STI (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 januari 2012 11:12:16
Ik heb hier bewust een topic geopent voor mensen die verbitterd gefrustreerd jaloers wanhopig zijn!!!!
Het vormen van groepen,en verspreiden van leugens!!
Groepsvorming ontstaat in een proces van opnemen, afstoten en uitsluiten. De voorwaarden voor het tot stand komen van dit proces is de aanwezigheid van een verzameling mensen die een gezamenlijke taak en gezamenlijk leiderschap ervaart en uitvoert.
De groepsleden verbinden zich met elkaar en zij stimuleren anderen om zich bij de groep te voegen. De mens wil ‘erbij horen’ en daarom verbinden zij zich met elkaar door groepsvorming.
Zo draagt ieder zijn steentje bij aan deze bodemloze ontwikkeling op deze site.
Dit wil ik als eerste tegengaan, wie doet hier aan mee en heeft er al inmiddels ervaring mee? Je mag wat mij betreft uw ervaringen hieronder als voorbeeld toevoegen. Dit het liefst zonder iemand te beledigen aub
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 januari 2012 11:25:22
Er zijn hier idd groepkes wat ik klinklare nonsens vind uberhaupt we allemaal volwassen menskes zeg maar soms is het hier werkelijk een peuter clubke en ja er worden zoveel leugenkes verspreid wat ik echt walgelijk vind en wat verkiezingen betreft ik stem op wie ik wil ga me nie laten zeggen wat ik wel en nie moet doen
|
 xlouise (44)
Gebruiker
|
Geplaatst op: 05 januari 2012 12:47:37
denk dat het heel normaal is dat je toch naar bepaalde mensen trekt..met de 1 heb je nou eenmaal meer dan met de ander..hier zie je idd ook wel 2 groepen..
ik heb gewoon kontakt met mensen die mij aanstaan en de rest laat ik links liggen..
|
 STI (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 05 januari 2012 14:17:46
Ik geef je groot gelijk dat je op je vrienden stemt ''niks mis mee''!!
Wat ik probeer aan te geven is dat je niet expresss een groep moet gaan vormen. Doe je eigen ding geen probleem, en doe de dingen die je plezier en ontspanning geven. Creer geen haat jegens anderen 'schiet je niks mee op'' zet anderen niet op een verkeerde been. Ik ga geen namen noemen maar er zijn mensen die over lijken gaan om stemmen binnen te halen. En dan bedoel ik ook letterlijk en figuurlijk over lijken, door middel van leugens te verspreiden. Dat gaat mij net iets te ver joh, ik doe daar niet aan mee. Ja ik geef mijn fouten toe, ook ik ben niet perfect helaas.Ik probeer door middel van deze topic er achter te komen, of ik nu daadwerkelijk de enige ben die er zo over denkt?
Ik wil de meningen van anderen wel eens horen
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 08 januari 2012 15:06:10
Klopt sommige menskes gaan idd over lijken zeer triest kan geen naamkes noemen he mag nie hier helaas maar dat er persoonkes zijn met meerdere profielkes in de verkiezingke is zeer triest en zielig bah
|
 Proudy (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 januari 2012 22:54:51
james wie bn jij nou yaradan of ottoman want 1 van de 2 bn jij
|
 STI (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 10 januari 2012 23:13:55
Proudy zei:james wie bn jij nou yaradan of ottoman want 1 van de 2 bn jij
Ik ben het beiden dus niet, het zijn alle drie gescheiden profielen waar jij het over heb!!!!! Ik kan het bewijzen door middel van de moderators toe te spreken via msn met cam b.v van ottoman en james 007....zo ver wil ik wel gaan en jij????
Want we zijn nu weer een beetje kinderachtig aan het doen merk ik, omdat ik je door heb!! Of wou jij beweren dat jij die persoon op de foto wat afgebeeld is ''daadwerkelijk'' bent??? Dan kan je beter net als ik geen foto erop gooien Verbeter de wereld eerst bij je zelf !!!!
