Nineveh (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 juli 2008 18:26:57
^Ik hoop t voor je
God knows best
|
-MIMI (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 11 juli 2008 09:34:47
Als hij van je zou houde zou hij niet 'gelukkig' met een ander meisje kunne worden.
dus mischien is het wel beter zo..
|
Verwijde.. (2012)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 11 juli 2008 09:40:08
......................
|
antisoci.. (25)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 juli 2008 21:12:01
Niet jouw column, niet jouw foto.. fake-ass
op: 20-7-2008 om 19:15:48
|
  -Supercu.. (3)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 juli 2008 20:51:39
Quote:
E_- schreef op 25 Juni 2008 18:00:36 :
Je m0est het niet opgeven gew00n er v00r vechten ook al zeggen je ouders bla bla bla op het eind moeten ze het t0ch acepteren of willen ze liever dat je dochter van huis weg gaat dan zeggen de ouders wel van had k haar maar gelaten met die boy ditdat.. mrja.. het is al een jaartje verder..
leven gaat d00r.
op: 25-6-2008 om 18:1:2
|
 AtamIzin.. (4)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 juli 2008 06:35:52
Als deze jongen echt van je hield, had hij alles gedaan om jou als zijn echtgenote te krijgen, hij zou gewachten hebben op je studie en leeftijd, hij zou je hand gevragen hebben. Maar nee hoor, hij is nu gelukkig met een hollander..
Hieruit blijkt dat je ouders gelijk hadden, sorry.
|
  -TheHagu.. (80)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 juli 2008 15:01:39
tja dont know
|
 KONG (98)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 juli 2008 15:16:15
ik activeer nu mijn uitlaatgas.
|
  Celebrit.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 augustus 2008 15:34:03
Mijn laatste relatie break-up lijkt erg veel op deze, maar toen was ik door mijn ouders gepakt. We hadden nog contact, maar het verliep tussen ons niet meer. Onze ruzie ging steeds uit wat we voor elkaar overhadden om alle klappen van onze ouders te krijgen (redenen+).
|
 Turkish_.. (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 augustus 2008 17:02:26
Merendeels komt het ook omdat zij het zo hebben meegkregen en zo willen zij jou ook opvoeden ze weten 1maal niet anders. ze zijn ook bang dat mensen gaan paten kijk haar of zijn dochter jah mensen zijn 1maal slangen ze maken anderen zwart om zichzelf niet bloot te geven.
aan de ene kant hebben je ouders ook gelijk ze willen dat je sterk staat in je schoenen en je studie afrond want wat ik eruit heb begrepen je was pas 18...
Het kan nog goed komen als hij ook nog van je houdt want hij heeft nog g1 gezin...
Wie weet wordt het beter dan ooit als jullie weer samen zijn wie weet ben je nu sterker met je gevoelens ..
Fouten zijn er om van te leren en het is nooit te laat om aan iets moois te beginnen...
|
  interess.. (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 augustus 2008 22:34:32
Quote:
Turkish_Pearl schreef op 07 Augustus 2008 17:02:26 :
Merendeels komt het ook omdat zij het zo hebben meegkregen en zo willen zij jou ook opvoeden ze weten 1maal niet anders. ze zijn ook bang dat mensen gaan paten kijk haar of zijn dochter jah mensen zijn 1maal slangen ze maken anderen zwart om zichzelf niet bloot te geven.
aan de ene kant hebben je ouders ook gelijk ze willen dat je sterk staat in je schoenen en je studie afrond want wat ik eruit heb begrepen je was pas 18...
Het kan nog goed komen als hij ook nog van je houdt want hij heeft nog g1 gezin...
Wie weet wordt het beter dan ooit als jullie weer samen zijn wie weet ben je nu sterker met je gevoelens ..
Fouten zijn er om van te leren en het is nooit te laat om aan iets moois te beginnen...
dit is waar
|
Verwijde.. (2012)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 augustus 2008 22:38:33
nee wrm ?
als ik zeg dat het mag dan is er geen probleem
|
  interess.. (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 14 augustus 2008 13:03:21
Quote:
-sungerbob- schreef op 13 Augustus 2008 22:38:33 :
nee wrm ?
als ik zeg dat het mag dan is er geen probleem
echt jij weer he
|
benjijge.. (93)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 augustus 2008 21:03:49
mijn zus had dit probleem ook maar dan iets anders ze kwamen mijn zus haar hand vragen toen ze 16 was en me moeder schrok dus zij ze dat het uit moest enzo enzo, en nu is het echt een probleem met haar ze is egt naar de klote ik was toen ook nog heel erg klein en stond aan mijn moeders kant, maar nu begrijp ik het heel erg goed, me moeder zat dus heel erg fout!
het is egt kut ja, en mij heeft het ook heel erg veel beinvloed want ik durf nu ook geen vriendje dit dat dat is voor mij gevoel heel erg enz..
vindt het egt kut maarja kan me zelf niet verandere
|
 reggaeto.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 augustus 2008 21:10:07
Quote:
Hewler- schreef op 25 Juni 2008 16:33:46 :
Deze column heb ik ook op die andere site gezien en zal me comment van daar kopiƫren
Liefde is taboe in onze cultuur, dat klopt alhoewel dat steeds minder word. En dat onze ouders zo reageren is inderdaad uit bescherming en uit goede wil. Ook al zijn wij het vaak niet mee eens dat ze het altijd goed bedoelen, maar dat komt omdat wij het anders bekijken dan zij.
