DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 maart 2011 15:31:13
Israël gaat "honderden woningen" bouwen op de Westelijke Jordaanoever. Dat heeft de regering laten weten in een officiële mededeling.
"De ministeriële commissie bevoegd voor nederzettingen heeft zaterdag beslist om enkele honderden woningen te bouwen in Gush Etzion, Maale Adoumim, Ariel en Kyriat Sefer", aldus premier Benjamin Netanyahu.
Die vier kolonies zijn nu al de dichtstbevolkte van de Westelijke Jordaanoever.
Zaterdag schoot een Palestijn nog op Israëlische kolonisten. Vijf gezinsleden, een echtpaar en hun drie kinderen, kwamen daarbij om.
BRON
|
 Black_Ve.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 maart 2011 19:23:01
Wat je niet platgooit hoef je ook niet te bouwen.. Gaan ze ook die mensen die ze hebben kapotgeschoten bouwen?
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 maart 2011 20:41:26
^
dit is maar half zo erg van wat in naam van Allah dagelijks gebeurt over gans de wereld.
ow ja, je bent een idoot als je denkt dat ik voorstander ben voor oorlog of welk geweld dan ook.
Moet ik filmpjes van youtube halen over dat walgelijke geloof? je zegt het maar hoor.
|
 Black_Ve.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 maart 2011 22:52:03
Dat zeg jij omdat jij dat zo wilt zien. İk weet van mijn geloof af, en ik weet dat mijn geloof geen geweld aanspoort. Dat mensen zoals jij er een zooitje van maken en mensen verzen eruit pikken zoals jij dat doet, dus zoals het hun uitkomt en daar misbruik van maken kunnen wij ook niks aan doen.
Dit gebeurt daar dagelijks en jij bent hier voorstander van, net zoals wilders en al het andere bende.
Jij kan het niet hebben dat wij een geloof hebben wat nog goed gepraktiseerd word en wereldwijd aan het groeien is.
Leden van de kkk zijn atheisten, britten die negers als slaven hebben gebruikt en gemarteld zijn atheisten, hitler was een atheist. Het aantal mensen dat hebben geleden door arheisten is ontelbaar, hoe durf je nog over di islam te praten.
Jou stijl van schuld afschuiven op een groepering
|
 DaWE (49)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 maart 2011 23:08:01
Black_Venom zei:Dat zeg jij omdat jij dat zo wilt zien. İk weet van mijn geloof af, en ik weet dat mijn geloof geen geweld aanspoort. Dat mensen zoals jij er een zooitje van maken en mensen verzen eruit pikken zoals jij dat doet, dus zoals het hun uitkomt en daar misbruik van maken kunnen wij ook niks aan doen.
Dit gebeurt daar dagelijks en jij bent hier voorstander van, net zoals wilders en al het andere bende.
Jij kan het niet hebben dat wij een geloof hebben wat nog goed gepraktiseerd word en wereldwijd aan het groeien is.
Leden van de kkk zijn atheisten, britten die negers als slaven hebben gebruikt en gemarteld zijn atheisten, hitler was een atheist. Het aantal mensen dat hebben geleden door arheisten is ontelbaar, hoe durf je nog over di islam te praten.
een heel kort vraagje daarop.
Wat zijn de mensen dan die in naam van Allah geweld plegen?
|
 Black_Ve.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 14 maart 2011 05:03:02
^ Dat zijn mensen zoals jij die de islam misbruiken, beweren dat ze het vanuit hun geloof doen.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 maart 2011 00:24:04
Zo zie je maar weer dat Israel alles aangrijpt om de vrede te frustreren, die staat had nooit heropgericht mogen worden
|
 jaDAAAAG.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 maart 2011 00:25:19
Ik snap sowieso niet waarom mensen ingaan op deze man.
:/
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 maart 2011 00:30:01
jaDAAAAG. zei:Ik snap sowieso niet waarom mensen ingaan op deze man.
