Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 november 2011 20:32:30
N. zei:Vindt je het gek als ze allemaal op mislukte Italianen lijken 
Sommige schamen zichzelf ook blijkbaar voor het Turks zijn omdat ze tijdens het uitgaan zich wel eens voordoen als Italiaan.
Grappig is als ze opeens met hun bek vol tanden staan als je dan Italiaans gaat praten. (4 jaar Rome hier )
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 07 november 2011 20:52:53
sommige zien er ook uit, waarvan ik denk dat ze meer van de mannenliefde zijn, dan van de vrouwenliefde..
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 november 2011 20:54:23
Ik ben jaloers op sommige wenkbrauwen in die video. Perfect geëpileerd.
|
 -viXie- (26)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 07 november 2011 22:46:35
Addicted-to-bass zei:sommige zien er ook uit, waarvan ik denk dat ze meer van de mannenliefde zijn, dan van de vrouwenliefde..
Turkse vrouwen moeten tot het huwelijk maagd blijven en ze moeten toch ergens hun ei kwijt, dus...
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 november 2011 22:47:58
-viXie- zei:Addicted-to-bass zei:sommige zien er ook uit, waarvan ik denk dat ze meer van de mannenliefde zijn, dan van de vrouwenliefde..
Turkse vrouwen moeten tot het huwelijk maagd blijven en ze moeten toch ergens hun ei kwijt, dus... 
Ahahaha ze gebruiken wel iets hoor wegens verbouwingke achterom
|
 Safira-8.. (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 november 2011 20:58:07
Vind niks niet gek als je de berichten die we krijgen leest..btw je krijgt wat je verdient
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 november 2011 21:07:27
Turkse boys get the best polish bulgaria en russia hahaha [Gewijzigd op 08 november 2011 21:07:47]
|
 Chantall.. (31)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 08 november 2011 21:14:00
Fruitmeid zei:Turkse boys get the best polish bulgaria en russia hahaha 
Nou ik zag laatst een poolse griet bij een stel turken tijdens het uitgaan, ik moeste eerst een paar keer kijken om er zeker van te zijn of het een griet was. Het zag er meer uit als een travo . [Gewijzigd op 08 november 2011 21:14:14]
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 08 november 2011 21:25:32
Kirameki zei:Fruitmeid zei:Turkse boys get the best polish bulgaria en russia hahaha 
Nou ik zag laatst een poolse griet bij een stel turken tijdens het uitgaan, ik moeste eerst een paar keer kijken om er zeker van te zijn of het een griet was. Het zag er meer uit als een travo  .
maakt bij hun niks uit denk ik , als er maar een gat in zit
|
 bako___ (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 november 2011 11:23:39
foei-jong-haai zei:Kirameki zei:Fruitmeid zei:Turkse boys get the best polish bulgaria en russia hahaha 
Nou ik zag laatst een poolse griet bij een stel turken tijdens het uitgaan, ik moeste eerst een paar keer kijken om er zeker van te zijn of het een griet was. Het zag er meer uit als een travo  .
en nederlanders dan .. zij importeren uit china of lopen met een thaise waarbij je niet kan zien wat t is (man of vrouw).
|
nesss187 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2011 19:41:08
YESILGOZLERBOY zei:De lelıjkste vrouwen van holland....
Ik vınd dat marokkaanse boys en negers de mooıste dames van holland krıjgen....
Turkse boys krıjgen chıckıes dıe nıemand meer wıl 
Wat vınden jullıe?????*
IK VIND.. dat jij je aanstelt
btw, als jij jezelf in die categorie 'Turkse boys' zet.. maak je jezelf laag door afdankertjes te nemen.. & dat moet je niet doen gek..
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 09 november 2011 19:44:23
bako___ zei:foei-jong-haai zei:Kirameki zei:Fruitmeid zei:Turkse boys get the best polish bulgaria en russia hahaha 
en nederlanders dan .. zij importeren uit china of lopen met een thaise waarbij je niet kan zien wat t is (man of vrouw).
meestal een bril of lenzen doen wonderen. of een gehoorapparaat.
|
 G.- (24)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 november 2011 19:56:41
Zelfs de polen die met die Turken gaan krijgen er gewoon geld voor
|
nesss187 (22)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 09 november 2011 19:59:25
G.- zei:Zelfs de polen die met die Turken gaan krijgen er gewoon geld voor 
Oostblokkers zijn hustlers,, die kennen geen liefde..
|
 foei-jon.. (25)
Moderator
|
Geplaatst op: 09 november 2011 23:37:07
bako___ zei:foei-jong-haai zei:Kirameki zei:Fruitmeid zei:Turkse boys get the best polish bulgaria en russia hahaha 
en wie zegt nu dat ik een nederlander ben ?
wat heb ik er dan mee te maken ?
|
 bako___ (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 november 2011 17:08:36
foei-jong-haai zei:bako___ zei:foei-jong-haai zei:Kirameki zei:Fruitmeid zei:Turkse boys get the best polish bulgaria en russia hahaha 
en wie zegt nu dat ik een nederlander ben ?
wat heb ik er dan mee te maken ?
en wie zegt dat jij een nl er bent dan wat heb je ook 1 tje geimporteerd, wrm voel jij je zo aangevallen
|
 Jamiroqu.. (27)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 07 april 2012 12:32:56
Ik denk eerder dat JIJ die chikies ( vrouwen ) krijgt die niemand meer wil....
Ik weet niet wat die turkse gasten hebben uitgespookt bij jou in de omgeving, maar jullie hebben het goed verneukt zo te horen......
TIP: vertrek uit je huidige woonplaats, en vestig jezelf in een middelgrote stad ergens in brabant..... dan maak je weer kans denk ik...
sucses!!!
|
 Xaavy (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 april 2012 21:23:28
@ groen-oog
Ik schaam me voor Turken als jij, serieus.....
|