In ons cultuur is `namus` dus de trots van een meisje de trots/eer die haar vader moeder en broers hebben met haar heel erg belangrijk. Sommige vinden dat zelfs belangrijker dan jou leven. Heb je geen trots/eer meer dan kan je beter niet leven als meisje binnen ons cultuur(volgens de meesten). Het is heel erg maar zo word het wel onder woorden gebracht. En zoals je zegt .. in je verhaal `ik legde mijn hoofd op zijn borst pakte zijn hand en hij kuste jou hand kuste je haar`DAT IS VERBODEN en deze dingen maken de liefde verboden;.. dat zijn dingen die eigenlijk pas mogen gebeuren als je getrouwd ben met die persoon. en ouders zijn bang dat hun dochter in de praatjes van een jongen trapt en steeds meer toe zal laten en dat mensen je samen met die persoon zien en dat er fout over je gepraat word.. en als deze praatjes je ouders bereiken lopen zij met gebogen hoofd over straat.. dat wil zeggen dat jij dan hun trots/eer hebt afgenomen.... want ze zeggen niet Inso is gezien met een jongens maar ze zeggen de dochter van .... of de zusje van .... en niet alles wat mensen zeggen hoeft waar te zijn ze houden van overdrijven.. maar ouders voorkomen liever alles.. hoeveel zij ook jou vertrouwen wat de omgeving zegt is heel belangrijk voor hun.... Ouders hebben een relatie hebben niet meegmaakt mijn moeder zag mijn vader op de dag dat hij haar hand kwam vragen en de tweede keer was op de verloving en derde keer trouwdag...dus het is begrijpelijk dat ze het niet accepteren...
Liefde is niet verboden als je ermee weet om te gaan binnen de waarden en normen waarin je leeft.
en als je echt van hem hield en je ouders waren achter gekomen had hem dan jou hand laten vragen als je zo seriues was en zoveel van elkaar hield en ja als je niet zeker bent van elkaar en het niet waard vind om verder voor te vechten dan zou je pas een punt achter moeten zetten...
Ik zeg niet dat ik het met ouders eens ben maar ik denk dat het een beetje zo in elkaar zit en hun denkwijze zo is... en pas als je hun kan begrijpen kan je begrip tonen en weten hoe je ermee om moet gaan... neem je ouders niet zo kwalijk... kijk wat jij hebt gedaan en kijk dan hoe zij op jou reageren... en wees blij je ouders willen dat studie voor gaat dat is echt voor jou best wil zodat jij op je eigen benen kan staan en niet afhankelijk word van anderen....
wees tevreden ... het had veel erger kunnen aflopen met jou ...
juist mooi gezegt.
|
 Deli_Dol.. (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 oktober 2008 14:20:03
Turkish_Pearl zei:Merendeels komt het ook omdat zij het zo hebben meegkregen en zo willen zij jou ook opvoeden ze weten 1maal niet anders. ze zijn ook bang dat mensen gaan paten kijk haar of zijn dochter jah mensen zijn 1maal slangen ze maken anderen zwart om zichzelf niet bloot te geven.
|
  -lNYOURD.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 oktober 2008 15:14:42
Hewler- zei:Quote:
Highcolic schreef op 04 Juli 2008 13:50:11 :
Er zijn genoeg mensen die met een ander gaan om de vorige te kunnen vergeten ? Misschien is dat ook zijn bedoeling?
Dat is echt onzin, iemand anders gebruiken om een ander te vergeten. Maar dat zal niemand van ons weten omdat we hem niet kennen  ...
Zeker onzin dat je nieuwe vriend/vriendin neemt om een ander te vergete
|
Sunny_ (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 12 november 2008 18:29:46
Ik heb ook zoiets meegmaakt..
het is egt moeilijk..en meisjj k weet heeel goed hoe het is om iemand te verlaten terwijl j dat nii wilt..
bij mij kwam me broer er8er.. me broer doet nixx..
alleen hij weet hoe hij me kon pakken dat k d8 shitt man..
me ex accepteerde ook nii dat me broer zo deed tegenover mij.. en k moest weer proberen dat k me broer nix laat merken en me ex nix laat merken..
en dan raad j het al.. geen vertrouwen ni van me broer en ni van me ex..
hij heeft et uitgmaakt..maar kon al na paar dagen nii zonder mij.. we hielden egt van elkaar.. 1 persoon zat ons in de wegg en dat is me broer..
nu is het sinds afglopen maandag een jaar dat het uit is..
en elke dag word me liefde meer.. maar hoe moet j dat nou uitleggen aan iemand die nu een vriendin heeft uit dezelfde afkomst als hem.. en die nii eens meer naar me wil luisteren terwijl hij wist dat het mijn sguld nii is..
mijn gvoel zegt dat het hem tegenhoud doordat hij nu een vriendin heeft die zelfde afkomst heeft.. maar tog diep in zijn hart me graag wil spreken...
wat vinden julli??
|
  Studi0_9 (7)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 november 2008 14:34:48
^ Was zijn afkomst de reden dat je broer het afkeurde ?
|
Sunny_ (6)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 november 2008 20:09:07
Studi0_9 zei:^ Was zijn afkomst de reden dat je broer het afkeurde ?
nee hij wiist nii eens welk afk0mst... j weet br0erss en zussen.. haha altijd z0 zelfde spro0kjj n0u meer n8merriie dan spro0kjj..
|