Forum: Het nieuwe dienstplicht

Sorteer oplopendDatum
Sorteer op
Je mag geen reacties plaatsen als je uitgelogd bent. Scroll naar beneden
Discussie: Het nieuwe dienstplicht
01ozgur0.. (28)
Gebruiker
Geen avatar
Geplaatst op: 05 december 2011 18:30:48
Ga naar profiel Ga naar gastenboek Ga naar fotoalbum Ga naar dagboek

valla jullie praten gewoon poep wie in dienst wil gaan gaat gewoon en wie niet wil gaan betaalt tog gewoon het volle bedrag of je betaalt niks weg met die paspoort
Meneer_K.. (1)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 05 december 2011 20:03:47

Een turkse gezegde toch, dat je pas een man word als je je vaderlandse plicht hebt vervult als soldaat laughing.gif , dan zijn de mensen die hun land verraden door de dienstplicht te omzeilen geen man en zullen het ook nooit worden angel.gif.

Dus zal ik maar niet meer reageren hierzo, geen echte mannen te bekennenlaughing.gif.

Dat nationalisme is gwn aangeleerd vanaf hun jeugd, in werkelijkheid komt er nix van terecht dan wat roepen en brullenhappy.gif
sultan_s.. (82)
Gebruiker
sultan_suleyman_han_hazretis avatar
Geplaatst op: 05 december 2011 22:41:59

Dersim. zei:
... zei:
Dienstweigeraars he laughing.gif landverraders hahahahaha angel.gif
bang om te vechten voor je land ,dus koop je het af ,like duh angel.gif

Er is een verschil tussen dienstweigeraars en landverraders en personen die afkopen. Stel je eens voor dat we met zijn alle 15 maanden gaan. Wie betaalt dan de materialen voor het leger? Wie koopt de tanks en wapens enz enz ?
Goedzo dat zou de overheid een behoorlijke budget moeten hebben. Wij de personen die voor 5200euro gaan steunen met dit bedrag financieel onze land. onze land met dat bedrag kan Turkije wapens vliegtuigen tanks kopen.
Nog iets welke werkgever wil zijn Turkse medewerker voor 15 maanden missen? Of laten we het even omdraaien: Welke Turk kan 15 maanden 'vakantie-uren' opnemen om zijn volledige dienstplicht te vervullen in Turkije? Welke Turk wil zijn vrouw en kind(eren) voor 15 maanden achterlaten om daar zijn volledige dienstplicht te vervullen?? NIEMAND..!! Mensen met een hypotheek 15 maanden weg wie betaalt de boel? Dus moeten we ruim 14 maanden afkopen voor een bedrag van 5112,- euro, om zodoende slechts 21 dagen in Turkije in dienst te gaan. En heeft niks met landverraders of wat dan ook te maken!

P.s. als jij mij hypotheek van 800 euro per maand betaald plus de rest en dat ik me baan behou bij terugkomst, dan ga ik met plezier 15 maanden.
Ow als je denkt dat ik smoesjes verzin wil je graag met alle plezier mijn hypotheek overeenkomst,arbeidsovereenkomst laten zien.
StopLich.. (31)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 07 december 2011 22:58:12

Altijd een smoesje klaar, duh wat moet je anders als duidelijk is dat je nix anders erop kan verzinnnenhappy.gif .
Niemand die het leger in wilt of durft dus om telkens een smoesje te verzinnen als excuuus is geen optie. [Gewijzigd op 07 december 2011 22:58:33]
SBH___ (20)
Gebruiker
SBH___s avatar
Geplaatst op: 08 december 2011 02:22:46

turken moeten hun dienstplicht vervullen vind ik dan!!
Chantall.. (31)
Gebruiker
Chantalles avatar
Geplaatst op: 08 december 2011 12:26:26

Eigenlijk vind ik dat nederland ook zo'n regeling moet gaan doen. blush.gif Verplichte dienstplicht net zoals vroeger.
YESILGOZ.. (82)
Gebruiker
YESILGOZLERBOYs avatar
Geplaatst op: 08 december 2011 12:46:27

heb gehoord dat KOERDEN EIGEN LAND KRIJGEN....

........................LEGOLAND.........................
StopLich.. (31)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 08 december 2011 13:15:48

YESILGOZLERBOY zei:

Grappig wekenlang hetzelfde grapje neerzetten en om je eigen grapjes lachenlaughing.gif

Dit heeft nix met Koerden te maken dat turken dienstweigeren met allerlei smoesjes.....
Je kan wel je frustraties afreageren op Koerden maar dat neemt niet weg dat jou volkje bestaat uit dienstweigeraars die hun vaderlandse plicht ontwijken en niet eens een turks paspoort hebben happy.gif
Niemand die het over Koerdistan heeft hoor we hebben het over jou volkje dat zo trots is dat ze niet eens in hun land wonen en niet eens de turkse cultuur hebben of het leger in durvenangel.gif
Aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat jullie niet van je ouders het leger in mogen of zelf niet durvenlaughing.gif met al die slachtpartijen die de PKK aanricht onder de turkse militairen zou ik ook dienst weigeren, je bent toch niet gek dat je voor een land gaat vechten waar je niet eens woont of nix vanaf weetlaughing.gif
Communis.. (91)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 december 2011 22:11:49

Laat die jongen toch gewoon vechten tegen die berg-geiten (koerden)... wat maakt jou dat nou uit?
StopLicht. zei:
YESILGOZLERBOY zei:

Grappig wekenlang hetzelfde grapje neerzetten en om je eigen grapjes lachenlaughing.gif

Dit heeft nix met Koerden te maken dat turken dienstweigeren met allerlei smoesjes.....
Je kan wel je frustraties afreageren op Koerden maar dat neemt niet weg dat jou volkje bestaat uit dienstweigeraars die hun vaderlandse plicht ontwijken en niet eens een turks paspoort hebben happy.gif
Niemand die het over Koerdistan heeft hoor we hebben het over jou volkje dat zo trots is dat ze niet eens in hun land wonen en niet eens de turkse cultuur hebben of het leger in durvenangel.gif
Aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat jullie niet van je ouders het leger in mogen of zelf niet durvenlaughing.gif met al die slachtpartijen die de PKK aanricht onder de turkse militairen zou ik ook dienst weigeren, je bent toch niet gek dat je voor een land gaat vechten waar je niet eens woont of nix vanaf weetlaughing.gif
hOneyy_ (105)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 13 december 2011 22:44:03

YESILGOZLERBOY zei:

ik moet dr wel om lache ja laughing.gif
Lavelle (25)
Verwijderd
Geen avatar
Geplaatst op: 23 april 2012 05:33:22

shocked.gif
hOneyy_ zei:
YESILGOZLERBOY zei:

ik moet dr wel om lache ja laughing.gif
Sorteer oplopendDatum
Sorteer op