf oplet is dat het ordelijk en net moet zijn, niet alleen je kleding, maar ook je uiterlijk, de haarlijn rond de oor en de bakkebaarden moeten goed afgewerkt zijn, geen haren op je nek hebben, enz...
je kan wel gekke combinaties aantrekken,maar niet alle kleuren passen vaak bij iemand, dus je zult eerst na moeten welke kleuren het beste bij je past.
Ja je hebt wel een punt.
Maar als je allerlei gekke combinaties aantrekt en nergens op let is het juist de bedoeling dat dingen als verschillende kleuren en stijl enz je niks kunnen boeien ..
Ik persoonlijk let ook liever op de juiste combinatie qua kleur en stijl..
Ook blijf ik VER uit de buurt van geel en oranje..
Zo onflatteus bij mij
|
StepUp_ (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 12:41:54
Gonlunu-Alirim-Sipsak zei:Tip en advies van de eeuw: trek gewoon aan wat jij leuk of mooi vind, zwarte pak en witte sokken doe het gewoon!
aaaa waarom zeg je zo.. een zwarte pak met WITTE sokken oh neee niet te geloven, kan gewoon niet.. =s
(sarcastisch)
ik geef u groot gelijk
|
SanderQ (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 13:23:01
StepUp_ zei:Gonlunu-Alirim-Sipsak zei:Tip en advies van de eeuw: trek gewoon aan wat jij leuk of mooi vind, zwarte pak en witte sokken doe het gewoon!
aaaa waarom zeg je zo.. een zwarte pak met WITTE sokken oh neee niet te geloven, kan gewoon niet.. =s
(sarcastisch)
ik geef u groot gelijk 
Het stond michael jackson best goed hoor 
Ik vind het soms echt vet als mensen juist hele artyfarty gekke combinaties aan hebben. In Berlijn zie je dat heel veel. Allemaal tweedehands kleding enzo. En van die meisjes met de helft van hun haar weggeschoren.
|
  Janiya (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 19:31:03
Ow hell no..
Dat haar weg geschoren vind ik echt afgrijselijk
|
 tertip.6.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 oktober 2010 22:38:41
Janiya zei:Ow hell no..
Dat haar weg geschoren vind ik echt afgrijselijk 
Echt?? Zou jullie dames mssch wel goed staan. Tis het proberen waard
|
  Janiya (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 oktober 2010 11:16:49
^ No way!!!!!
Mijn haar is me heilig
Geen schaar komt in de buurt van mijn haar
|
 tertip.6.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 oktober 2010 20:33:01
Janiya zei:^ No way!!!!!
Mijn haar is me heilig
Wie had het over een schaar, da kapsel krijg je met een tondeuse
|
 gitaaar (1)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 oktober 2010 21:22:15

Omg wat heeft ze met dr haar gedaan, als ik naar de ene helft kijk is ze lelijk en als ik weer naar de andere helft kijk is ze hartstikke mooi. Maar ja, het is maar hoe je je goed voelt
|
  Janiya (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 oktober 2010 22:27:27
tertip.61 zei:Janiya zei:^ No way!!!!!
Mijn haar is me heilig
Wie had het over een schaar, da kapsel krijg je met een tondeuse  
Ook tondeuzes niet!!!!
.. haha
|