Forum: 10- vragen!

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: 10- vragen!
Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 oktober 2010 22:21:27
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

1) Hoe zit Jou ideale huis eruit?
2) Hoe zit Jou ideale leven eruit?
3) Wat is je mooiste vakantie tot nu toe?
4) Welke land(en) heb je in je verlanglijstje staan?- Waarom?
5) Noem min. 3 goeie eigenschappen van jezelf en 3 slechte eigenschappen?
6) Welke carriere heb je op het hoog?
7) In hoeverre ben je tevreden met jezelf?- Indien je het wil delen, noem dan waar je minder tevreden over bent?
8) Hoe zit Jou ideale man of vrouw eruit?- denk hierbij aan: karakter, uitstraling/uiterlijk,persoonlijke eigenschappen, fysieke conditie, etc...
9) Iedereen heeft een zwakte, wat is J. Zwakte?
10) Hoe serieus sta jij in het leven?- geef min. 3 argumenten! [Gewijzigd op 10 oktober 2010 23:04:34]
WonderWo.. (28)
Moderator
WonderWomans avatar
Geplaatst op: 10 oktober 2010 22:41:54

1) Hoe zit jouw ideale huis eruit?
- Een appartementje (hoeft niet groot te zijn, 3kamers ben ik al blij mee tongue.gif) met een groot balkon... verder gezellig en knus aangekleed. Ik hou van lekkere grote comfortabele banken en kaarsjes en een lekker warm kleed onder de salontafel, niet teveel tierelantijntjes, ben wat dat betreft niet zo vrouwelijk. En veel foto's van vrienden en familie inlove.gif

2) Hoe zit jouw ideale leven eruit?
- Ander huis en eindelijk een baan vinden!

- Qua gezelligheid Alanya, echt enorm genoten en heerlijk rondgereden, nieuwe mensen en cultuur leren kennen.
-Qua bezienswaardigheden Griekenland en Bologna + Venetië (Italië) Zoveel gezien laughing.gif

-Curacao en Brazilië staan op een gedeelde 1e plaats. Beiden omdat het me daar zo onwijs mooi lijkt! Doe veel aan fotografie en weet zeker dat ik daar mijn hart op kan halen tongue.gif Ook New York. Moet je gewoon eens geweest zijn in mijn ogen. En wil ooit weer een keer naar Venetië en Rome. Dat was zo mooi inlove.gif

Verder staan er nog wel 10 bestemmingen op mijn lijst maar dat zijn echt mijn number ones happy.gif

- Goede : hart op de juiste plek, sta altijd voor mensen klaar, raak niet snel van de kaart of gestresst.
- Slechte : ongeduldig, snel geirriteerd, sarcastisch.

Momenteel iets op het administratieve vlak. Iets waar ik in door zou kunnen groeien evt in de toekomst.

7) In hoeverre ben je tevreden met jezelf?- Indien je het wil delen, noem dan waar je minder tevreden over bent?
- Daar zeg ik liever niets over. Maar ben zeker niet tevreden met mezelf.

8) Hoe zit Jou ideale man of vrouw eruit?- denk hierbij aan: karakter, uitstraling/uiterlijk,persoonlijke eigenschappen, fysieke conditie, etc...
- Karakter : sterk in zijn schoenen, geduldig, hij moet mij op de grond weten te houden zeg maar, ik heb een sterke partner nodig die mij "aan kan".
Verder lief, grappig (dat is echt een vereiste! humor verovert mijn hart), slim, relaxt en moet me wel veilig bij hem voelen dus beetje stoer/macho mag wel wink.gif
- Uiterlijk : verzorgd! langer dan ik (ik ben 1.83m dus das soms nog wel eens moeilijk confused.gif) en ik val vaak toch op donker haar icm lichte ogen. Verder breed postuur, hoeft niet gespierd te zijn maar gewoon lekker vol.

