Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 januari 2012 11:50:57
-viXie- zei:Kirameki zei:-viXie- zei:De gang van zaken rond het nieuwsgedeelte van CN 
Ik weet de gang van zaken niet ....
Blijkbaar moeten nieuwsberichten ineens 'herschreven' worden ivm auteursrechten dus copypasten mag niet meer ook al staat de bron er gewoon bij 
Vervelend voor het beheer natuurlijk die dat moet gaan doen maar herschrijf dan ook berichten die anderen inbrengen en niet alleen je eigen stukjes 
Of herschrijf berichten voordat je ze instuurt 
maar ik volg tegenwoordig toch AnonNews en andere buitenlandse media.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 januari 2012 11:54:29
Als ik daar de tijd voor had dan deed ik het graag maar je hoeft toch niet een heel bericht over te nemen? je kunt ook alleen de headlines herschrijven en de rest linken naar de bron, toch?
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 januari 2012 11:58:01
Ligt eraan hoe moeilijk ze doen, op BWM is om die reden het nieuws er niet meer.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 januari 2012 12:00:00
Pff ik vind het maar raar, je vermeldt de bron er toch bij? ik zou het zien als gratis reclame ipv stelen
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 januari 2012 12:05:57
Ja maar we weten al (altans als je je dagelijks bezighoud met online nieuws en hun redactiemedewerkers) dat hun alles zijn behalve slim.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 21 januari 2012 12:09:43
Tja dat blijkt wel weer, jammer want het was een van de weinige CN onderdelen waar af en toe nog een beetje actie was
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 februari 2012 13:49:12
Spinnen die met dit weer nog leven. Vries toch ff kapot krengen.
|
Jabadaba.. (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 maart 2012 22:00:21
Daar komt het dan:
Word je 7u in de ochtend wakker omdat je moet werken! irritatie één, ga je heel snel de deur uit omdat je moet werken en de trein niet mag missen. Eenmaal aangekomen op het station zie je dat de trein vertraging heeft. irritatie twee.. Je steekt een sigaretje op in het hoop dat het niet zo lang zal duren, en bingoooo wordt er opeens omgeroepen dat er een seinstoring is en dat alles plat ligt ..
KUTNS %$$#%$#%$ !
Opgelucht..
|
 connie30 (30)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 maart 2012 23:09:18
klonen
|
 latahzan (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 maart 2012 23:20:54
[quote=latahzan]komtie hoor
ik was klaar met werken stap mijn auto in wil wegrijden onderweg naar huis heb je een weg waar je 50 moet rijden nou het was heel rustig en er was bijna geen ander wegverkeer dus ik rij lekker 60 opeens nader ik een stoplicht (die op groen staat) zie ik een auto voor mij schieten ondertussen merk ik dat er een politieagent mij zit te volgen op gegeven moment zie ik in mijn binnenspeigel POLITIE STOP ^#&(^&(^#
Meneer u krijgt een bekeuring voor te hard rijden WTF *#(#^#^ zag je net die andere auto niet hij of zij reed gewoon door rood
agent : meneer daar ga ik niet op in u heeft te hard gereden....
aaarrrggghh
krijg ik een bekeuring en die andere die rood reed niet [Gewijzigd op 27 maart 2012 23:28:31]
|
 connie30 (30)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 maart 2012 23:25:28
latahzan zei:komtie hoor
ik was klaar met werken stap mijn auto in wil wegrijden onderweg naar huis heb je een weg waar je 50 moet rijden nou het heel rustig ik rij lekker 60 in zijn 4 opeens nader ik een stoplicht (die op groen staat) zie ik een auto voor mij schieten ondertussen merk ik dat er een politieagent mij zit te volgen op gegeven moment zie ik in mijn binnenspeigel POLITIE STOP ^#&(^&(^#
Meneer u krijgt een bekeuring voor te hard rijden WTF *#(#^#^ zag je net die andere auto niet hij of zij reed gewoon door rood meneer daar ga ik op niet in u heeft te snel gereden....
