Black_An.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 augustus 2011 17:24:04
'Daten Met de Verkeerde' Oftewel: foute mannen en foute vrouwen. Of je nu een relatie begint met een getrouwde man, met een probleemdrinker, met een drugsgebruiker of met een man die de kinderen uit je vorige huwelijk niet accepteert, het zijn allemaal mensen waarmee een nieuwe relatie opbouwen meestal gedoemd is om te mislukken. En mijn vraag is nu waaraan herken je aan foute mannen of verkeerde vrouwen?
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 augustus 2011 17:59:45
Das moeilijk he want ge kan nie aan buiitenkant van iemand zien of het goe of slecht is
|
 -Capucci.. (12)
Moderator
|
Geplaatst op: 15 augustus 2011 18:06:19
Het gedrag. Ze zijn goed in manipuleren en misleiden. Als het goed is, moet in het eerste gesprek het lampje gaan branden. Je moet heel alert en kritisch zijn op bepaalde punten die in het gesprek naar voren komen, zoals zijn achtergrond en dagelijks leven.
Oftewel, volg je Intuitie. Want die klopt meestal wel.
|
 Black_An.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 augustus 2011 18:10:13
-Capuccino zei:Het gedrag. Ze zijn goed in manipuleren en misleiden. Als het goed is, moet in het eerste gesprek het lampje gaan branden. Je moet heel alert en kritisch zijn op bepaalde punten die in het gesprek naar voren komen, zoals zijn achtergrond en dagelijks leven.
je hebt gelijk
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 augustus 2011 18:10:25
-Capuccino zei:Het gedrag. Ze zijn goed in manipuleren en misleiden. Als het goed is, moet in het eerste gesprek het lampje gaan branden. Je moet heel alert en kritisch zijn op bepaalde punten die in het gesprek naar voren komen, zoals zijn achtergrond en dagelijks leven.
Ben ik met gij eens gedeeltelijk want sommige mannekes kunnen zeer goed dingen verbergen he dan is het best moeilijk
|
 Chaos (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 15 augustus 2011 19:38:40
Simpel, een leugen achterhaal je door dezelfde vraag, in een andere of zelfde vraagvorm constant te stellen, op een sneaky wijze, verspreid over een aantal (vóór de relatie) weken (in een relatie: maanden). Je krijgt gegarandeerd 10 verschillende antwoorden terug.
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 augustus 2011 22:57:25
Ge hebt zat goede leugenaars hoor waar u niet zomaar doorheen prikt met enkele vraagskes
|
 Xabio (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 augustus 2011 23:46:57
Daarom moet je gewoon een week op vakantie met elkaar... dan leer je iemand pas goed kennen  Fruitmeid zei:Ge hebt zat goede leugenaars hoor waar u niet zomaar doorheen prikt met enkele vraagskes
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 augustus 2011 23:48:06
Xabio zei:Daarom moet je gewoon een week op vakantie met elkaar... dan leer je iemand pas goed kennen  Fruitmeid zei:Ge hebt zat goede leugenaars hoor waar u niet zomaar doorheen prikt met enkele vraagskes
Misschien kom ik dan nie meer teug ben ik vermoord hahaha
|
 Xabio (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 augustus 2011 23:50:31
Dan weten je nabestaanden wat voor man het was....  Fruitmeid zei:Xabio zei:Daarom moet je gewoon een week op vakantie met elkaar... dan leer je iemand pas goed kennen  Fruitmeid zei:Ge hebt zat goede leugenaars hoor waar u niet zomaar doorheen prikt met enkele vraagskes
Misschien kom ik dan nie meer teug  ben ik vermoord hahaha 
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 15 augustus 2011 23:51:26
Xabio zei:Dan weten je nabestaanden wat voor man het was....  Fruitmeid zei:Xabio zei:Daarom moet je gewoon een week op vakantie met elkaar... dan leer je iemand pas goed kennen  Fruitmeid zei:Ge hebt zat goede leugenaars hoor waar u niet zomaar doorheen prikt met enkele vraagskes
Misschien kom ik dan nie meer teug  ben ik vermoord hahaha 
Hahahaha die is goe lol 
|
 Chaos (24)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 17 augustus 2011 01:04:35
Fruitmeid zei:Ge hebt zat goede leugenaars hoor waar u niet zomaar doorheen prikt met enkele vraagskes
Zelfs de beste leugenaars komt hier niet door heen. Ge kan geen juiste vragen stellen dan. Ge moet het is proberen en niet met enkele vraagskes, maar veel vraagskes.
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 augustus 2011 12:08:34
!!!!!!!!!!!!!!
|
 Black_An.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 augustus 2011 15:08:34
BeautifulMONSTER zei: !!!!!!!!!!!!!!
Gaat het?
|
 Xabio (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 augustus 2011 15:11:59
Er zijn diverse methodes die je kunt toepassen om de ware aard van de persoon naar voren te halen. Wat dacht je bijvoorbeeld van ondervragingstechnieken die de CIA ook toepast bij terroristen? Chaos zei:Fruitmeid zei:Ge hebt zat goede leugenaars hoor waar u niet zomaar doorheen prikt met enkele vraagskes
Zelfs de beste leugenaars komt hier niet door heen. Ge kan geen juiste vragen stellen dan. Ge moet het is proberen en niet met enkele vraagskes, maar veel vraagskes.
|
 Beautifu.. (18)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 augustus 2011 16:40:58
Black_Angel1907 zei:BeautifulMONSTER zei: !!!!!!!!!!!!!!
Gaat het? Nee.
|
 Black_An.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 augustus 2011 17:20:29
BeautifulMONSTER zei:Black_Angel1907 zei:BeautifulMONSTER zei: !!!!!!!!!!!!!!
Gaat het? Nee.
Oei is het erg?
|
 Xabio (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 augustus 2011 18:18:38
Mag ik ook weten wat er aan de hand is???Black_Angel1907 zei:BeautifulMONSTER zei:Black_Angel1907 zei:BeautifulMONSTER zei: !!!!!!!!!!!!!!
Gaat het? Nee.
Oei is het erg?
|
 Black_An.. (21)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 augustus 2011 18:24:52
Xabio zei:Mag ik ook weten wat er aan de hand is??? Black_Angel1907 zei:BeautifulMONSTER zei:Black_Angel1907 zei:BeautifulMONSTER zei: !!!!!!!!!!!!!!
Gaat het? Nee.
Oei is het erg?
ik weet het ook nie
|
 Xabio (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 17 augustus 2011 18:43:48
Leeft ie nog of is hij overleden... in dat geval RIP...    Black_Angel1907 zei:Xabio zei:Mag ik ook weten wat er aan de hand is??? Black_Angel1907 zei:BeautifulMONSTER zei:Black_Angel1907 zei:BeautifulMONSTER zei: !!!!!!!!!!!!!!
Gaat het? Nee.
Oei is het erg?
ik weet het ook nie 
|