Noukie12 (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 mei 2011 23:36:00
HoiHoi,
Ik werk nu bij de mac donalds ik vind het leuk werk er valt altijd wel wat te leggen bij ons op de vloer.!
Mijn vraag luid;
Wat vind jij van de gastvrijheid van de Macdonalds bij jou in de buurt?
XX
Anouk
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 19 mei 2011 23:39:18
Gastvrijheid ? Kennen ze dat bij de McDonalds dan ....
Ik vermijd de Mac graag...
|
zapje (51)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 mei 2011 00:11:15
gastvrijheid kent men niet bij mac 
laat staan een lekkere hap, altijd lauw, niet lekker, paar keer geweest en begerijp niet dat het altijd druk is daar.
|
Noukie12 (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 mei 2011 00:24:54
Haha,
Nou ik vind het wel gezellig bij de mac hoor 
En gelukkig ben ik niet de enige anders zouden er niet nu 39.478 macdonaldsen zijn op de wereld.
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 mei 2011 00:27:07
Noukie12 zei:Haha,
En gelukkig ben ik niet de enige anders zouden er niet nu 39.478 macdonaldsen zijn op de wereld.
Mensen komen er niet omdat het gezellig is maar omdat
- hun kinderen er om zeiken
- ze in tegenstelling tot een restaurant ze er weer snel weg kunnen
- het goedkoop is
|
his_roya.. (32)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 mei 2011 00:54:38
Wel apart trouwens ,
voor een kerncentrale moet je vergunningen hebben enz , maar een McDonalds is zo de grond uitgestampt , terwijl het eten nucleair is :X
|
 pinkblos.. (33)
Co-admin
|
Geplaatst op: 20 mei 2011 01:04:00
We hebben hier vlakbij een mac en t is mss 3,4 keer per jaar dat ik er kom of wat laat halen,als we echt in tijdnood zitten,maar idd de gezelligheid is er ver te zoeken.
t eten is lauw,vrij smakeloos en na een uur heb je alweer honger,en zeker de friet is niet om te kanen yukkk.
|
zapje (51)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 mei 2011 07:16:26
Noukie12 zei:Haha,
dat jij het gezellig vindt en vele anderen met jou is prima 
jouw vraag was wat vinden we van de gastvrijheid toch?......en als je heel eerlijk bent vind jij het vast ook niet gastvrij bij mac
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 20 mei 2011 12:46:41
hier bij de mac zijn ze meestal wel vriendelijk 
maar kom er eigelijk nooit meer .
vind de burger king veel beter dan de mac
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 20 mei 2011 18:08:17
ben al lange tijd eigenlijk niet meer bij de mac geweest.. ben ook waarschijnlijk de enigste is die de hamburgers daar wel te eten vind, sterker nog ben er gek op .
maarja dat sommige personeel niet altijd even vrolijk is, ga zelf maar in die frituurlucht de hele dag werken, jengelende kinderen, chagerijnige klanten.. dan verdwijnt de vrolijkheid langzamerhand wel
|
 SYRLEYA (82)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 20 mei 2011 18:40:11
Ze maken best veel foutjes, en echt slim hoef je ook niet te zijn om daar te werken en dat is te merken ook, moet soms mijn bestelling wel 3 x herhalen ? (En dan mist er vaak nog steeds wat)
Nope doe mij maar KFC !
|
 Gulshen-.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 21 mei 2011 22:35:08
Leuk joh zo een opmerking dat je niet slim hoeft te zijn omdaar te werken..
Jij bent zeker de slimste thuis of niet?
Anyway, gastvrijheid of vriendelijkheid bij de Mac is ver te zoeken.