-ik denk dat mijn grootste kracht momenteel mijn grootste zwakte is. Moeilijk uit te leggen dus never mind tongue.gif

10) Hoe serieus sta jij in het leven?- geef min. 3 argumeneten!
- Momenteel ga ik door een enorme moeilijke tijd en weet ik hoe serieus ik MOET zijn (is voor mij geen keuze) om het te "overleven". Ik kan niet meer een beetje aan rotzooien zonder plannen.
Ik heb enorme ups gekend in het verleden en laatste jaren nog grotere downs. Ik weet nu dat ik moet vechten voor wat ik wil. Echt argumenten kan ik niet geven, sorry wink.gif

Damn wat een lijst shocked.gif [Gewijzigd op 10 oktober 2010 22:43:02]
Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 oktober 2010 23:00:09

WonderWoman zei:
1) Hoe zit jouw ideale huis eruit?
- Een appartementje (hoeft niet groot te zijn, 3kamers ben ik al blij mee tongue.gif) met een groot balkon... verder gezellig en knus aangekleed. Ik hou van lekkere grote comfortabele banken en kaarsjes en een lekker warm kleed onder de salontafel, niet teveel tierelantijntjes, ben wat dat betreft niet zo vrouwelijk. En veel foto's van vrienden en familie inlove.gif

2) Hoe zit jouw ideale leven eruit?
- Ander huis en eindelijk een baan vinden!

- Qua gezelligheid Alanya, echt enorm genoten en heerlijk rondgereden, nieuwe mensen en cultuur leren kennen.
-Qua bezienswaardigheden Griekenland en Bologna + Venetië (Italië) Zoveel gezien laughing.gif

-Curacao en Brazilië staan op een gedeelde 1e plaats. Beiden omdat het me daar zo onwijs mooi lijkt! Doe veel aan fotografie en weet zeker dat ik daar mijn hart op kan halen tongue.gif Ook New York. Moet je gewoon eens geweest zijn in mijn ogen. En wil ooit weer een keer naar Venetië en Rome. Dat was zo mooi inlove.gif

Verder staan er nog wel 10 bestemmingen op mijn lijst maar dat zijn echt mijn number ones happy.gif

- Goede : hart op de juiste plek, sta altijd voor mensen klaar, raak niet snel van de kaart of gestresst.
- Slechte : ongeduldig, snel geirriteerd, sarcastisch.

Momenteel iets op het administratieve vlak. Iets waar ik in door zou kunnen groeien evt in de toekomst.

- Daar zeg ik liever niets over. Maar ben zeker niet tevreden met mezelf.

- Karakter : sterk in zijn schoenen, geduldig, hij moet mij op de grond weten te houden zeg maar, ik heb een sterke partner nodig die mij "aan kan".
Verder lief, grappig (dat is echt een vereiste! humor verovert mijn hart), slim, relaxt en moet me wel veilig bij hem voelen dus beetje stoer/macho mag wel wink.gif
- Uiterlijk : verzorgd! langer dan ik (ik ben 1.83m dus das soms nog wel eens moeilijk confused.gif) en ik val vaak toch op donker haar icm lichte ogen. Verder breed postuur, hoeft niet gespierd te zijn maar gewoon lekker vol.

-ik denk dat mijn grootste kracht momenteel mijn grootste zwakte is. Moeilijk uit te leggen dus never mind tongue.gif

- Momenteel ga ik door een enorme moeilijke tijd en weet ik hoe serieus ik MOET zijn (is voor mij geen keuze) om het te "overleven". Ik kan niet meer een beetje aan rotzooien zonder plannen.
Ik heb enorme ups gekend in het verleden en laatste jaren nog grotere downs. Ik weet nu dat ik moet vechten voor wat ik wil. Echt argumenten kan ik niet geven, sorry wink.gif

Damn wat een lijst shocked.gif

Ja ik snap het! Doel is om je een beeld te geven over je leven tot nu toe en een blik richting de toekomst. Je geeft aan dat je door moeilijke fases bent geweest en merk dat het niet helemaal is opgelost, althans dat het je bezig houdt. Dit is een manier om het ook eruit te gooien, verder te stippelen en ervoor te gaan. Het is moeilijk om je gevoelens te uiten, ik weet er alles van! Loop er niet voor weg.
Cunnilin.. (1)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 oktober 2010 23:00:33

Deli_Dolu Hayat zei:

1. Heb mijn ideale huisje al, leuke rijtjeswoning, 4 slaapkamers, tuintje enz..
Denk dat ik in een grote villa doodongelukkig zou zijn..
2. Gezondheid en veel liefde, groot gezin, leuke man, veel leuke dingen doen.
3. Dat was in Cherso blush.gif
4. Amerika, veel familie die ik lang niet heb gezien.
5. Oprecht,trouw,zorgzaam - Ongeduldig,koppig,soms te eerlijk.
6. Die heb ik al happy.gif Heb een eigen zaak waar ik heel blij mee ben.
7. Ben wel tevreden,maar dat is het dan ook wel, wil toch graag wat dingen aan mezelf veranderen.
8. Ben daar heel eerlijk in, uiterlijk en innerlijk zijn voor mij beiden belangrijk, ik moet mij toch aangetrokken voelen tot een persoon, maar bij elke persoon is er wel wat anders wat aantrekkelijk is, perfectie zoek ik niet en bestaat ook niet.
Wel een man die eerlijk is, en geen vetkwab die biertjes drinkt hele dag.
Maar als ik hier op door moet gaan ben ik morgen nog niet klaar.
9. Mijn familie, tevens ook mijn kracht.
10. Serieus ?! Ik neem het leven zoals het komt, denk ook niet teveel na over wat ik doe, liever spijt van wat ik wel heb gedaan dan iets wat ik niet heb gedaan. Ik probeer aan al het negatieve een positieve draai te geven. Veel te lachen en me vooral niet gek laten maken.
WonderWo.. (28)
Moderator
WonderWomans avatar
Geplaatst op: 10 oktober 2010 23:03:22

Ik ben niet iemand die haar gevoelens uit.
Ik sla een gat in de deur of muur en ga dan weer door....

Heb wel goeie gesprekken met mijn beste vriendin, zij ziet de wereld ook een beetje zoals ik en we kunnen wel goed ideeen aan elkaar kwijt en ervaringen uitwisselen..

Maar openhartig over mijn gevoelens praten zal ik nooit doen of kunnen wink.gif
Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 oktober 2010 23:19:28

DeLieverdjes zei:
Deli_Dolu Hayat zei:

7. Ben wel tevreden,maar dat is het dan ook wel, wil toch graag wat dingen aan mezelf veranderen.
8. Ben daar heel eerlijk in, uiterlijk en innerlijk zijn voor mij beiden belangrijk, ik moet mij toch aangetrokken voelen tot een persoon, maar bij elke persoon is er wel wat anders wat aantrekkelijk is, perfectie zoek ik niet en bestaat ook niet.
10. Serieus ?! Ik neem het leven zoals het komt, denk ook niet teveel na over wat ik doe, liever spijt van wat ik wel heb gedaan dan iets wat ik niet heb gedaan. Ik probeer aan al het negatieve een positieve draai te geven. Veel te lachen en me vooral niet gek laten maken.

Blij te horen dat jij tevreden bent met je leven zoals het nu gaat!
Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 10 oktober 2010 23:20:01

WonderWoman zei:
Ik ben niet iemand die haar gevoelens uit.
Ik sla een gat in de deur of muur en ga dan weer door....

Heb wel goeie gesprekken met mijn beste vriendin, zij ziet de wereld ook een beetje zoals ik en we kunnen wel goed ideeen aan elkaar kwijt en ervaringen uitwisselen..

Maar openhartig over mijn gevoelens praten zal ik nooit doen of kunnen wink.gif

Goed dat je toch iemand hebt waar je mee kunt delen!
-Nika (26)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 11 oktober 2010 10:37:09

120/130 m2, 5 slaapkamers, strakke inrichting en een grote tuin
Wonen in zo'n huis, 3 kindjes, getrouwd zijn met mijn vriend en genieten van het leven met elkaar
Denk de laatste vakantie met mijn ouders samen
Suriname (mijn tweede landje), bali (waarschijnlijk huwelijksreis), Amerika (willen graag een roadtrip doen, maar is pas over een aantal jaar denk ik)
Goed- Zorgzaam, impulsief, vriendelijk
Slecht- Soms iets te direct, koppig, soms een kort lontje

De carriere van huisvrouw! Als we later kinderen krijgen, wil ik helemaal stoppen met werken. Gelukkig is het mogelijk, dus wil zoveel mogelijk van mijn kinderen genieten later
Ik ben wel tevreden over mezelf, mogen wel wat kilo´s vanaf, maar ben wel tevreden
Gelukkig heb ik hem al... lang, donker haar, donkere ogen, mooie rechte witte tanden, zorgzaam, lief, koppig, ambitieus en een bepaald soort dominantie waarmee hij me kan afremmen als dat nodig is
Mijn opa en oma. Als hun onrecht wordt aangedaan kan ik koken van binnen en heb zelfs afstand gedaan van bepaalde familieleden, omdat ik er niet tegen kan hoe zij mijn opa en oma behandelen.
10) Hoe serieus sta jij in het leven?- geef min. 3 argumenten!
Serieus! Volgend jaar willen we graag een huis kopen en trouwen en we doen op dit moment eigenlijk alles wel met oog op de toekomst
Byte. (77)
Gebruiker
Byte.s avatar
Geplaatst op: 09 december 2010 19:30:35