De man is fout maar het onderwerp is wel okee om op te reageren
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 15 maart 2011 01:01:08
Black_Venom zei:Dat zeg jij omdat jij dat zo wilt zien. İk weet van mijn geloof af, en ik weet dat mijn geloof geen geweld aanspoort. Dat mensen zoals jij er een zooitje van maken en mensen verzen eruit pikken zoals jij dat doet, dus zoals het hun uitkomt en daar misbruik van maken kunnen wij ook niks aan doen.
Het kruis, dat vanaf de Tweede KKK (Tweede Tijdperk, zie onder) gevoerd werd, symboliseert de religieuze onderbouw van de organisatie die naar eigen zeggen christelijk is, terwijl de cirkel naar de eeuwige verbondenheid en strijd zou verwijzen. De rode druppel staat dan weer voor het bloed van Jezus Christus dat zogenaamd vergoten werd "om het blanke ras te behoeden voor het Kwade."
De drie gebruikte kleuren hebben elk op hun beurt ook een heraldische betekenis. Wit (argent) staat voor de zuiverheid van het ideaal. Rood (keel) staat voor de bloedband onder de leden alsook voor het bloedvergieten in de strijd. Zwart (sabel) staat voor dapperheid.
Blackie niet gaan beweren dat mensen van de KKK atheisten zijn ,zie boven.
Een atheist heeft niks met het bloed van Jezus.
Eerst goed onderzoeken voordat je iets zegt he
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 maart 2011 01:05:29
Ik heb trouwens ook eens een docu gezien waarin werd gezegd dat de nazi's geobsedeerd waren door het occultisme dus ze waren niet atheistisch
|
 jaDAAAAG.. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 maart 2011 01:07:56
-viXie- zei:jaDAAAAG. zei:Ik snap sowieso niet waarom mensen ingaan op deze man.
Ja had het ook alleen over hem.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 maart 2011 01:08:52
jaDAAAAG. zei:-viXie- zei:jaDAAAAG. zei:Ik snap sowieso niet waarom mensen ingaan op deze man.
Ja had het ook alleen over hem. 
Stuur hem een PM
|
 Communis.. (91)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 december 2011 10:48:50
Typisch joods...... systematisch , langzaam en op zn joods nemen ze de gehele west-bank over..... wat een volk zeg jezus.....
|
 ABC. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 13 december 2011 11:32:53
Leuk.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 13 december 2011 23:28:55
CommunisT. zei:Typisch joods...... systematisch , langzaam en op zn joods nemen ze de gehele west-bank over..... wat een volk zeg jezus.....
Dankzij hem kunnen ze ongestoord hun gang gaan
|
 Communis.. (91)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 december 2011 19:09:58
die joden gaan echt te ver......
|
Alkan (28)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 december 2011 11:12:04
zolang moslims(lees: soennieten!!!) achterlijk blijven en bewust of onbewust Israel- de VS dienen, zal israel doorgaan met bezetten en verpletten van de palestijnen.
Alle soennitische landen inclusief turkije zijn Zionist Occupied Governments ze dienen de joodsche zaaak in naam hun Soennitische geloof.
|
 Communis.. (91)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 20 december 2011 17:17:30
 CommunisT. zei:die joden gaan echt te ver......
|
 StopLich.. (31)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 januari 2012 07:59:58
Alkan zei:zolang moslims(lees: soennieten!!!) achterlijk blijven en bewust of onbewust Israel- de VS dienen, zal israel doorgaan met bezetten en verpletten van de palestijnen.
Alle soennitische landen inclusief turkije zijn Zionist Occupied Governments ze dienen de joodsche zaaak in naam hun Soennitische geloof. Tjah, dat de turkse regering van AKP word gedirigeerd door Fetullah Gülen of Fettos hoe ze die hond ook noemen, dat hij vanuit Pensylvenia Turkije regeert is ook een feit, een pion van de imperialistische agressors waar soennietten weer hun kont voor verkopen als ze via hem het bevel geven....Het is overduidelijk dat Fettos een mannetje van Amerika en Israel is en via hun Turkije in zijn zak heeft ,soennietten zijn net wilde honden die je kan temmen naar eigen wensen,dat hebben de westerse landen al lang door [Gewijzigd op 04 januari 2012 15:23:20]
|