aaarrrggghh
krijg ik een bekeuring en die andere die rood reed niet 
Die klote woute moet zich is bezig houwen met pedofielen en kinderverkrachters die laten ze hun gang gaan  
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 28 maart 2012 00:17:08
connie30 zei:latahzan zei:komtie hoor
ik was klaar met werken stap mijn auto in wil wegrijden onderweg naar huis heb je een weg waar je 50 moet rijden nou het heel rustig ik rij lekker 60 in zijn 4 opeens nader ik een stoplicht (die op groen staat) zie ik een auto voor mij schieten ondertussen merk ik dat er een politieagent mij zit te volgen op gegeven moment zie ik in mijn binnenspeigel POLITIE STOP ^#&(^&(^#
Meneer u krijgt een bekeuring voor te hard rijden WTF *#(#^#^ zag je net die andere auto niet hij of zij reed gewoon door rood meneer daar ga ik op niet in u heeft te snel gereden....
aaarrrggghh
Die klote woute moet zich is bezig houwen met pedofielen en kinderverkrachters die laten ze hun gang gaan    
Die wouten vangen zat pedo's en verkrachters, het is ons rechtssysteem die zo krom is. Als je je gaspedaal niet in bedwang kan houden, dan weer gewoon terug richting de rijschool. Want daar irriteer ik me nou weer aan, aan die figuren die nog harder willen rijden dan toegestaan, verkeersregels zijn er niet voor niks.
|
 Jamiroqu.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 maart 2012 12:34:53
Het gaat er niet om of ze genoeg/voldoende pedo's pakken... het gaat erom dat ze meer mankracht moeten inzetten om die zieke gasten te pakken... Daar gaat het om. De staatskas spekken is wel leuk en aardig, maar daar zijn die joden ( wouten/agenten ) niet voor.... Het rechtssysteem werkt wel goed, want de gevangenissen zitten overvol met pedo's, kut-mocro’s, criminele Oost-Europeanen etc. etc. Addicted-to-bass zei:connie30 zei:latahzan zei:komtie hoor
aaarrrggghh
Die wouten vangen zat pedo's en verkrachters, het is ons rechtssysteem die zo krom is. Als je je gaspedaal niet in bedwang kan houden, dan weer gewoon terug richting de rijschool. Want daar irriteer ik me nou weer aan, aan die figuren die nog harder willen rijden dan toegestaan, verkeersregels zijn er niet voor niks.
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 28 maart 2012 15:29:02
Jamiroquai zei:Het gaat er niet om of ze genoeg/voldoende pedo's pakken... het gaat erom dat ze meer mankracht moeten inzetten om die zieke gasten te pakken... Daar gaat het om. De staatskas spekken is wel leuk en aardig, maar daar zijn die joden ( wouten/agenten ) niet voor.... Het rechtssysteem werkt wel goed, want de gevangenissen zitten overvol met pedo's, kut-mocro’s, criminele Oost-Europeanen etc. etc.
Er is mankracht zat, echter pedo's gaan op zo'n sneaky manier te werk dat het verdomd lastig is om ze op te sporen, een tijdje terug was bij undercover in nederland zo'n netwerk ontdekt buiten het reguliere internet om, waar maar weinig van wisten dat het bestond. Ze moeten het anders aanpakken.
Het rechtssysteem is hier bijzonder krom, mensen die zware delicten hebben begaan komen er vaak met een lachertje vanaf.
ps: Joden zijn een bevolkingsgroep, niet een woord voor mensen die arbeid verrichten.
|
 Hope-Fai.. (84)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 maart 2012 16:19:03
Vervelende patiënten..
|
 Jamiroqu.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 maart 2012 19:21:37
aan mijn buren....
|
Jabadaba.. (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 maart 2012 21:02:05
Aan iemand die zichzelf vandaag zonodig voor de trein moest gooien. Was er gvd weer een vertraging omdat alles vast zat. Als je zo graag zelfmoord wilt plegen schiet dan een kogel door je kop ofzo:/ heeft niemand ook last van je.
|
 Jamiroqu.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 28 maart 2012 22:49:31
 Jabadabadoo zei:Aan iemand die zichzelf vandaag zonodig voor de trein moest gooien. Was er gvd weer een vertraging omdat alles vast zat. Als je zo graag zelfmoord wilt plegen schiet dan een kogel door je kop ofzo:/ heeft niemand ook last van je.
|
 Hope-Fai.. (84)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 maart 2012 23:19:52
Zo grappig allemaal 
Aan dat ik geen slaap heb en dat ik om 6.30 uur op moet -_-'
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 28 maart 2012 23:26:05