Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 december 2010 19:46:01
Hierbij heropen ik het girls only topic.
Vroeger hadden we zo'n topic en we praatten over alle issues die je kunt hebben als lady zijnde, ook plaatsten gewoon tips die we kenden.
Ik was gek op dat topic : ( want er stonden echt hele goede tips in!
Uhum..
Duss.. wie van jullie kent een goed dieet?
Die crash dieet hou ik gewoon niet vol.
En veel water drinken helpt niet bij mij .
En mijn huid begint vlekkerig te worden wie weet een merk dat een lijn heeft voor je gezicht dat echt helpt? Scrubben enzo doe ik wel.
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 december 2010 20:40:37
Byte. zei:
En mijn huid begint vlekkerig te worden  wie weet een merk dat een lijn heeft voor je gezicht dat echt helpt? Scrubben enzo doe ik wel.
Vichy
Verkrijgbaar bij de apotheek.
|
 believe- (23)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 december 2010 21:24:06
Bij mij werkte vichy echt niet..
veel geld aan uitgegeven en me huid droogde echt super erg uit..
misschien helpt het bij jouw wel.. x
|
  Eylem. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 december 2010 22:00:56
believe- zei:Bij mij werkte vichy echt niet..
veel geld aan uitgegeven en me huid droogde echt super erg uit..
misschien helpt het bij jouw wel.. x
Same here..
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 09 december 2010 22:28:19
Wat betreft je huid: veel huidproducten uitproberen. Je kunt proefmonsters van bijna elk huidproduct krijgen, kijk dus op sites of ze verkrijgbaar zijn.
Het verzorgen van je huid verschilt állemaal per persoon. De een kan tegen bepaald een product en de ander weer niet.
Vraag advies bij een zaak (bijv de etos?). Zij kijken naar je huidtype en adviseren je huidproducten, afgestemd op je huid. [Gewijzigd op 09 december 2010 22:31:34]
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 10 december 2010 00:33:58
Ik denk dan dat ik het in zo'n winkel na ga vragen, maar die lui vertrouw ik ook niet echt meer ze geven mij altijd te donkere foundation, en mijn huid is spierwit.
Heb ik altijd bruine of gele huid en witte nek
|
  Eylem. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 december 2010 09:15:05
Zuzu, dat garnier spul wat ik gebruik helpt goed, vind ik..
Maar ik gebruik de hele lijn.. dus lotion, creme, scrub..etc
Je weet zelf toch dat ik eerst heel veel puistjes kreeg, rode vlekjes en littekens van puistjes.. Nou, sinds ik dat spul gebruik heb ik bijna geen puistjes meer (rond mn periode af en toe een keer) vlekjes zijn ook weg en mn huis is zuiverder.. Maar je moet het wel dagelijks blijven gebruiken en niet gelijk na 2 weken opgeven
Istersen, ik kijk voor je hoe het precies heet
|
  Opstand. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 december 2010 11:25:11
Foundation van Chanel is SU-PER!
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 december 2010 12:12:22
Ik gebruikte zelf altijd nachtcreme van diadermine, omdat ik een droge huid heb.
Als ik een paar dagen dat spul niet gebruikte kreeg ik gelijk schilfertjes op mijn gezicht.
Ik weet niet meer waarom, maar ik besloot om de allergoedkoopste dagcreme van de jumbo (supermarkt) te kopen.
Had er niet zoveel vertrouwen ik, maar hij was maar 1,50 ofzo.
En dat spul werkt gewoon... je hebt er heel weinig van nodig dus je doet er lang mee en je kan het als een basis/primer onder je foundation gebruiken.
Ik gebruik foundation van max factor, weightless (oid) en daar schijnen ook wat vitamine voor je huid in te zitten.
Het dekt heel goed, maar maar je ziet niet dat je iets op hebt... dus geen bruine randen.
Daarover doe ik vaak een goedkoop poedertje van de hema wat mijn gezicht 1 tintje donkerder maakt... want ik zie er in de winter echt lijkbleek uit.
Daarmee 'set' je je foundation ook gelijk waardoor het de hele dag blijft zitten.
Je ziet (als je het goed doet) niet dat je make-up op hebt.
Ik doe dit allemaal alleen in de winter trouwens, in de zomer word ik vrij snel bruin en dan draag ik alleen nog maar mascara.
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 10 december 2010 13:27:15
^ Ik heb juist een vette huid .. niet heel vettig, maar het glanst wel zegmaar.
Vooral met foundation (ja zelfs met matte foundation ), daarom pleur ik er altijd poeder bovenop ..
In de zomer word ik altijd rood nooit bruin.
Ik verbrand wel altijd, en dan krijg ik daarna klein beetje een kleurtje, maar die is na 2 weken alweer weg .
Hebben jullie een vaste mascara trouwens?
Ik heb zooooveel verschillende gebruikt dat ik ben vergeten welke goed waren en welke niet ..
@anoniem.. Ja geef maar die lijn
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 10 december 2010 13:28:15
Anonim. zei:Foundation van Chanel is SU-PER!
Zoveel geld heb ik niet !
|
  Eylem. (2)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 december 2010 13:39:56
Wil je garnier nog of niet?
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 10 december 2010 13:40:59
Ja !
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 december 2010 14:45:17
Ik heb allerlei soorten mascara's gebruikt, maar wel altijd carbon of extra black.
Ook heb ik niet zoveel met die rubbere borsteltjes, dus vind die volume mascara's met die grote borstels altijd het beste.