1) Hoe zit Jouw ideale huis eruit?
Wit. Ik vind witte huizen zóóóó mooi..!!
Qua inrichting: Grijze tegels, met witte gordijnen en witte/groene/grijze spullen
Fantasie: Ik ben een supergoede freestyle-electrische-gitariste die met alle geweldige rock/metal bands mag spelen. En ik draag een masker waardoor niemand mijn identiteit weet waardoor ik nooit word lastiggevallen door paparazzi en fans. En ik heb heel veel fans. Ondertussen heb ik heel veel geld en leid ik een normaal leven op school.
Werkelijkheid: Ik heb een goede baan, met veel vrije tijd. Ik heb 4 mooie gezonde kinderen, en een leuke echtgenoot. En ik reis veel. Yeah.
Moet nog komen
Hawaii-Omdat ik Hawaii echt perfect vind
Tokyo-Die lichten.. OMG! En de mode.
Frankrijk (Parijs)-Het is dichtbij, en ik wil weleens weten waar iedereen die fuzz over maakt
Italië(Milaan)-Zelfde reden als bij parijs
Amerika-Als je de mensen en de politiek wegdenkt, is Amerika geweldig. Die landschap dan.
....

Hahah sorrie, ik heb geen zin meer. Dit vragenlijstje is echt vermoeiend.
Ik ga wel een keer verder crying.gif [Gewijzigd op 09 december 2010 19:32:40]
Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 09 december 2010 23:21:45

DeLieverdjes zei:
Deli_Dolu Hayat zei:

Ik ben je zeer dankbaar voor je eerlijkheid! Zoals ik merk heb je alles aardig onder controle, maar mist die ene click volgens mij! Wie ben jij? en ben je echt 53 jr.? Zo te merken ben je iemand met veel passie en die nogal veel gezien en beleefd heeft in haar leven.
WonderWo.. (28)
Moderator
WonderWomans avatar
Geplaatst op: 10 december 2010 00:02:34

Kan 1 ding van mijn lijstje schrappen...

Ben pasgeleden naar Rome geweest angel.gif

*voelt zich trots*

tongue.gif
Addicted.. (30)
Moderator
Addicted-to-basss avatar
Geplaatst op: 10 december 2010 15:56:50

leuk huisje ergens in indonesië, alles gelijkvloers, met een mooi uitzicht.. ga toch ooit verkassen uit dit land

een nieuw leven ergens anders, weg van al het gedoe hier, lekker samen zijn met mn vriendin, trouwen, en misschien 1 of 2 kinderen happy.gif

fietsvakantie door half nederland, misschien niet spectaculair voor anderen, maar voor ons een hele prestatie, hele 2 ( normale herenfietsen ) helemaal volgepakt, en gaan tongue.gif. Veel leuke en mooie dingen gezien en meegemaakt onderweg happy.gif.

indonesië, china, japen. Ben gek op aziatische landen en die 3 staan hoog op mijn lijstje, de cultuur, de mensen.. inlove.gif

goede: geduldig, altijd wel positief, bescheiden
slechte: soms te verlegen, chaotisch, vertrouwd mensen soms te snel.

Hopelijk misschien iets in de media, bij radio of tv..

Ben aardig tevreden met mezelf, ben langzamerhand mn leven aan het beteren, gaat prima happy.gif

heb al een vriendin die alles heeft wat ik zocht, lief karakter, ook bescheiden, erg zorgzaam, leuke humor, vriendelijk, goede band met dr ouders en familie, is totaal geen feestbeest / uitgaanstype.

had vroeger vele zwaktes nu nog steeds 1, en dat zijn zogenaamde " puppyeyes ", het heel zielig kijken, met name aziatische meisjes / vrouwen zijn er verdomd goed in. Zat jaren terug in een bioscoop samen met 2 goede vrienden, 1 ervan was een chinese vriendin van ons, die zat naast me en die heeft mij alleen maar om de zoveel tijd met die " puppy eyes " mij aan zitten te kijken, heb de halve film gemist shocked.gif.