Graag in het Nl,en dit zonder hulp van anderen want wil geen namen noemen!!! Ik weet namelijk wie er allemaal achter deze stomme verkiezingen zit met dubbele nick's!!!!
|
 Proudy (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 januari 2012 07:04:17
jij kan het mooi make om je zelf goed te prateee hee dan zet je gwoon vriend eragter en je zegt dat is james en dat is ottoman ga ma lekker door met dit want half chatnu zal hier om hard lache om wat je geopend hbt en wat k al zij 1e keer je zet je eige voor lul om dit te openee(zie shout)waar je zelf je groep aan geeft(ps dit is laatste wat k erover gezegt hbt
|
 Proudy (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 januari 2012 07:10:04
James 007 zei:Proudy zei:james wie bn jij nou yaradan of ottoman want 1 van de 2 bn jij
Ik ben het beiden dus niet, het zijn alle drie gescheiden profielen waar jij het over heb!!!!! Ik kan het bewijzen door middel van de moderators toe te spreken via msn met cam b.v van ottoman en james 007....zo ver wil ik wel gaan en jij????
Want we zijn nu weer een beetje kinderachtig aan het doen merk ik, omdat ik je door heb!! Of wou jij beweren dat jij die persoon op de foto wat afgebeeld is ''daadwerkelijk'' bent??? Dan kan je beter net als ik geen foto erop gooien  Verbeter de wereld eerst bij je zelf !!!!
Graag in het Nl,en dit zonder hulp van anderen want wil geen namen noemen!!! Ik weet namelijk wie er allemaal achter deze stomme verkiezingen zit met dubbele nick's!!!! vergete wat te zegge jij dnkt dat k die ene bn he (zal ook geen name noeme) drom geef je die opmerkinge aan mij haha hier kan k alleen ma om lache
|
 STI (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 januari 2012 09:50:21
Ik heb er bijna niks van begrepen, weet je wat laat iemand anders je toch maar helpen met tikken!!! Vraag ook aan die persoon '' a.u.b'' of ze je kan helpen met mijn verhaal duidelijk aan jouw probeert over te brengen. Helaas heb ik dus het idee dat je uit mijn vehaal niks heb begrepen!!! Je kan makkelijk zeggen ik ben hier klaar mee. dit is het laatste wat ik hierover zeg!!! Je gelooft me toch niet??? Ik ben bereid om je te overtuigen dat het dus daadwerkelijk ''2 aparte'' nick's zijn. Ben jij ook ''bereid'' was de vraag???
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2012 21:07:32
Hahaha de topic opener sprak met zijn dubbelleke profielkes en proxy loser omg en andere menskes zwart maken inmiddels weer terug met een ander profielke haast u vooral nie loser  
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 09 februari 2012 22:09:31
Polat ook ene ervan
|
 Hawkeye (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 februari 2012 11:09:15
Omg heb jij er nou nooit genoeg van??? Jij was die gene die zei proudy is een misbaksel...jij was die gene die tegen mij zei Proudy is niet te vertrouwen...jij was die gene die me iedere x waarschuwde wanneer ze online....jij was die gene die zei neem contact op met pinkblossem...jij was die gene die over Yaradana ouwehoerde....jeetje....dit bedoel ik nou...,KIJK EENS EERST IN DE SPIEGEL.......VERBETER DE WERELD EERST BIJ JE ZELF MENS......GA HIER NIET LOPEN HUILEN ALS JE ZELF DE AANSTICHTER BENT!!!!!!!!!!!!!!!!