Wat ook super mooi is, is de wimperkrultang van shu uemura! Kost wel iets van 15/20 euro, maar hij is zoveel beter dan normale krultangen.
Die goedkope maken meestal een knik naar boven in je wimpers en de shu uemura maakt echt een mooie krul naar boven.
Als je dat dng gebruikt staat eigenlijk elke mascara goed.
|
  Opstand. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 december 2010 17:23:05
Byte. zei:Anonim. zei:Foundation van Chanel is SU-PER!
Zoveel geld heb ik niet  !
Kost 50 euro ofzo maar je doet er echt super lang mee.. Heb de mijne al nu ong 3/4 maanden, en dat terwijl ik elke dag foundation op doe..
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 10 december 2010 17:49:01
-Nika zei:Ik heb allerlei soorten mascara's gebruikt, maar wel altijd carbon of extra black.
Ook heb ik niet zoveel met die rubbere borsteltjes, dus vind die volume mascara's met die grote borstels altijd het beste.
Wat ook super mooi is, is de wimperkrultang van shu uemura! Kost wel iets van 15/20 euro, maar hij is zoveel beter dan normale krultangen.
Die goedkope maken meestal een knik naar boven in je wimpers en de shu uemura maakt echt een mooie krul naar boven.
Als je dat dng gebruikt staat eigenlijk elke mascara goed.
Wimperkrultang vind ik zo eng om te gebruiken, omdat je ooglid toch omhoog gaat?
Ik krijg dan het misselijkmakende idee dat mijn oogbal eruit floept " ..
Die krultangen heb ik altijd eng gevonden..
Ik ga ook die grote borstels kopen dan, ik sta soms echt 3 kwartier al die mascara's te bekijken ..
14x meer volume, 300% meer volume.. Etc word je echt psychisch van.
Sommige doen ook echt heel veel mascara op, dat ze echt superdikke wimpers krijgen, maar dan geeft het bij de ene een smokey-eyes effect en bij de ander is het gewoon één en al klonter..
Smokey eyes lukt me ook nooit trouwens [Gewijzigd op 10 december 2010 17:50:42]
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 10 december 2010 17:50:23
Anonim. zei:Kost 50 euro ofzo maar je doet er echt super lang mee.. Heb de mijne al nu ong 3/4 maanden, en dat terwijl ik elke dag foundation op doe..
Is het dan dat je er niet veel van hoeft te gebruiken?
50 euro valt wel mee ja, die foundations die ik koop zijn 35/40 dus zoveel verschil is er niet.
Ik dacht, wow chanel zal wel 80 ofzo zijn is toch zo'n grote naam, daarom.
Maar dan ga ik wel naar chanel kijken ja..
|
  Opstand. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 december 2010 17:53:50
Byte. zei:Anonim. zei:Kost 50 euro ofzo maar je doet er echt super lang mee.. Heb de mijne al nu ong 3/4 maanden, en dat terwijl ik elke dag foundation op doe..
Is het dan dat je er niet veel van hoeft te gebruiken?
50 euro valt wel mee ja, die foundations die ik koop zijn 35/40 dus zoveel verschil is er niet.
Ik dacht, wow chanel zal wel 80 ofzo zijn  is toch zo'n grote naam, daarom.
Maar dan ga ik wel naar chanel kijken ja..
Neee zo duur is het niet la .. en ik ben zelf ook spierwit, daar kijken ze welke het beste voor je is ze verschillen telkens 0.2 van elkaar dus je vindt echt wat bij jou huid past zonder die kleurverschillen ..
Ik ga zo wel even kijken wat ik heb, vlgens mij hebben wij het zelfde, kan je direct even om die vragen en die testen.. Je kan ook eerst om tester vragen bij I.C. krijg je zo een klein tube mee ..
|
 Byte. (77)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 10 december 2010 18:02:22
Anonim. zei:Neee zo duur is het niet la  .. en ik ben zelf ook spierwit, daar kijken ze welke het beste voor je is ze verschillen telkens 0.2 van elkaar dus je vindt echt wat bij jou huid past zonder die kleurverschillen  ..
Ik ga zo wel even kijken wat ik heb, vlgens mij hebben wij het zelfde, kan je direct even om die vragen en die testen.. Je kan ook eerst om tester vragen bij I.C. krijg je zo een klein tube mee  ..
Ja bij mij gingen ze ook kijken ik ben superwit, en ik wou die poeder van sensai, die is gewoon echt goed, heb je geen foundation bij nodig, maar is ook 60 euro ofzo ik weet niet meer, gaven ze me echt superdonkere kleur k heb nooit meer gehaald.. Maar is wel echte goede poeder, is gewoon als foundation, maar laat je huid ademen, ama dekt gewoon super super jammer van die kleur 
Ja zeg maar welke jij hebt volgens mij hebben we idd zelfde k vetrouw jou meer dan hun [Gewijzigd op 10 december 2010 18:03:03]
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 10 december 2010 18:26:03
Nou witter dan ik kan écht niet ik ben witter dan wit, zonder al die troep op mn gezicht.
Als ik donkere (buitenlandse) meisjes met een olijfkleurige huid zie, dan word ik zoooooooooooooooooooo jaloers
waarom ben ik niet gezegend met zo'n mooie huid damnnn itttt. Het is gewoon niet eerlijk! [Gewijzigd op 10 december 2010 18:31:10]
|