Ik sta niet al te serieus in het leven, je moet ook lol maken en genieten. Mijn opa zei altijd " geniet van het leven want het duurt maar even ", dus probeer er volop van te genieten. heb in het verleden vele jaren " verprutst ", ga ik nu proberen in te halen happy.gif
Deli_Dol.. (105)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 18 februari 2011 16:48:01

Addicted-to-bass zei:
leuk huisje ergens in indonesië, alles gelijkvloers, met een mooi uitzicht.. ga toch ooit verkassen uit dit land

een nieuw leven ergens anders, weg van al het gedoe hier, lekker samen zijn met mn vriendin, trouwen, en misschien 1 of 2 kinderen happy.gif

fietsvakantie door half nederland, misschien niet spectaculair voor anderen, maar voor ons een hele prestatie, hele 2 ( normale herenfietsen ) helemaal volgepakt, en gaan tongue.gif. Veel leuke en mooie dingen gezien en meegemaakt onderweg happy.gif.

indonesië, china, japen. Ben gek op aziatische landen en die 3 staan hoog op mijn lijstje, de cultuur, de mensen.. inlove.gif

goede: geduldig, altijd wel positief, bescheiden
slechte: soms te verlegen, chaotisch, vertrouwd mensen soms te snel.

Hopelijk misschien iets in de media, bij radio of tv..

Ben aardig tevreden met mezelf, ben langzamerhand mn leven aan het beteren, gaat prima happy.gif

heb al een vriendin die alles heeft wat ik zocht, lief karakter, ook bescheiden, erg zorgzaam, leuke humor, vriendelijk, goede band met dr ouders en familie, is totaal geen feestbeest / uitgaanstype.

had vroeger vele zwaktes nu nog steeds 1, en dat zijn zogenaamde " puppyeyes ", het heel zielig kijken, met name aziatische meisjes / vrouwen zijn er verdomd goed in. Zat jaren terug in een bioscoop samen met 2 goede vrienden, 1 ervan was een chinese vriendin van ons, die zat naast me en die heeft mij alleen maar om de zoveel tijd met die " puppy eyes " mij aan zitten te kijken, heb de halve film gemist shocked.gif.

Ik sta niet al te serieus in het leven, je moet ook lol maken en genieten. Mijn opa zei altijd " geniet van het leven want het duurt maar even ", dus probeer er volop van te genieten. heb in het verleden vele jaren " verprutst ", ga ik nu proberen in te halen happy.gif

Thanks! For sharing with me and the people.
It seems like you know what you want in life and what your mistakes where in the past. I am glad you know them and not to make again in the future.
I hope your dreams will come true and live happy with your own fam.

Thanks my friend.
Yugobell.. (19)
Gebruiker
Yugobella_s avatar
Geplaatst op: 10 juni 2011 21:17:13

heel luxe,met een zwembad erin mooie grote leren bankstel,de kleuren goud wit en cremebruin erin!! !
lieve man,gezonde kinderen,goede baan,en zelfstandig!
kroatie
turkije, omdat ik er later wel zou willen wonen ( ben zelf een yugoslaaf)
3 min- wraakzuchtttt,soms egoist,snel discussie aangaan.
3 goede- hart van goud,gezellig,gevoelig
6) Welke carriere heb je op het hoog? fysiotherapheut
7) In hoeverre ben je tevreden met jezelf?- Indien je het wil delen, noem dan waar je minder tevreden over bent? ik ben tevreden met mijzelf,zolang ik maar lach en gezond ben!
ideale man- kort haar of opscheertje,lang,gespierd,volle lippen,sexy blik,
style- geen homo stijl!,dat hij zich zelf durft te zijn naast mij,en zich als een echte man gedraagt en kleed. heb niks met jongens die hun wenkbrauwen epileren etc! ( verder moet hij mij respecteren en als een prinsesje behandelen,een lief karakter hebben en stoer zijn! ) mij aan kunnen dus.
9) Iedereen heeft een zwakte, wat is J. Zwakte? ik heb een zwakte voor mannenparfum!?
-bloed se rieus.
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op