Koekepee.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 21:29:08
Uit verveling kom ik weer eens hier terecht. Ik ben 33 jaar oud en ik ben jurist. Ik moet nog wel een jaartje een dagje in de week naar de opleiding maar goed. Ik houd van zwemmen en auto's. Verder kan je me vragen als je iets wilt weten....
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 21:32:37
Hoi,
alles goed?
Mvg
BM.
|
 Koekepee.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 21:40:38
Ja lekker zijn gangetje en daar?
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 december 2010 21:42:17
Zwem je ook in de Noordzee?
Zoja:
Witte haai gezien in Noordzee
Een opmerkelijke waarneming in de Noordzee: bij een booreiland ter hoogte van Aberdeen is een witte haai gesignaleerd.En dat is uitzonderlijk, want het is de eerste officiële waarneming van een witte haai in de Noordzee. Witte haaien komen normaal gesproken in gematigd warme zeeën voor, warmer in ieder geval dan de Noordzee. Dat het beest rond een booreiland gesignaleerd is, lijkt plausibel. Daar is de temperatuur van het water hoger dan elders in zee omdat er bij het boren van olie veel warmte vrijkomt.Een onbemande onderzeeër, die de pijlers van het booreiland regelmatig controleert, heeft op 100 meter diepte foto's kunnen nemen van de 6 meter lange haai.
Wist je dit
|
 silla-89 (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 21:42:19
hahaha hallowww boppers
|
 Koekepee.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 21:54:16
Byte. zei:Zwem je ook in de Noordzee?
Zoja:
Witte haai gezien in Noordzee
Een opmerkelijke waarneming in de Noordzee: bij een booreiland ter hoogte van Aberdeen is een witte haai gesignaleerd.En dat is uitzonderlijk, want het is de eerste officiële waarneming van een witte haai in de Noordzee. Witte haaien komen normaal gesproken in gematigd warme zeeën voor, warmer in ieder geval dan de Noordzee. Dat het beest rond een booreiland gesignaleerd is, lijkt plausibel. Daar is de temperatuur van het water hoger dan elders in zee omdat er bij het boren van olie veel warmte vrijkomt.Een onbemande onderzeeër, die de pijlers van het booreiland regelmatig controleert, heeft op 100 meter diepte foto's kunnen nemen van de 6 meter lange haai.
Wist je dit 
Nee bedankt voor het attenderen want soms heb ik de neiging ome en duik te nemen in Scheveningen. Die haai zwemt vast snel van noord naar oost :-)
|
 Koekepee.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 21:54:59
silla-89 zei:hahaha hallowww boppers 
Jah ik kan moielijk zeggen weledelgeachte dames en heren whahahah
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:01:45
Koekepeertje zei:
Nee bedankt voor het attenderen want soms heb ik de neiging ome en duik te nemen in Scheveningen. Die haai zwemt vast snel van noord naar oost :-)
Niet alleen deze haai, er zijn nog talloze andere haaien, o.a. de reuzenhaai .
En deze witte haai is vast niet alleen deze is gesignaliseerd in de koude gedeelte, dus ga maar na wie er allemaal in het warmere gedeelte zwemmen !!
Sorry ' mijn allergrootste angst is haaien en toen ik dat van zwemmen las kon ik het niet laten. Maargoed denk maar niet dat ze je niet bij Scheveningen kunnen grijpen
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:03:34
Koekepeertje zei:Ja lekker zijn gangetje en daar? ja hoor prima.. alleen beetje verveling, maar is normaal bij mij
|
 Koekepee.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:04:37
Byte. zei:Koekepeertje zei:
Niet alleen deze haai, er zijn nog talloze andere haaien, o.a. de reuzenhaai  .
En deze witte haai is vast niet alleen  deze is gesignaliseerd in de koude gedeelte, dus ga maar na wie er allemaal in het warmere gedeelte zwemmen  !!
Sorry '  mijn allergrootste angst is haaien  en toen ik dat van zwemmen las kon ik het niet laten. Maargoed denk maar niet dat ze je niet bij Scheveningen kunnen grijpen 
Als ik wordt gegrepen haal ik vast de voorpagina. Dan zal ik kort door jou herdacht worden. Blijf lezen zou ik zeggen :-)
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:06:51
Ja maak er maar grappen over 

|
 WonderWo.. (28)
Moderator
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:12:36
Welkom 
En dank je ^^
Nu wil ik nooit meer in de zee zwemmen
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:15:38
Hahahah
Ja is beter want ze zijn echt overal hoor, zelfs in Turkije-Marmaris enzo al zegt de bevolking van niet.
|
 Koekepee.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:16:42
WonderWoman zei:Welkom 
En dank je ^^
Nu wil ik nooit meer in de zee zwemmen 
Ik dank jullie ook hartelijk voor de warme ontvangst.
|
 Koekepee.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:19:24
De neus is erg belangrijk bij haaien, hun reukvermogen is uitzonderlijk. Sommige soorten zijn in staat om een miljoenste deel van een druppel bloed in zeewater te ruiken. De neus is daarom ook erg gevoelig, een haai kan in trans raken als hij op de neus wordt aangeraakt.
Gewoon een corrigrende tikkie op zijn neussie en hij is weg dus!
|
 WonderWo.. (28)
Moderator
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:20:49
Koekepeertje zei:De neus is erg belangrijk bij haaien, hun reukvermogen is uitzonderlijk. Sommige soorten zijn in staat om een miljoenste deel van een druppel bloed in zeewater te ruiken. De neus is daarom ook erg gevoelig, een haai kan in trans raken als hij op de neus wordt aangeraakt.
Ja en dan komt ie terug met zijn matties en dan ben je alsnog de lul.....
No thanx... Ik blijf wel tot de knieën int water, iig dat ik mijn voetjes nog kan zien..
Anders ist hap hap weg voetjes
|
 Koekepee.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:23:48
WonderWoman zei:Koekepeertje zei:De neus is erg belangrijk bij haaien, hun reukvermogen is uitzonderlijk. Sommige soorten zijn in staat om een miljoenste deel van een druppel bloed in zeewater te ruiken. De neus is daarom ook erg gevoelig, een haai kan in trans raken als hij op de neus wordt aangeraakt.
Ja en dan komt ie terug met zijn matties en dan ben je alsnog de lul.....
No thanx... Ik blijf wel tot de knieën int water, iig dat ik mijn voetjes nog kan zien..
Anders ist hap hap weg voetjes 
Dan toch maar beter een lange hoek stoot zodat ie never nooit meer terug durft te komen.
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:27:16
Denk je echt dat je nog de tijd hebt om die haai eens even lekker op zijn neus te slaan ??
Je vergeet dat behalve zijn reukvermogen, de haai ook nog eens heel snel is. Hij hapt je in een halve seconde!
|
 Koekepee.. (34)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2010 22:31:01
Byte. zei:Denk je echt dat je nog de tijd hebt om die haai eens even lekker op zijn neus te slaan  ??
Je vergeet dat behalve zijn reukvermogen, de haai ook nog eens heel snel is. Hij hapt je in een halve seconde!
Dan kan ik niet eens mijn kelimeyi sahadet getirmek var :-o
|
  Opstand. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 06 december 2010 00:17:02
Weet je zeker dat je 'jurist' bent?
|