ISIQ (26)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 december 2011 03:51:39
Wie wilt niet in discussie gaan?
|
 MamaLici.. (0)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 december 2011 07:46:48
Ik.
|
 ABC. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 december 2011 08:15:48
:/
|
 Dersim. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 december 2011 09:56:43
Ik wel maar op chatnu gaat t moeilijk met al dat vriendjes politiek van de gezag hebbers hier als je met 1 van hun lievelingetjes discussieerd of als hun lievelingetjes op de forum je niet kunnen uitstaan heb je zo een ban hoor vandaar dat de kwaliteit zwaar is verneukt van de site vergeleken met 5jaar geleden
deze reactie zal wel verwijderd worden als ze het ruiken [Gewijzigd op 03 december 2011 09:57:48]
|
zapje (51)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 december 2011 10:36:36
Dersim. zei:Ik wel maar op chatnu gaat t moeilijk met al dat vriendjes politiek van de gezag hebbers hier  als je met 1 van hun lievelingetjes discussieerd of als hun lievelingetjes op de forum je niet kunnen uitstaan heb je zo een ban hoor  vandaar dat de kwaliteit zwaar is verneukt van de site vergeleken met 5jaar geleden 
deze reactie zal wel verwijderd worden als ze het ruiken 
onzin 
discussie kan verhit raken alleen moet je wel respectvol zijn.
|
gino260 (104)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 december 2011 12:16:34
Dersim. zei:Ik wel maar op chatnu gaat t moeilijk met al dat vriendjes politiek van de gezag hebbers hier  als je met 1 van hun lievelingetjes discussieerd of als hun lievelingetjes op de forum je niet kunnen uitstaan heb je zo een ban hoor  vandaar dat de kwaliteit zwaar is verneukt van de site vergeleken met 5jaar geleden 
ik kom nooit in de winter offtopic maar lees wel is mee denk eerder dat je de vinger naar jou zelf moet wijzen als jij bepaalde leden namen gaat geven ik zal ze niet zeggen want ik hou niet van schelden dan is het makkelijk om het gezag de schuld te gaan geven je lokt het zelf allemaal uit en vind ik het gezag nog aardig op treden want als ik het gezag was had je een ban voorgoed gehad want je bent overal aan het uit lokken.
|
 Dersim. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 december 2011 13:08:08
gino260 zei:Dersim. zei:Ik wel maar op chatnu gaat t moeilijk met al dat vriendjes politiek van de gezag hebbers hier  als je met 1 van hun lievelingetjes discussieerd of als hun lievelingetjes op de forum je niet kunnen uitstaan heb je zo een ban hoor  vandaar dat de kwaliteit zwaar is verneukt van de site vergeleken met 5jaar geleden 
ik kom nooit in de winter offtopic maar lees wel is mee denk eerder dat je de vinger naar jou zelf moet wijzen als jij bepaalde leden namen gaat geven ik zal ze niet zeggen want ik hou niet van schelden dan is het makkelijk om het gezag de schuld te gaan geven je lokt het zelf allemaal uit en vind ik het gezag nog aardig op treden want als ik het gezag was had je een ban voorgoed gehad want je bent overal aan het uit lokken. in de offtopic zit k nooit tegen iemaand te lullen hoor,dat k uit verveling daar wat text dump en sommige ezels zich aangesproken voelen kan k ook nix aan doen he offtopic heet t toch dus dump k netals iedereen daar onzin, ik ga me niet aangesproken voelen als iemand daar iets neerzet .
|
Addicted.. (30)
Moderator
|
Geplaatst op: 03 december 2011 13:14:13
heb je geheel aan jezelf te danken, als jij in het offtopic beetje random mensen voor fakers gaat uit zitten maken, word de sfeer er niet beter op, dan word inderdaad je bericht er net zo hard eruit gegooit. heeft niks met vriendjespolitiek te maken, aangezien je geen rooskleurig verleden hebt met andere accounts, zijn we strenger .
|
 Dersim. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 december 2011 15:35:50
ATB , k ga geen wellus nietus spelen.
Ik heb nooit iemand aangesproken of gequoted met jij bent faker. Dat degene zich aangesproken voelt is niet aan mij te danken hoor. Als iemand op straat loopt te schelden in zn eentje ga je je toch ook niet aangesproken voelen?
|
 Dersim. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 03 december 2011 15:44:18
Je kan wel ontkennen maar k heb zat mensen gezien die via de gezag hebbers info krijgen over andere profielen , maarja t boeit me hoor k zit hier ook maar voor de lol.
|
gino260 (104)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 december 2011 23:40:11
Dersim. zei:gino260 zei:Dersim. zei:Ik wel maar op chatnu gaat t moeilijk met al dat vriendjes politiek van de gezag hebbers hier  als je met 1 van hun lievelingetjes discussieerd of als hun lievelingetjes op de forum je niet kunnen uitstaan heb je zo een ban hoor  vandaar dat de kwaliteit zwaar is verneukt van de site vergeleken met 5jaar geleden 
ik kom nooit in de winter offtopic maar lees wel is mee denk eerder dat je de vinger naar jou zelf moet wijzen als jij bepaalde leden namen gaat geven ik zal ze niet zeggen want ik hou niet van schelden dan is het makkelijk om het gezag de schuld te gaan geven je lokt het zelf allemaal uit en vind ik het gezag nog aardig op treden want als ik het gezag was had je een ban voorgoed gehad want je bent overal aan het uit lokken. in de offtopic zit k nooit tegen iemaand te lullen hoor,dat k uit verveling daar wat text dump en sommige ezels zich aangesproken voelen kan k ook nix aan doen he  offtopic heet t toch dus dump k netals iedereen daar onzin, ik ga me niet aangesproken voelen als iemand daar iets neerzet . 
