pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 14 april 2011 16:35:59
http://www.secretstory.nl/nieuws/2473/Spannende+liveshow
Oud bewoners Cynthia en Servio zijn vanmorgen vertrokken naar Portugal,de bewoners zullen verrast zijn.
Tevens komt er naar alle waarschijnlijkheid een pluizige viervoeter de villa in.
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 15 april 2011 00:02:41
Servio is dus idd tijdelijk terug in het huis,hij is omgeruild voor Karim omdat Gerard weigerde kakkerlakken en wormen te eten.
Wat de bewoners niet weten is dat Karim in de geheime kamer zit voor een paar dagen.
Maik is eindelijk echt weg pffff haha
Ik heb niks met lijzige Laura maar voor deze keer respect.
Er was een bak met 4 vogelspinnen erin,zij moest er met haar hoofd in naar boven en dan met haar mond een sleutel van een touwtje afhalen,anders moest zij eruit en Cynthia terug in het huis.
Ze deed t dus ,niet dat ik t gezien heb hoor want toen heb ik gezapt haha ik haat spinnen.
Een dezer dagen krijgen de bewoners een puppie in huis ,vandaag werd er aan de sst twitteraars gevraagd een naam te verzinnen voor de hond.
Bunga de kreet van Karim haalde tot nog toe de meerderheid.
Hoe ik dat weet?Ik ben een sst twitteraar
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 16 april 2011 01:10:45
Vanavond hebben ze een nieuwe bewoner in het huis een puppie genaamd Segredo,Portugees voor geheim.
Iedereen is weg van het beestje ,snachts zit ie in een bench in de keuken waar ie eerst blafte als een gek,maar na een half uurtje is ie t blijkbaar moe en is ie stil.
Maar voor hoe lang?
|
  ClearCry.. (100)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 16 april 2011 13:27:54
Wat een bla programma..
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 april 2011 23:06:27
ClearCrystal. zei:Wat een bla programma.. 
Ik vind het meer een bout programma
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 20 april 2011 13:43:29
Deze week zijn Joanna en Laura genomineerd.
Karim heeft vandaag een double date.
Zijn zussen hebben 4 meiden geselecteerd,waarvan hij er weer 2 mocht kiezen.
Hij is nerveus en vind t allemaal heel erg spannend.
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 20 april 2011 16:31:38
-viXie- zei:ClearCrystal. zei:Wat een bla programma.. 
ik vind het beide
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 23 april 2011 10:51:36
Addicted-to-bass zei:-viXie- zei:ClearCrystal. zei:Wat een bla programma.. 
ik vind het beide 
Laten we het maar op 'kansloos' houden
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 april 2011 12:31:16
^maar wel leuk genoeg om te kijken dus!
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 23 april 2011 12:44:04
-Nika zei:^maar wel leuk genoeg om te kijken dus!
Nee ik kijk het zelf niet maar ik reageer op mensen die er over praten, second hand dus
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 april 2011 16:15:05
Vind het wel knap dat mensen altijd kunnen oordelen zonder iets te kennen
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 23 april 2011 16:49:10
de informatie die in dit topic word gegeven zegt al meestal genoeg, het kunnen meer goede plots zijn voor een soap. de dingen die ze doen om de kijkcijfers nog hoog te houden zijn bedroevend . ( en ja ik heb t een keer gezien, t is gewoon een megaslechte big brother rip off met mensen zonder echte geheimen. )
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 25 april 2011 00:57:10
Op het moment is er idd geen hol meer aan.
Er zijn nog maar 6 mensen in het huis en dr is geen strijd aangaande de finale,ze zijn veels te lief voor elkaar.
T is heel de dag een beetje rondhangen en savonds om 10 uur t bed in
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 25 april 2011 10:28:09
-Nika zei:Vind het wel knap dat mensen altijd kunnen oordelen zonder iets te kennen 
Je krijgt er ook zonder het actief te volgen genoeg van mee hoor, en daarbij spreken die mensen en het concept me totaal niet aan
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 april 2011 14:29:39
Addicted-to-bass zei:de informatie die in dit topic word gegeven zegt al meestal genoeg, het kunnen meer goede plots zijn voor een soap. de dingen die ze doen om de kijkcijfers nog hoog te houden zijn bedroevend  . ( en ja ik heb t een keer gezien, t is gewoon een megaslechte big brother rip off met mensen zonder echte geheimen. )
Volgens mij doen ze niks extra's om de kijkcijfers hoog te houden, want volgens mij ging het er in Frankrijk veel harder aan toe en werden zelfs hele naaktscenes uitgezonden.
Dat het een rip off van big brother is.... tja dan is wel duidelijk dat je het programma niet kent, want de enige gelijkenis is dat ze in een huis opgesloten zitten, meer niet.
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 25 april 2011 14:31:52
-viXie- zei:-Nika zei:Vind het wel knap dat mensen altijd kunnen oordelen zonder iets te kennen 
Je krijgt er ook zonder het actief te volgen genoeg van mee hoor, en daarbij spreken die mensen en het concept me totaal niet aan 
Dan krijg je een objectief beeld?
De media blaast zoals altijd alles weer op.
Dat het concept je niet aanspreekt snap ik, maar om dan meerdere keren hier te vertellen over hoe slecht en bedroevend het programma wel niet is terwijl je het (na eigen zeggen) niet kijkt vind ik een beetje kansloos
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 25 april 2011 14:35:29
Ik vind het nog steeds wel leuk om naar te kijken. Ik zie liever mensen die lief voor elkaar zijn en een hechte groep vormen, dan steeds ruzie en gedoe.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 26 april 2011 00:34:08
-Nika zei:-viXie- zei:-Nika zei:Vind het wel knap dat mensen altijd kunnen oordelen zonder iets te kennen 
Dat het concept je niet aanspreekt snap ik, maar om dan meerdere keren hier te vertellen over hoe slecht en bedroevend het programma wel niet is terwijl je het (na eigen zeggen) niet kijkt vind ik een beetje kansloos 
Ik hoef niet alle CD's van bv. Jan Smit te beluisteren om te weten dat ik er niks mee heb daarbij is het een genoegen om dat programma af te kraken
|
mccloud (47)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 27 april 2011 00:56:34
-viXie- zei:-Nika zei:-viXie- zei:-Nika zei:Vind het wel knap dat mensen altijd kunnen oordelen zonder iets te kennen 
Ik hoef niet alle CD's van bv. Jan Smit te beluisteren om te weten dat ik er niks mee heb  daarbij is het een genoegen om dat programma af te kraken 
|
  -Nika (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 27 april 2011 15:45:44
-viXie- zei:-Nika zei:-viXie- zei:-Nika zei:Vind het wel knap dat mensen altijd kunnen oordelen zonder iets te kennen 
Ik hoef niet alle CD's van bv. Jan Smit te beluisteren om te weten dat ik er niks mee heb  daarbij is het een genoegen om dat programma af te kraken 
Ga je dan ook naar de website van Jan Smit om je ongenoegen uit te spreken over Jan?
|