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 februari 2012 11:11:48
Eersteklas leugenaar is gij meer niet wat u hier allemaal zet zijn u woordkes geweest breek me de bek niet open loser yaradana wou met u trouwen zielig zot manneke dat gij er is en wat betreft proudy daar heeft u alles over gezegd dus ga nou niet de heilige Saint uithangen akelige caroter spuug op u eigen naamke en niet op de mijne loser.Polat heeft toch Proxy volgens u en Yaradana had dat toch ook ach gij is zo triest en laag ga niet eens meer op u in misbaksel Judaske alle menskes waar gij nu vrienden mee is hebt gij bescholden omg zeg hahaha wat een loser [Gewijzigd op 11 februari 2012 11:23:41]
|
 Proudy (20)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 februari 2012 12:35:01
Hawkeye zei:Omg heb jij er nou nooit genoeg van??? Jij was die gene die zei proudy is een misbaksel...jij was die gene die tegen mij zei Proudy is niet te vertrouwen...jij was die gene die me iedere x waarschuwde wanneer ze online....jij was die gene die zei neem contact op met pinkblossem...jij was die gene die over Yaradana ouwehoerde....jeetje....dit bedoel ik nou...,KIJK EENS EERST IN DE SPIEGEL.......VERBETER DE WERELD EERST BIJ JE ZELF MENS......GA HIER NIET LOPEN HUILEN ALS JE ZELF DE AANSTICHTER BENT!!!!!!!!!!!!!!!!  nou wil k allles wete en fruit waarmee een misbaksel? omdak geen vijand was van ocean? bahbahhhhhh
|
 Hawkeye (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 februari 2012 12:59:54
Jij bent echt triest polat is een maat van me en die weet donders goed wie dr hier liegt......ik heb nooit beweerd dat er iemand is met een proxy...dat heb jij gedaan...ook beweerd dast ocean dr 1 had...ik ken ze niet had geen contact dus ga het verhaal niet omdraaien....wat betreft yaradana dat ze zei ik wil met je trouwen is gezegd idd...het zei serieus het zei voor de gein??? Ik lieg namelijk nooit.....Dit kan ik helaas niet over jou zeggen...ik moest van jou toch klagen over ocenbleu?????
|
 Hawkeye (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 februari 2012 13:01:52
Fruitmeid zei:Eersteklas leugenaar is gij meer niet wat u hier allemaal zet zijn u woordkes geweest breek me de bek niet open loser yaradana wou met u trouwen zielig zot manneke dat gij er is en wat betreft proudy daar heeft u alles over gezegd dus ga nou niet de heilige Saint uithangen akelige caroter spuug op u eigen naamke en niet op de mijne loser.Polat heeft toch Proxy volgens u en Yaradana had dat toch ook ach gij is zo triest en laag ga niet eens meer op u in misbaksel  Judaske alle menskes waar gij nu vrienden mee is hebt gij bescholden omg zeg hahaha wat een loser
Ps proudy kon ik niet eens dus waar lul jij over???? Jij zei kijk eens wat ze over u schrijft....spotlights remember?????? Pink heeft toen mij aangeraden dat ik beter niet te ver in de discussies moest duiken...en die raad heb ik maar gevolgt.
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 februari 2012 13:28:15
Man ik ga niet meer op u in je bent een onrust stoker alleen lukt het u nie jammerkes he loser u zei dat proudy yaradana was ga fietse joh mafketel heb ech genoeg van u met u fantasie en dat gedoe met verkiezinke maffe caroter kiek dan wie hoog sta u en u clubke met jullie proxy en maar over anderen zeggen da ze ze hebben [Gewijzigd op 11 februari 2012 13:30:45]
|
 Hawkeye (37)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 februari 2012 13:31:44
Wat moet mij alleen lukken dan??? Jij haalt ouwe koeien uit de sloot ....breek me de bek niet open zeg jij...Ga je gang zou ik zeggen....wat heeft yaradana hier mee te maken ??? Of dat ze ooit zei van ik wil met u trouwen??? Kan je nou echt niet met iets beters aankomen??? Ik zeg enkel de feiten ...en deze stopic had ik op jou aanraden geopent remember??? Dus wie is er hier een onrust stoker??? Zoek een leven joh eerlijk waar.
|
  Fruitmei.. (29)
Verwijderd
|
Geplaatst op: 11 februari 2012 13:32:00
Hawkeye zei:Jij bent echt triest polat is een maat van me en die weet donders goed wie dr hier liegt......ik heb nooit beweerd dat er iemand is met een proxy...dat heb jij gedaan...ook beweerd dast ocean dr 1 had...ik ken ze niet had geen contact dus ga het verhaal niet omdraaien....wat betreft yaradana dat ze zei ik wil met je trouwen is gezegd idd...het zei serieus het zei voor de gein??? Ik lieg namelijk nooit.....Dit kan ik helaas niet over jou zeggen...ik moest van jou toch klagen over ocenbleu?????
Miss pink is mijn getuige hoor leugenaar u wou zelfs u gsm nummerke aan haar geven zielig manneke over oceaan bleu hou toch u lelijke bakkes zeg
|