jij bent leuk maar ondertussen loop jij en je groepje echt mensen te zieken in de offtopic snap dat echt niet hou je met je vrouw bezig dat is toch veel boeiender lijkt mij hoor maar denk eerger dat je een fake vrouw hebt anders zou je niet zo vaak hier rond hangen [Gewijzigd op 03 december 2011 23:50:12]
|
gino260 (104)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 december 2011 23:46:30
gino260 zei:Dersim. zei:gino260 zei:[quote=Dersim.]Ik wel maar op chatnu gaat t moeilijk met al dat vriendjes politiek van de gezag hebbers hier  als je met 1 van hun lievelingetjes discussieerd of als hun lievelingetjes op de forum je niet kunnen uitstaan heb je zo een ban hoor  vandaar dat de kwaliteit zwaar is verneukt van de site vergeleken met 5jaar geleden 
ik kom nooit in de winter offtopic maar lees wel is mee denk eerder dat je de vinger naar jou zelf moet wijzen als jij bepaalde leden namen gaat geven ik zal ze niet zeggen want ik hou niet van schelden dan is het makkelijk om het gezag de schuld te gaan geven je lokt het zelf allemaal uit en vind ik het gezag nog aardig op treden want als ik het gezag was had je een ban voorgoed gehad want je bent overal aan het uit lokken. in de offtopic zit k nooit tegen iemaand te lullen [Gewijzigd op 03 december 2011 23:49:35]
|
gino260 (104)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 december 2011 23:47:20
gino260 zei:Dersim. zei:[quote=gino260][quote=Dersim.]Ik wel maar op chatnu gaat t moeilijk met al dat vriendjes politiek van de gezag hebbers hier  als je met 1 van hun lievelingetjes discussieerd of als hun lievelingetjes op de forum je niet kunnen uitstaan heb je zo een ban hoor  vandaar dat de kwaliteit zwaar is verneukt van de site vergeleken met 5jaar geleden 
ik kom nooit in de winter offtopic maar lees wel is mee denk eerder dat je de vinger naar jou zelf moet wijzen als jij bepaalde leden namen gaat geven ik zal ze niet zeggen want ik hou niet van schelden dan is het makkelijk om het gezag de schuld te gaan geven je lokt het zelf allemaal uit en vind ik het gezag nog aardig op treden want als ik het gezag was had je een ban voorgoed gehad want je bent overal aan het uit lokken. in de offtopic zit k nooit tegen iemaand te lullen hoor,dat k uit verveling daar wat text dump en sommige ezels zich aangesproken voelen kan k ook nix aan doen he offtopic heet t toch dus dump k netals iedereen daar onzin, ik ga me niet aangesproken voelen als iemand daar iets neerzet . [/quo
lol met jou zeg
|
gino260 (104)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 december 2011 23:48:42
gino260 zei:Dersim. zei:gino260 zei:Dersim. zei:Ik wel maar op chatnu gaat t moeilijk met al dat vriendjes politiek van de gezag hebbers hier  als je met 1 van hun lievelingetjes discussieerd of als hun lievelingetjes op de forum je niet kunnen uitstaan heb je zo een ban hoor  vandaar dat de kwaliteit zwaar is verneukt van de site vergeleken met 5jaar geleden 
ik kom nooit in de winter offtopic maar lees wel is mee denk eerder dat je de vinger naar jou zelf moet wijzen als jij bepaalde leden namen gaat geven ik zal ze niet zeggen want ik hou niet van schelden dan is het makkelijk om het gezag de schuld te gaan geven je lokt het zelf allemaal uit en vind ik het gezag nog aardig op treden want als ik het gezag was had je een ban voorgoed gehad want je bent overal aan het uit lokken. in de offtopic zit k nooit tegen iemaand te lullen hoor,dat k uit verveling daar wat text dump en sommige ezels zich aangesproken voelen kan k ook nix aan doen he  offtopic heet t toch dus dump k netals iedereen daar onzin, ik ga me niet aangesproken voelen als iemand daar iets neerzet . 
jij bent leuk maar ondertussen loop jij en jegroepje echt mensen te zieken in de offtopic snap dat echt niet hou je met je vrouw bezig dat is toch veel boeiender lijkt mij hoor maar denk eerger dat je een fake vrouw hebt anders zou je niet zo vaak hier rond hangen 
|
gino260 (104)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 03 december 2011 23:51:18
sorry voor de herhaling mijn computer hapert
|
 MamaLici.. (0)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 december 2011 07:34:48
gino260 zei:sorry voor de herhaling mijn computer hapert 
Smoesjes.
En ipv met je vingertjes naar anderen te wijzen, kijk eerst naar je eigen "groepje"..
|
 Dersim. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 04 december 2011 11:06:38
gino is fruitmeid
|
gino260 (104)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 december 2011 10:20:09
Dersim. zei:gino is fruitmeid 
deze is leuk ik ben fruitmeid haha nou heb ballen hoor ben een echte vent
|
 Proudy (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 december 2011 16:25:38
gino260 zei:Dersim. zei:gino is fruitmeid 
deze is leuk ik ben fruitmeid haha nou heb ballen hoor ben een echte vent ik was tog fruit hoiiii zusjeee zijn we nou met 3zusjes of is er nog een fruit
|
 Dersim. (1)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 december 2011 10:32:25
Proudy zei:gino260 zei:Dersim. zei:gino is fruitmeid 
deze is leuk ik ben fruitmeid haha nou heb ballen hoor ben een echte vent ik was tog fruit  hoiiii zusjeee zijn we nou met 3zusjes of is er nog een fruit  Ach wat maakt t uit ,allemaal 1 pot nat toch
|