YESILGOZ.. (82)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 september 2011 17:40:02
De lelıjkste vrouwen van holland....
Ik vınd dat marokkaanse boys en negers de mooıste dames van holland krıjgen....
Turkse boys krıjgen chıckıes dıe nıemand meer wıl 
Wat vınden jullıe?????*
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 22 september 2011 17:46:42
hoe kom je hier bij ???
zoek je wel goed ?
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 22 september 2011 17:53:51
" krijgen " ? volgens mij zoek je ze altijd nog zelf neem ik aan..
|
-Joia (21)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 september 2011 18:25:13
HAHAHAHAH... triest
|
 Shimiza (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 september 2011 18:25:34
Misschien omdat de topicopener een stumper is....
|
-Joia (21)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 september 2011 18:29:53
probably...
|
YESILGOZ.. (82)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 september 2011 21:28:19
laten we eerlıjk zıjn mensen...kıjk naar de dames hıer op deze sıte.
zıet er tog nıe uıt???
Ik zıe hollandse meısjes dıe nıemand wıl zo erg lelıjk kan tog nıe...
Dus dan maar dıe turken proberen dıe accepteren alles ahahah
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 22 september 2011 23:04:39
YESILGOZLERBOY zei:laten we eerlıjk zıjn mensen...kıjk naar de dames hıer op deze sıte.
zıet er tog nıe uıt???
dit is ook geen dating site.. daarvoor kan je beter naar websites gaan die ervoor bedoeld zijn .
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 22 september 2011 23:14:47
YESILGOZLERBOY zei:laten we eerlıjk zıjn mensen...kıjk naar de dames hıer op deze sıte.
zıet er tog nıe uıt???
Zie zat andere nationaliteiten die er nie uit zien dus 1 pot nat
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 september 2011 23:33:18
Naar aanleiding van dit topic kan ik concluderen dat het de topicopener zelfs op deze site niet lukt iemand aan de haak te slaan.
Lijkt me ook wel logisch want :
a : Vrijwel elke vrouw op deze site wilt NIEMAND van chatnu en niet lastig gevallen worden door elke vent hier..
b : Een deel is nog faker dan de tieten van Lolo Ferrari
c : Na de zoveelte topic waarin vermeld moet worden dat vrouwen op chatnu sletten zijn, hoerig zijn, lelijk zijn, bitches zijn omdat wij niet willen afspreken/msn-en/cammen etc etc is het merendeel van de vrouwen tot de conclusie gekomen dat 90% van de mannen die ons een bericht sturen beter gelijk op een negeerlijst kunnen, 7% preventief op negeer geplaatst kan worden en 3% enigzins nog normaal is om een gesprek mee aan te gaan..
waarschijnlijk is dit topic aangemaakt vanwege het voorvallen van optie a waarna mevrouw overging op optie c ...de negeerfunctie.
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 september 2011 23:36:04
Addicted-to-bass zei:YESILGOZLERBOY zei:laten we eerlıjk zıjn mensen...kıjk naar de dames hıer op deze sıte.
zıet er tog nıe uıt???
dit is ook geen dating site.. daarvoor kan je beter naar websites gaan die ervoor bedoeld zijn  .
BeWithMe ? 
Het is daar alleen een beetje....dood
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 22 september 2011 23:49:06
^ Haha
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 september 2011 00:00:54
beter had ik het niet kunnen zeggen goed gezegd [Gewijzigd op 23 september 2011 00:01:05]
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 23 september 2011 00:04:40
Kirameki zei:Addicted-to-bass zei:YESILGOZLERBOY zei:laten we eerlıjk zıjn mensen...kıjk naar de dames hıer op deze sıte.
zıet er tog nıe uıt???
dit is ook geen dating site.. daarvoor kan je beter naar websites gaan die ervoor bedoeld zijn  .
BeWithMe ?
Het is daar alleen een beetje....dood 
kan hij het daar mooi even levendig maken
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 23 september 2011 00:21:09
Kirameki zei:Naar aanleiding van dit topic kan ik concluderen dat het de topicopener zelfs op deze site niet lukt iemand aan de haak te slaan.
a : Vrijwel elke vrouw op deze site wilt NIEMAND van chatnu en niet lastig gevallen worden door elke vent hier..
c : Na de zoveelte topic waarin vermeld moet worden dat vrouwen op chatnu sletten zijn, hoerig zijn, lelijk zijn, bitches zijn omdat wij niet willen afspreken/msn-en/cammen etc etc is het merendeel van de vrouwen tot de conclusie gekomen dat 90% van de mannen die ons een bericht sturen beter gelijk op een negeerlijst kunnen, 7% preventief op negeer geplaatst kan worden en 3% enigzins nog normaal is om een gesprek mee aan te gaan..
waarschijnlijk is dit topic aangemaakt vanwege het voorvallen van optie a waarna mevrouw overging op optie c ...de negeerfunctie.
Goeie analyse er wordt maar steeds van uitgegaan dat iedere vrouw hier zit om te daten/ een relatie te beginnen
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 september 2011 00:22:08
-viXie- zei:Kirameki zei:Naar aanleiding van dit topic kan ik concluderen dat het de topicopener zelfs op deze site niet lukt iemand aan de haak te slaan.
Goeie analyse  er wordt maar steeds van uitgegaan dat iedere vrouw hier zit om te daten/ een relatie te beginnen 
ja idd en dat is ech niet zo
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 23 september 2011 00:25:35
Er zullen er wel bij zitten want sommige foto's en profielen van de 'dames' liegen er ook niet om maar het is irritant dat er dan meteen wordt gedacht dat iedere vrouw zo is op CN
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 september 2011 00:26:27
-viXie- zei:Er zullen er wel bij zitten want sommige foto's en profielen van de 'dames' liegen er ook niet om maar het is irritant dat er dan meteen wordt gedacht dat iedere vrouw zo is op CN 
Ahaha zoals dat fruithappie
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 23 september 2011 00:27:43
Ja precies, zij geven ons ook een slechte reputatie
|
 CrystalC.. (0)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 23 september 2011 09:16:48