ampul_23 (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 januari 2011 01:34:04
wat vind jij van Harun Yahya...???
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 12 januari 2011 00:39:43
Als je me eerst even vertelt wie dat is?
|
 Sahte_Pr.. (22)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 januari 2011 00:42:26
-viXie- zei:Als je me eerst even vertelt wie dat is? 
^ ?? idd me 2
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 12 januari 2011 00:50:20
Sahte_Prenses zei:-viXie- zei:Als je me eerst even vertelt wie dat is? 
^  ?? idd me 2
Ik had even gegoogeld en het schijnt een schrijver te zijn
|
 ampul_23 (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 januari 2011 01:32:11
? [Gewijzigd op 13 januari 2011 01:33:28]
|
 ampul_23 (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 januari 2011 01:32:54
-viXie- zei:Sahte_Prenses zei:-viXie- zei:Als je me eerst even vertelt wie dat is? 
^  ?? idd me 2
Ik had even gegoogeld en het schijnt een schrijver te zijn 
hahahah jaa klopt je kan op zijn site ook kijken
www.harunyahya.com
|
Sherehez.. (21)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 januari 2011 23:47:30
Vroeger was ik helemaal in de ban van zijn boeken.
|
 ampul_23 (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 14 januari 2011 14:35:05
Sherehezade zei:Vroeger was ik helemaal in de ban van zijn boeken.
ok en wat vind jij van hem...??? en wrm nu niet...???
|
Sherehez.. (21)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 januari 2011 00:42:01
Van hem? Ik ken hem niet persoonlijk, maar ik vond z'n boeken wel interessant.
Maar tegenwoordig ben ik niet meer zo bezig met spiritualiteit/religie.
|
 gitaaar (1)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 16 januari 2011 15:47:38
Rare gast. Heb wel een aantal van zijn boeken gelezen, best interessant, maar hij zelf.. ik weet niet hoor.. Adnan Oktar heette hij voorheen, onderzoek dat maar eens.
|
 StaatSvi.. (81)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 januari 2011 16:31:00
vind hem ook een rare gast sommige uitspraken van hem doet ie alsof die weet wat God van plan is,,, vind zn boek over de leugens van de evolutie theorie wel een goeie jammer dat ze het in europa verbieden op scholen konden de kinderen de waarheid zien ipv leugens dat ze van dieren afstammen
|
 CarameL- (28)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 januari 2011 00:22:03
Ken alleen zijn naam..
|
 demo123 (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 24 januari 2011 13:49:39
harunyahya is iemand die al jaren lang zich heeft bekeerd tot de ware goddienst islam, hij was enkele jaren bezig met veel slechte zaken( dat zij de media dan.. ) hij zat vast in de parnasia terwijl hij onschuldig was.. hij is nu een mens die leeft op de weg van de islam.. hij heeft meer dan 200 video's en 200 boeken geproduceerd op de internet en ook in de winkels en nog gratis ook .. hij maakt goede contacten met alle goddiensten zoals christen katoliek en jodendom hij als een moslim heeft respect voor alle goddiensten..en die uitspraken wat hij maakt doet hij niet zomaar.. hij heeft veel islamitsiche boeken bestuudeerd en wat hem zo goed maakt is dat hij de evolutie theorie heeft begraafd ! de evulutie theorie was al NIETS WAARD ! hij heeft het nu god zij dank begraafd ! mensen zeggen dat hij liegt maar zelf een kleine kind zou al weten dat de evulutie theorie niet klopt en ook niets waard is.. er is gewoon een schepper in deze wereld en 80% van de mensen in deze wereld bespreken dat als de ware goddienst ISLAM ! [Gewijzigd op 24 januari 2011 13:50:53]
|
Sherehez.. (21)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 24 januari 2011 20:09:08
wtf is begraafd
|
 gitaaar (1)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 25 januari 2011 11:24:36
demo123 zei:harunyahya is iemand die al jaren lang zich heeft bekeerd tot de ware goddienst islam, hij was enkele jaren bezig met veel slechte zaken( dat zij de media dan.. ) hij zat vast in de parnasia terwijl hij onschuldig was.. hij is nu een mens die leeft op de weg van de islam.. hij heeft meer dan 200 video's en 200 boeken geproduceerd op de internet en ook in de winkels en nog gratis ook  .. hij maakt goede contacten met alle goddiensten zoals christen katoliek en jodendom hij als een moslim heeft respect voor alle goddiensten..en die uitspraken wat hij maakt doet hij niet zomaar.. hij heeft veel islamitsiche boeken bestuudeerd en wat hem zo goed maakt is dat hij de evolutie theorie heeft begraafd ! de evulutie theorie was al NIETS WAARD ! hij heeft het nu god zij dank begraafd ! mensen zeggen dat hij liegt maar zelf een kleine kind zou al weten dat de evulutie theorie niet klopt en ook niets waard is.. er is gewoon een schepper in deze wereld en 80% van de mensen in deze wereld bespreken dat als de ware goddienst ISLAM !