Ga niet heel vaak naar de Mac en als ik ga alleen naar de Mac drive en daar moet je idd tig x herhalen wat je wilt en als e een grote bestelling hebt voor 6/7 man kom je maar met de helft thuis.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 mei 2011 22:10:52
Mac D. smaakt alsof het eten bij de DSM is gemaakt dus geef mij maar een gewone vetsmelter
|
  diamondz.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 31 mei 2011 16:31:43
Kirameki zei:Gastvrijheid ? Kennen ze dat bij de McDonalds dan ....
Ik vermijd de Mac graag...
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 31 mei 2011 17:30:16
Ik heb eigenlijk helemaal nooit een probleem bij de mac gehad.
Ik ga er wel eens met mijn neefjes heen, en ik word altijd heel vriendelijk geholpen en ik vind het daar erg gastvrij. Ook bij de bestelling is er bij mij nooit echt een fout gemaakt.
Daarbij....overal word wel eens een fout gemaakt....heb niet het idee dat het bij de mac erger is dan ergens anders.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 31 mei 2011 21:59:28
-Wicked- zei:Ik heb eigenlijk helemaal nooit een probleem bij de mac gehad.
Ik ga er wel eens met mijn neefjes heen, en ik word altijd heel vriendelijk geholpen en ik vind het daar erg gastvrij. Ook bij de bestelling is er bij mij nooit echt een fout gemaakt.
Daarbij....overal word wel eens een fout gemaakt....heb niet het idee dat het bij de mac erger is dan ergens anders.
De ene Mac is de andere natuurlijk niet maar er zit wel vaker verschil in verschillende zaken van dezelfde keten, bij van der Valk bijv. ook
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 juni 2011 00:52:33
McDonalds Spijkenisse :
Ik : Hallo heeft u de groenteburger ?
Mac : Nee mevrouw maar we hebben wel visburger als u vegetarisch wilt eten.
Ik : Een vis is ook een dier.
Mac : Ow wilt u dan wat anders
Ik : Nee u heeft verder niets meer
Mac : Misschien patat
Ik : Wat begrijpt u niet aan nee.
etc etc etc
Kortom...omg
Nu snap ik best dat ze iets willen verkopen maar hun zijn zo slim geweest alles wat ooit vegetarisch was van hun menu te schrappen. Alleen een beperkt aantal macs heeft nog de groentenburger en vis...dat is NIET vegetarisch. [Gewijzigd op 01 juni 2011 00:53:52]
|
 -Wicked- (33)
Admin
|
Geplaatst op: 01 juni 2011 07:37:29
Veel mensen die vegetarisch zijn, eten wel gewoon vis. dus die opmerking vind ik niet zo vreemd.
Ik ben wel in meer mac's geweest vix, en ik heb nooit een probleem gehad
|
Amsterda.. (23)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 01 juni 2011 14:26:00
wat houd voor jou vrinedelijkheid en gastvrijheid in?...ik vind gewoon dat ze hun werk doen ..had je verwacht dat ze na eten kwamen en vroegen of je nog iets wilt of of het smaakte?..ik denk dat ze daar achter meer stress hebben,, dan ee gescheide vrouw met 4 kinderen BTW...ik vind team leiders of managers tegenvallen ze respecteren niet... dat zou ook invloed hebben op je medewerkers....en trouwens vind hamburgers van mcdonld helemala naar nergens smaken, smakeloos...geef mij maar leen liever cheeseburger van snackie...
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 01 juni 2011 19:58:08
Ik heb zelf ook nog geen problemen gehad bij de Mac Donalds.
Dat ze fouten maken, vind ik niet zo vreemd. Ze werken aan de lopende band; moeten veel bestellingen achter elkaar opnemen. Soms kun je dan zaken vergeten. Wat vanzelfsprekend niet de bedoeling is. Bovendien is fouten maken menselijk. Het verschilt allemaal per Mc donalds.
Ik heb ook niet zo veel met de gasvrijheid van de Mc. Maar daar is een snackzaak toch ook niet voor bedoeld? Het is bestellen, eten en wegwezen. [Gewijzigd op 01 juni 2011 20:01:54]
|