Gratis? Nou nee hoor, ik heb 40 euro mogen betalen voor een van zijn boeken :/. Ik moet wel zeggen dat ik normaal gesproken niet zoveel geld aan een boek zal uitgeven, maar zijn boeken vond ik wel interessant.
|
 demo123 (25)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 januari 2011 13:24:19
gitaaar zei:demo123 zei:harunyahya is iemand die al jaren lang zich heeft bekeerd tot de ware goddienst islam, hij was enkele jaren bezig met veel slechte zaken( dat zij de media dan.. ) hij zat vast in de parnasia terwijl hij onschuldig was.. hij is nu een mens die leeft op de weg van de islam.. hij heeft meer dan 200 video's en 200 boeken geproduceerd op de internet en ook in de winkels en nog gratis ook  .. hij maakt goede contacten met alle goddiensten zoals christen katoliek en jodendom hij als een moslim heeft respect voor alle goddiensten..en die uitspraken wat hij maakt doet hij niet zomaar.. hij heeft veel islamitsiche boeken bestuudeerd en wat hem zo goed maakt is dat hij de evolutie theorie heeft begraafd ! de evulutie theorie was al NIETS WAARD ! hij heeft het nu god zij dank begraafd ! mensen zeggen dat hij liegt maar zelf een kleine kind zou al weten dat de evulutie theorie niet klopt en ook niets waard is.. er is gewoon een schepper in deze wereld en 80% van de mensen in deze wereld bespreken dat als de ware goddienst ISLAM !
Gratis? Nou nee hoor, ik heb 40 euro mogen betalen voor een van zijn boeken :/. Ik moet wel zeggen dat ik normaal gesproken niet zoveel geld aan een boek zal uitgeven, maar zijn boeken vond ik wel interessant.
Ja dat kan best maar ik bedoelde als .PDF je kan zijn boeken als .PDF gratis downloaden op de site van harunyahya.
|
encapkin.. (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 februari 2011 05:30:25
voor de een is hij een van de mensen die de evolutie theorie heeft begraafd voor de ander is hij een leugenaar en psychopaat...............heb boeken van hem gelezen soms heeft hij gelijk soms lijkt het net of die een en ander verzint
|
 glibdraa.. (32)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 19 februari 2011 17:34:48
harum yahya is lache, allemaal onzin wat die gek zegt
hahahahahahahaha de aarde is plat zeker  
|
 Black_Ve.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 06 maart 2011 00:22:11
Chille man alleen niet mee eens met bepaalde uitspraken.. ik luister liever cubbeli ahmet hoca
|
 Black_Ve.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 12 maart 2011 18:28:04
Black_Venom zei:Chille man alleen niet mee eens met bepaalde uitspraken.. ik luister liever cubbeli ahmet hoca
Ik verbeter - Het is een halve gare idioot, waarschijnlijk een vrijmetselaar..
|